مشخصات فنی آلفارومئو جولیا قیمت ماشین آلفارومئو جولیا 2022 | jacblog

در ادامه این مطلب از سایت آلفارومئو ایران اطلاعات کاربردی را در این زمینه با شما در میان خواهیم گذاشت. از نقاط قوت این خودروی کاملا جدید شرکت آلفارومئو می‌ توان به مواردی چون قابلیت‌ های بسیار بالا و غیر قابل رقابت در کلاس خود، مصرف سوخت مناسب و پایین، حس رانندگی مشابه با خودروهای سدان، طراحی جلویی زیبا و خاطره انگیز و کابین مجهز اشاره کرد. آلفارومئو استلویو مدل سال ۲۰۱۸ میلادی نقطه ضعف خاصی نداشته و از کاستی ‌های آن می ‌توان تنها به مواردی مانند اهرم ‌های تعویض دنده با طراحی نسبتا نامناسب در تیپ اسپورت اشاره نمود. تشک بادی داخل ماشین آلفا رومئو جولیتا تشکی طراحی شده برای ماشین سواری آلفا رومئو جولیتا می باشد که فروشگاه سنتر اینتکس برای استفاده در این ماشین خارجی برای مشتریان خود موجود کرده است . تشک بادی داخل ماشین آلفا رومئو جولیتا در چندین رنگبندی موجود است که شما می توانید به صورت آنلاین و یا مراجعه حضوری به دفاتر فروشگاه ، خرید خود را انجام دهید . برای راه اندازی تشک بادی داخل ماشین آلفا رومئو جولیتا نیز پمپ های باد مختلفی را می توانید استفاده کنید .

http://applemobilemag.irدر ماه اوت سال ۱۹۱۵ شرکت آلفا تحت مدیریت نیکولا رومئو قرار گرفت، که در پی آن، در ۱۹۲۰ نام شرکت به آلفا رومئو تغییر پیدا کرد. برخورداری از سیستم کروز کنترل و دارا بودن رینگ ۱۸ اینچی و طراحی شده به صورت کاملا اختصاصی، از دیگر ویژگی‌های این اتومبیل ایتالیایی است که نقش موثری در فروش بسیار بالا و محبوبیت این خودرو داشته است. آینه‌های به کار رفته در بیرون مجله خبری خودرو جک این اتومبیل نیز از نوع برقی انتخاب شده‌اند و دارای گرمکن نیز هستند. این آینه‌ها هم از نوع فتوکرومیک بوده و حساسیت بسیار بالایی هم به نور دارند. برخورداری از سقف کشویی و شیشه‌ای پانوراما و سنسور نور چراغ از دیگر امکانات تعبیه شده در این خودروی کوچک است. شما می‌توانید چراغ‌های این خودروها را به صورتی کاملا خودکار و مطابق با زاویه فرمان تنظیم کنید.

  • به نظر من شما یکدفعه دیگه تو ایران این ماشینو بررسی کن تا متوجه منظور من بشی.
  • انتخاب شما یکی از انتخاب های بسیار خوب بوده و با توجه به شرایطی که اعلام کرده بودید این خودرو پاسخگو نیازهای شما حتی طی چندین سال خواهد بود.
  • ایمنی هر سه خودرو مناسب بوده اما ولوستر و جولیتا با پنج ستاره ایمنی برتری نسبی با ام جی با چهار ستاره ایمنی دارند.
  • از این زاویه طراحی آلفا رومئو کمی عجیب و غریب به نظر می رسد.
  • باید این نکته را ذکر کنیم که با توجه به سیستم تزریق مستقیم سوخت باید حواستان به جرم گیری ها باشد و هزینه ای است که به خاطر این تکنولوژی باید پرداخت کنید و خب در کنار این هزینه باعث میشود تا شما هم قدرت بالاتری تجربه کنید و هم مصرف سوختتان پایین بیاید.

من که اصلا توانایی پرداخت این قیمت برای ماشین توی این کلاس رو ندارم. اما از دوستانی که این ماشین رو با کره ای ها مقایسه میکنن واقعا تعجب میکنم. آلفا رومءو یک کمپامی با اصالت ایتالیایی با پشتوانه ی فراری هست که ازهمه نظر از ماشین های کره ای سر هست. واقعا کسانی که به جای آلفا میرن مثلا ولوستر میخرن رو درک نمیکنم.

مشخصات فنی آلفارومئو، استلویو شاسی بلندی پرقدرت از شرکت  خودروسازی ایتالیا مدل ۲۰۱۸  و قیمت آن در بازارهای جهانی

این خودرو یکی از سریع ترین و در عین حال گران قیمت ترین خودروهای هاچ بک در بازار محسوب می شود و با توجه به اینکه هزینه نگه داری محصولاتآلفارومئوبالاست شاید یکی از دلایل اینکه با وجود طراحی زیبایی که دارند ولی مورد استقبال قرار نمیگیرند هم، همین باشد. این موتور در دو تیپ آلفارومئو استلویو استاندارد و آلفارومئو استلویو Ti نصب خواهد شد و مشابه نمونه موجود در آلفارومئو جولیا است. این نیرو توسط یک جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک با قابلیت تعویض به صورت دستی به هر چهار چرخ این خودرو منتقل می گردد. تاکنون در مورد ویژگی‌های فنی و امکانات به کار رفته در خودروهای آلفارومئو جولیتا به ارائه مطالبی پرداختیم. در این بخش از مقاله معرفی خودرو آلفارومئو جولیتا، مزایا و معایب این خودروها را مرور خواهیم کرد تا اگر قصد خرید این اتومبیل‌ها را دارید شناخت کامل‌تری از آن ها به دست آورید.

خودروهای هم رده از لحاظ قیمتی

از شما عزیزان کمال تشکر را داریم که تا انتهای این مطلب ( سرگذشت اسطوره ی میلانی) با ما همراه بودید. این مجموعه پس از نیم قرن فعالیت و پیشتازی در زمینه اسباب بازی، اقدام به ارائه این خدمات در بستری جدید نموده است. برای ثبت نهایی سفارش بر روی دکمه‌ی مشاهده سبدخرید کلیک کنید و برای افزودن دیگر محصولات به سبدخرید خود، بر روی دکمه‌ی ادامه کلیک کنید.

اجاره خودرو سورن