ماشین شاسی بلند 13 شاسی بلند محبوب و پر فروش در بازار کشور همراه مکانیک | jacblog

همانطور که گفته شد آمار محبوبیت خودروهای شاسی بلند بسیار بیشتر از خودروهای بدون سقف کروک است . قیمت شاسی بلند ام وی ام X55 پرو در مرداد 1401 برای مدل اکسلنت 990 میلیون تومان و برای مدل اکسلنت اسپرت 1 میلیارد تومان می‌باشد. ام وی ام X55 PRO با موتور توربوشارژ به ایران آمده که دقیقا همان موتور یک و نیم لیتری ام‌وی‌ام X55 است ولی با این تفاوت که به روز رسانی روی آن افزایش قدرت از 147 به 156 اسب بخار و همچنین افزایش گشتاور از 210 به 230 نیوتن متر را منجر شده است. به علاوه این شاسی بلند چینی از سیستم دو دیفرانسیل و 4WD پارت تایم ساخت Borgwarner دارد استفاده می‌کند که در 3 حالت دو چرخ سبک ، چهار چرخ سبک و چهار چرخ سنگین قابلیت کار دارد.

  • مصرف سوخت ترکیبی این ماشین، حدود 7.2 لیتر در هر صد کیلومتر اعلام شده ‌است که برایماشینی با وزن 1300 کیلوگرم، مصرف مناسبی به نظر می‌رسد.
  • طراحی منحصربه‌فرد، قیمت مناسب و امکانات متنوع تیوولی، باعث شد تا در همان ابتدای ورودش به بازار کشور، بتواند نظر بسیاری از مشتریان ایرانی را جذب کند و به گفته شرکت رامک خودرو، خرید تیوولی جزو پرتقاضاترین شاسی‌ بلندهای این شرکت به حساب می‌آید.
  • در کنار زیبایی کیفیت ساخت بسیار خوب این خودرو، ایمنی منحصر به فرد، استهلاک پایین و امکانات بسیار خوبش آن را در زمره بهترین‌های این کلاس قرار داده است.

چناچه به دنبال ماشین خاصی هستید، شماره تماس خود را برای ما ارسال نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند. آفرود چیست؟ یک ماشین آفرودی خوب و استاندارد چه ویژگی‌هایی دارد؟ برای دانستن مفهوم آفرود و الزامات یک خودرو آفرودی استاندارد این مطلب مجله خودرو ناواران را بخوانید. البته بسیار حواستان باشد که تصادف نکنید زیرا حتی با کیفیت‌ترین ماشین‌ها مانند ولوو هم در تصادفات نابود شدند . پس اگر عاشق کروک هستید شک نکنید خودرو و مدل بسیار مطلوبی را انتخاب کرده‌اید . چنانچه شما بخواهید یکی از این خودرو ها را جهت خرید انتخاب کنید کدام مورد را انتخاب می‌کنید . اما اگر روزی صاحب این خودرو شدید در جاده‌های شهری هیچ‌گاه قفل دیفرانسیل را روشن نکنید؛ چراکه این قابلیت با دیفرانسیل LSD یا Limited Slip Differential متفاوت است و قفل دیفرانسیل اجازه هیچگونه Slip را به اکسل نمی‌دهد.

قیمت روز و لحظه ای خودروهای شاسی بلند -خودرو صفر و کارکرده امروز

کلیه خودروهای موجود در سایت کاسپین رنت، تحت مالکیت مستقیم می باشد و همچنین نرخ های موجود در سایت کاملا بروز و رقابتی می باشد و هنگام عقد قرارداد هزینه اضافی به عهده مشتری نخواهد بود. با نصب اپلیکیشن همراه مکانیک، یک دستیار متخصص خودرویی داشته باشید و از خدمات متنوع این شرکت بهره‌مند شوید. به علت استهلاک بالا از هر نظر خرید نسخه‌های کارکرده این خودرو پیشنهاد نمی‌شود. من دو ساله تیوولی دارم ، یکی از نقاط قوتش همون موتور کم مصرف و چابکش هست که به لطف گیربکس فوق‌العادش به دست اومده. برای مشاهده شرایط و قیمتاجاره لندکروزمی توانید وارد به روی لینک کلیک کنید و وارد صفحه شوید.

نیسان ایکس تریل

هیوندای توسان از لحاظ طراحی داخلی و ظاهری، بسیار جذاب و مدرن است و با تکیه ‌بر همین توانایی، موفق شده است طیف کثیری از جوانان را به سوی خرید توسان جذب کند. از لحاظ آپشن و تجهیزات رفاهی نیز توسان کم و کاستی ندارد و جزو بهترین‌های بازار محسوب می‌شود. هیوندای توسان از نظر سواری و لذت رانندگی نیز نسبت به دیگر رقبایش مثل مجله خبری خودرو جک کیا اسپورتیج و میتسوبیشی ASX یک سروگردن بالاتر است. سانگ یانگ تیوولی در بخش فنی، از یک پیشرانه چهارسیلندر 1.6 لیتری بهره می‌برد که دارای حداکثر توان خروجی 128 اسب‌بخار قدرت و گشتاور 160 نیوتن‌متر است. گیربکس 6 سرعته تیوولی از نوع تیپ‌ترونیک بوده و ساخت شرکت ژاپنی AISIN است که عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان می‌دهد.

یعنی جایی که یک موتور 2 لیتری آن هم با پرخوران توربو وظیفه تامین قدرت خودرو را به دوش میکشد. این موتور قادر است در بهترین حالت 174 اسب بخار قدرت و 235 نیوتن‌متر گشتاور تولید نماید که ترکیبش با یک جعبه‌دنده 6 سرعته دستی به شتاب بسیار خوبی ختم شده است. بخشی از این افت به وزن سنگین‌تر این مدل و بخش دیگر به پرت انرژی بیشتر در گیربکس اتوماتیک متصل میشود، هرچند در سرعت‌های بالاتر تفاوت با نسخه دنده‌ آنقدرها چشمگیر نیست. کیا سورنتو یک شاسی بلند 7 نفره دیگر بازار ایران است که از نظر شهرت و محبوبیت، با برادر خود هیوندای سانتافه برابری می‌کند.

http://applemobilemag.ir