مصوبه شورای رقابت هنوز به خودروسازان ابلاغ نشده است | مصوبه

– به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، داوود موسوی درباره فروش خارج از ضابطه شرکت کرمان موتور اظهار داشت: ملاک عمل خودروسازان، باید مصوبه شورای رقابت باشد.

مصوبه شورای رقابت درباره قیمت خودروها که باید از طریق معاونت حمل و نقل وزارت صمت به خودروسازها ابلاغ می شد هنوز ابلاغ نشده است.

معاون سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با بیان اینکه به دلیل ابهامی که برای خود ما هم وجود دارد هیچ محاسبه ای فعلاً در خصوص خودروهای تجاری نداریم، افزود: بر اساس مصوبات، متولی سیاستگذاری و تعیین قیمت خودرو، شورای رقابت است، از این شورا در خصوص خودروهای تجاری سوال کردیم و منتظر تعیین تکلیف کارگروه قیمت گذاری خودرو هستیم.

گفتنی است، شورای رقابت روز 17 اردیبهشت ماه قیمت 17 خودروی مونتاژی را با استفاده از اطلاعات سازمان حمایت تصویب و در آن زمان اعلام کرد که این قیمتها ابلاغ شده است.



منبع اما مصوبه شورای رقابت درباره قیمت خودروها که باید از طریق معاونت حمل و نقل وزارت صمت به خودروسازها ابلاغ می شد هنوز ابلاغ نشده است.

موسوی گفت: با توجه به اختلاف قیمت بازار و کارخانه، از معاونت حمل و نقل وزارت صمت و شورای رقابت استعلام کردیم و مقرر شد در جلسات بعدی کارگروه قیمت گذاری، درباره این موضوع تصمیم گیری شود.