مشخصات ماشین جک قیمت ماشین جک امکانات و تجهیزات خودروی | jacblog

مشتریان عزیز می‌توانند انتقادات، پیشنهادات و پیام‌های خود را از طریق سامانه صدای مشتری به ما انتقال دهند تا کارشناسان ما به آنها رسیدگی کنند. مشکلی در دریافت اطلاعات رخ داده است، لطفا صفحه را دوباره بارگذاری کنید. برای ارتباط با ما، نظرات و پیشنهاداتان را به آدرس ایمیل infocarbalad.com ارسال نمایید. سلام منم یکیشو پارسال خریدم ۱۲۰۰۰ تاهم کارکرده .کله خر های بی ام و و بنز داراشو پوزشونو زدم . سلام دوستان.الان این چک شده 210 میلیون کسی جرات داره بخره.همون بهتر که پراید 40 میلیونی سوار شیم خدارو شکر کنیم.اینقد کفر گفتیم که این شدیم.از ماست که بر ماست. جک S5 با پیشرانه های 2 و 1.8 لیتری به بازارهای جهانی عرضه شده که گویا نمونه 2 لیتری آن وارد بازار شده.

  • غربیلک فرمان فرم و سایز خوبی داشته و خوش دست به نظر می‌رسد که با وجود پنل کیلومترشمار شش ضلعی، حس و حال مهیج و اسپرتی را برای راننده ایجاد می‌کنند.
  • طراحی فریم پنجر‌ها در کنار انحنا و حجم بدنه درها اقتباسی وفادارانه از خودرو توسان هیوندا است.
  • این کراس اوور چینی ۴۴۳۰ میلیمتر طول، ۱۸۴۰ میلیمتر عرض و ۱۶۶۰ میلیمتر دارد و وزنش با گیربکس دستی ۱۵۰۵ کیلوگرم است.
  • جک S5یک کراس اور (شاسی بلند شهری) می باشد که توسط شرکت JAC تولید می شود این شرکت در میان شرکت های خودروسازی قدیمی چین قرار دارد تلفظ نام برند JAC در واقع (جی ای سی) می باشد که در ایران همه این برند را به نام جک می شناسند.
  • جک s5 اتوماتیک هنگام رانندگی در ترافیک روان شهری در حدود 9 لیتر در هر 100 کیلومتر مصرف سوخت دارد.
  • خودرو های ساخته شده توسط کمپانی JAC به سیستم های ایمنی مختلفی مجهز هستند به دلیل اینکه این ماشین ها بتوانند حس اطمینان و امنیت را به سرنشینان این ماشین القا کنند.

جک اس5 دنده‌ای نیز اکثر امکانات ذکر شده برای مدل اتوماتیک را دارد و تفاوت اصلی این دو مدل در تعداد کیسه هوا برای سرنشینان است که در مدل دنده‌ای جک اس5 فقط برای سرنشینان جلو در نظر گرفته شده است. بخش پایینی نمای جلو اس5 را یک سپر همراه با هواکش تزئین کرده است که با سه نوار افقی و شکل هندسی جالب خود به خشن بودن چهره خودرو کمک می‌کند. اما نمای جانبی این محصول کارخانه جک، بیشتر از هر بخشی دیگر یادآور توسان است.

جک

جک s5 اتوماتیک دارای 4 ایربگ می باشد در حالی که نسخه دنده ای این خودرو دارای 2 ایربگ می باشد. در نسخه اتوماتیک ایربگ راننده، سرنشین جلو و جانبی جلو وظیفه این را دارند که از سرنشینان محافظت کنند. در موتور نسخه اتوماتیک تنها تفاوتی که نسبت به نسخه مجله خبری خودرو جک دنده ای وجود دارد این است که در نسخه اتوماتیک قدرت تولید شده توسط موتور 265 نیوتون متر می باشد در حالی که قدرت تولید شده توسط موتور نسخه دنده ای 235 نیوتون متر می باشد. اما مهم ترین تفاوت نسخه ی اتومات نسبت به نسخه دنده ای، جعبه دنده ی آنها است.

جک جی5‏ 1.5لیتردندهای1396

هایما S7 نام یکی از محصولات کراس اوور ودروسازی کوچک هایما است که در ایران توسط ایران خودرو عرضه می شود . مدل توربو شارژ این خودرو با ظاهری متفاوت از سال 1396 وارد بازار ایران شد و به دلیل داشتن امکانات بیشتر فروش بهتری نسبت به مدل اتومات تجربه کرده است. اگر باتری ماشین جک S3 بیش از دو سال بر روی خودرو کار کرده باشد و یا بیش از کیلومتر باتری را تعویض کنید. طراحی زیبا و قیمت گذاری مناسب باعث شد تا بخش اعظمی از جامعه که قصد خرید ماشین شاسی‌بلند را داشته ولی توانایی پرداخت هزینه برای برندهایی مانند هیوندا و تویوتا را نداشتند، با آغوشی باز از جک S5 استقبال کنند. آپشن هایی که در کابین جک s5 قرار دارد یکی از نقاط قوت این ماشین به حساب می آید.

نسخه اتومات دارای جعبه دنده ی 6 سرعته ی اتوماتیک دو کلاچه می باشد که در این نوع جعبه دنده سرعت تعویض دنده نسبت به سایر جعبه دنده های اتوماتیک بیشتر می باشد. در جعبه دنده ی 6 سرعته ی اتوماتیک، دو کلاچ قرار دارد که که نیرویی که روی دو محور چرخ دنده های زوج و فرد قرار دارند را قطع و وصل می کنند و این دو کلاچ به صورت جداگانه کار می کنند. یکی از کلاچ ها از چرخ دنده های فرد و کلاچ دیگر از چرخ دنده های زوج تشکیل شده اند. در نمای روبروی خودرو جک اس ۵ با چهره‌ای نسبتاً اخم آلود مواجه هستیم. چراغ‌های جلو در دو جناح بالایی چهره سایز مناسبی داشته و از طراحی ساده اما متناسبی برخوردار شده‌اند.

http://applemobilemag.ir