ماشین شاسی بلند 13 شاسی بلند محبوب و پر فروش در بازار کشور همراه مکانیک | jacblog

گیربکس این ماشین از نوع 6 دنده اتومات و مصرف سوخت ترکیبی آن نیز 8.8 لیتر در هر 100 کیلومتر است. می‌توانیم بگوییم که تیگو 7 در مقایسه با سایر شاسی بلندهای چینی، مدرن‌تر و باکیفیت‌تر است. در زمینه طراحی ظاهری می‌توانیم تیگو 7 را یکی از بهترین شاسی بلندهای داخلی در بازار ایران بنامیم. وجود خطوط زیبا روی بدنه و رینگ‌های اسپورت جذابیت خاصی به این خودرو داده است. جلو پنجره تیگو هفت در مقایسه با اکثر خودروهای شاسی بلند، کمی باریک و جمع‌وجورتر است و چراغ‌های جلوی آن هم تا حدودی کوچک‌تر هستند. جدیدترین شاسی بلند ام وی ام در بازار داخلی با نام X55 عرضه شده است که دو تیپ به نام‌های اکسلنت و اکسلنت اسپرت دارد.

  • ما در این مقاله خودرو بانک بهترین ماشین شاسی‌بلند از نظر اقتصادی، سفرهای کوهستانی، رفاه، طراحی ظاهری و مصرف سوخت را معرفی می‌کنیم.
  • همه می‌دانیم که خودروهای شاسی بلند یا SUV، سلاطین حال حاضر بازار خودرو ایران و جهان هستند.
  • پژو 2008 ظاهری اسپورت و شیک دارد و با اینکه در رده کراس اورها قرار می‌گیرد، اما طراحی عضلانی آن باعث شده که کاملا شبیه شاسی بلندهای بزرگ و سنگین باشد.
  • در سال 2016 نیز مدل فیس‌لیفت RAV4 به بازار داخلی راه یافت که در مقایسه با گذشته، از طراحی جذاب‌تر و اسپرت‌تری برخوردار بود.

رینگ‌های این خودرو 20 اینچی هستند و به همین دلیل ارتفاع خودرو از سطح زمین قابل توجه است. قسمت بار این خودرو نیز در صورت تا کردن صندلی‌های ردیف سوم، حجم مناسبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. تمامی خودروهایی که تاکنون در لیست بهترین شاسی‌بلندهای 7 نفره بازار مورد بررسی قرار گرفتند، خودروهای شهری محسوب می‌شوند. هیوندای سانتافه و کیا سورنتو چندان برای آفرود قابل اعتماد نیستند و فیدلیتی نیز یک کراس‌اوور تک دیفرانسیل است و قابلیت آفرود ندارد. در نتیجه برای مشتریانی که به دنبال یک شاسی بلند 7 نفره آفرودی هستند، گزینه‌ای بهتر از سانگ یانگ رکستون G4 وجود ندارد. شاسی بلند 7 نفره خودرویی است که عمدتا برای پاسخگویی به نیازهای خانواده‌های پرجمعیت طراحی و تولید شده است.

گارد نیسان و آفرود استیل

اکثر صندلی های ردیف سوم را می‌توان در صورت عدم استفاده مسطح کرد تا فضای بیشتری برای بار یا چمدان باز شود. دیکشنری آنلاین آبادیس از ابتدا تاکنون تغییرات بسیاری کرده و ویژگی های مختلفی به آن اضافه شده است. آبادیس افزونه ای کاربردی برای مرورگرهای فایرفاکس و کروم، اپلیکیشن موبایل و همچنین ربات تلگرام دیکشنری و مترجم طراحی کرده مجله خبری خودرو جک است که میتوانید از لینک های بالا دانلود کنید. SUV مخفف عبارت sport utility vehicle است، ماشین‌هایی شبیه به استیشن‌واگن‌ها، ولی با قد و قامتی بلندتر، که معمولاً به صورت چهارچرخ محرک هم قابل سفارش هستند. اکثرا یا خانواده هستند یا عاشق ارتفاع زیاد در سواری خودرو اما عده ای از جوانان هم عاشق جذابیت خودروهای بدون سقف هستند .

خودرو شاسی بلند

بدون شک ماشین شاسی بلند امنیت بسیار مطلوب‌تری در برابر تصادفات رانندگی دارد . قیمت سوئیست DX3 در زمان انتشار این مطلب برای مدل سال 1400 در حدود 840 میلیون تومان است. قیمت هن تنگ X7 در زمان انتشار این مطلب برای مدل سال 1399 در حدود 1,290 میلیون تومان است. قیمت KMC K7 در زمان انتشار این مطلب در حدود 1,465 میلیون تومان برای مدل سال 1400 است.

مصرف متوسط این خودرو 8.1 لیتر در هر صد کیلومتر است که با توجه به باک 55 لیتری آن مسافت 680 کیلومتر را با هر باک پر طی می‌کند. این خودرو مشخصات بسیاری دارد که می‌تواند آن را برای بازار ایران نسبت به رقبای خودش جذاب‌تر کند. توجه کنید که این خودروها صفر کیلومتر هستند و این لیست شامل خودروهای کارکرده نیست. از هر زاویه که به تویوتا CHR بنگرید، جذاب و دلربا به نظر می‌رسد و در همان نگاه اول، می‌تواند با طراحی منحصربه‌فرد خود، شما را جذب کند.

http://applemobilemag.ir