ماشین بنز و پیشرفت زیاد فیلو | jacblog

آقای ایلینک اتومبیل سفارشی خود را در اکتبر همان سال دریافت نمود، اتومبیل سفارشی دایلمر که 6 اسب بخار قدرت داشت، نیروی محرکه خود را توسط تسمه به چرخ ها انتقال می داد و حداکثر سرعتی که می توانست طی کند، 24 کیلومتر مجله خبری خودرو جک بر ساعت بود. مشکلاتی عدیده از ابتدای دهه نود، واردات خودرو را دستخوش تغییرات کرد. نخستین مسئله، تحریم‌های سیاسی-اقتصادی بود که واردات خودرو را تحت تأثیر قرار داد و توانست، فروش مرسدس بنز را در ایران کاهش دهد.

خودروی مرسدس بنز E250 اتوماتیک سال 1394

مرسدس بنز همیشه نامی آشنا بین سران دولت‌ها و ثروتمندان بوده‌است، اما مدل مرسدس-بنز ۶۰۰، که در سال ۱۹۶۳ تولید شد، میان خودروهای لیموزین و لوکس از بقیه مشهورتر است. شاید یکی از دلایل این شهرت، کم بودن رقبای چنین محصولی در آن سال‌ها بود. در حالی که تنها شرکت‌های رولز-رویس موتور کارز، بنتلی و کادیلاک خودروهای کلاس لیموزین را تولید می‌کردند، مرسدس-بنز ۶۰۰ به سرعت به عنوان ماشین تشریفات جایش را باز کرد. ماشین بنز کلاس SLK از سال ۱۹۹۶ تا به امروز است که تولید می گردد و در دسته کلاس خودروهای اسپورت قرار می گیرد. شکل بدنه این خودرو به صورت رودستر ۲ در است که موتور در جلو و محور در عقب آن تعبیه گردیده است.

http://applemobilemag.ir

GLK350 با موتور 3498cc و با توان 306 اسب بخار در دور موتور 6500 دور در دقیقه و گشتاوری معادل 370 نیوتون متر در دور موتور 3500 تا 4500 دور در دقیقه متصل به یک گیربکس 7 دنده اتوماتیک تیپ ترونیک است که می تواند جثه 1845 کیلوگرمی این خودرو را در مدت زمان 7 ثانیه از حالت سکون به صد کیلومتر بر ساعت برساند و در هر صد کیلومتر به صورت ترکیبی 8/7 لیتر سوخت می سوزاند. حجم باک خودرو 8+66 لیتر می باشد و از استاندارد آلایندگی یورو 5 بهره می برد. CLA45 با موتور 2 لیتری با توان 375 اسب بخار در دور موتور 6000 دور در دقیقه و گشتاوری معادل 475 نیوتون متر در دور موتور 2550 تا 5000 دور در دقیقه متصل به یک گیربکس 7 سرعته اتوماتیک دو کلاچه است که می تواند جثه 1540 کیلوگرمی این خودرو را در مدت زمان 4/6 ثانیه از حالت سکون به صد کیلومتر بر ساعت برساند و در هر صد کیلومتر به صورت ترکیبی 7/4 لیتر سوخت می سوزاند.

خودروی مرسدس بنز GLS 63 AMG اتوماتیک سال 2016

موتور این خودرو 8 سیلندر با حجم 4663 سی سی می باشد و قدرت آن 455 اسب بخار است. ما اطلاعات کامل و دقیق در باره این خودرو را در معرفی مرسدس بنز S500 قرار داده ایم که شما می توانید ازآن استفاده نمایید. مرسدس بنز GLK معروف به X204 یک شاسی بلند لوکس کامپکت می باشد که از سال 2008 الی 2015 بر روی خط تولید این کمپانی قرار داشت. در سال 2015 پس از معرفی و عرضه نسل دوم X253 نام خودروهای کلاس GLK به کلاس GLC تغییر یافت.

  • در آوریل سال ۱۹۷۱ نسل تازه‌ای از مدل‌های اس‌ال با کد مرسدس بنز آر۱۰۷ و سی۱۰۷ به بازار عرضه شد.
  • DMG توانسته بود پیشرفت های مناسبی در زمینه ی اختراع اتومبیل داشته باشد.
  • رولزرویس در سال ۲۰۱۹ با ساخت پنج هزار و ۱۵۲ دستگاه ماشین رکورد تازه‌ای در فروش ثبت کرد.
  • در بخش تجهیزات ایمنی مجهز به کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل کشش و پایداری، توزیع نیرو ترمز، ترمز ضدقفل، ترمز کمکی، ترمز پارک برقی، ترمز اضطراری، کنترل ترمزها در پیچ، کیت ترمز AMG، هشت عدد ایربگ( سرنشینان جلو- پرده ای- جانبی جلو و عقب) و کمربند ایمنی پیش کشنده و محدود کننده است.

جدیدترین مدل بنز هم از این قاعده مستثنی نبوده و به لطف همین طراحی ارگونومی و حساب ‌شده‌ای که دارد، می‌تواند مسافت 770 کیلومتری را تنها با یکبار شارژ کامل طی کند. با توجه به شرایط بحرانی جنگ جهانی و قدرت خرید پایین مردم ، دایملر بنز تصمیم گرفتند تا کار تولید اتومبیل هایی با سطح پایینتر و کامیون را آغاز کنند. تحت برند مرسدس بنز همکاری خود را آغاز کردند و به تولید اتومبیل و کامیون پرداختند.