مدیر عامل کرمان موتور: آغاز تحویل خودرو متقاضیان سامانه یکپارچه از خردادماه

  وی در مورد زمان تحویل خودروها نیز گفت: تمامی خودروهای ثبت نام شده طی 90 روز کاری تحویل متقاضیان خواهند شد و این شرکت برنامه دارد که کلیه تعهدات از محل عرضه سامانه یکپارچه در طرح اخیر را تا پایان شهریورماه تحویل متقاضیان نماید .



منبع

تمامی خودروهای ثبت نام شده طی 90 روز کاری تحویل متقاضیان خواهند شد و این شرکت برنامه دارد که کلیه تعهدات از محل عرضه سامانه یکپارچه در طرح اخیر را تا پایان شهریورماه تحویل متقاضیان نماید .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصر ایران سامان فیروزی با بیان اینکه در طرح فروش محصولات کرمان موتور در سامانه یکپارچه، افراد حائز شرایط دریافت خودرو به شرکت معرفی شده اند، خاطر نشان کرد: درخواست ها برای محصولات جک j4، جک S3، جک S5و کی ام سی T8 است و از 29 فرودین با بازگشایی سایت فروش شرکت، تمامی افراد حائز شرایط معرفی شده، می توانند براساس قیمت مصوب شرکت نسبت به تکمیل پرونده خود اقدام نمایند.

– تمامی خودروهای ثبت نام شده طی 90 روز کاری تحویل متقاضیان خواهند شد و این شرکت برنامه دارد که کلیه تعهدات از محل عرضه سامانه یکپارچه در طرح اخیر را تا پایان شهریورماه تحویل متقاضیان نماید .

مدیرعامل شرکت کرمان موتور گفت: کلیه خودروهای شرکت کرمان موتور در طرح اخیر سامانه یکپارچه، از خرداد لغایت شهریور ماه، حداکثر طی 90 روز کاری تحویل می گردد.