ماشین بنز و پیشرفت زیاد فیلو | jacblog

اما سرانجام قرار شد با توجه بیشتر به ایمنی، این ماشین به همان صورت رودستر ساخته شود و این امکان باشد تا یک سقف فلزی هم روی آن نصب شود. در این سری برای نخستین بار از یک موتور هشت سیلندر استفاده شد و طراحی زیبای آن و کم بودن ماشین روباز در بازار آمریکا، به سرعت پرفروشش کرد. ساخت مدل کوپه هم با تردیدهایی روبرو بود اما بالاخره این مدل هم به بازار آمد. پس از جنگ، این نخستین خودرویی بود که مرسدس بنز به‌طور کامل طراحی کرد و ساخت. موتور آن شش سیلندر با حجم سه لیتر بود و همه خودروهای این مدل، دست‌ساز و با سفارش مشتری ساخته می‌شد.

  • در نمای جانبی خط شانه ای از گلگیر جلو آغاز و تا روی درها ادامه دارد.
  • یکی از محبوب ترین مدل های اتومبیل در میان علاقه مندان به ماکت بنز می باشد .
  • آقای امیل یلینک در حوالی سال 1880 در شهر بادن واقع در نزدیکی شهر بزرگ وین زندگی می کردند.
  • امروزه مرسدس بنز یکی از زیرمجموعه‌های شرکت دایملر آ گ به‌شمار می‌آید و همراه با آئودی و ب‌ام‌و، سه خودروساز مشهور و لوکس آلمانی هستند که به‌عنوان پرفروش‌ترین خودروسازان لوکس جهان، شناخته می‌شوند…
  • چادر ماشین بنز سواری و چادر ماشین بنز شاسی مقاوم در برابر آب قابل تنفس هستند و دارای دریچه های هوا هستند، بنابراین رطوبت به دام افتاده می تواند به سرعت تبخیر شود.

هایپر اسکرین نصب شده روی این خودرو از یک CPU هشت هسته‌ای، 24 گیگابایت رم و جدیدترین نرم‌افزار MBUX برخوردار است. در نهایت هم شاهد پیوستگی میان چراغ‌های این خودرو خواهیم بود که شاید در دیگر مدل‌های شرکت بنز شاهد آن نبوده‌ایم. چراغ‌های جلو از طریق یک ردیف ال‌ای‌دی که از بالا جلوپنجره می‌گذرند به هم متصل شده‌اند و چراغ‌های عقب برای اسپرت‌تر نشان‌دادن این خودرو به شکل یک‌تکه از یک سمت به سمت دیگر رسیده‌اند. بنز یکی از شرکت‌های پیشرو در طراحی بدنه ارگونومی بوده و این موضوع را در تمام محصولات این شرکت می‌توانید به‌خوبی احساس کنید.

قیمت بنز CLA

از سال 2016 با ارائه فیس لیفتی از نسل دوم این خودرو، نام کلاس GL به GLS تغییر یافت. در بخش تجهیزات ایمنی مجهز به کروز کنترل و کروز کنترل هوشمند، کنترل کشش و پایداری، اتوپارک، تعلیق( اسپرت- هوشمند- بادی) در نسخه سفارشی، توزیع نیرو ترمز، ترمز ضد قفل، ترمز کمکی، ترمز پارک برقی، ترمز اضطراری، 9 عدد ایربگ( سرنشینان جلو-زانویی- پرده ای- جانبی جلو و عقب) و کمربند ایمنی پیش کشنده و محدود کننده است. سیستم صوتی Harmon Kardon، سیستم تهویه مطبوع جداگانه برای سرنشینان، خاموش شدن خودرو در هنگام ایست کامل، سنسور تشخیص دهنده سرنشین جلو، پایه شارژ موبایل، سیستم نور اتوماتیک، سقف پاناروما، صندلی های راحت برقی مجهز به گرم کن و سرد کن و سیستم کمکی پارک بخشی از امکانات رفاهی این خودرو می باشند. مجله خبری خودرو جک کلاس GLA نوعی خودروی شاسی بلند کوچک است که در دسته کلاس خودروهای کراس اوور کامپکت کوچک لوکس قرار می گیرد.

http://applemobilemag.ir

بنز CLK در دو تیپ کروک و کوپه در سال 1997 تولید شد که خودرویی شیک و لوکس و جذاب بود. هنوز با وجود رقبای بسیاری که در بازار وجود دارد این محصول به عنوان خودروی درجه یک در بازار حضور دارد. اولین نسخه از خودروهای بنز در کلاس A در سال های 2005 الی 2012 در کلاس هاچبک به بازار آمد که ظاهری چندان جذاب و دلچسب نداشت. از سال 2018 نسخه جدیدی از این خودرو در کلاس سدان در دو تیپ A220 و A220 4Matic مجهز به توربوشارژر به بازار عرضه شد.

جهان خودرو؛ نسل جدید لوکس‌ترین مدل بنز رونمایی شد

او سفارش دو خودرو با قدرت بیشتری را به دایملر داد و این کمپانی در سپتامبر سال بعد آن، دو خودرو با قدرت 8 اسب بخار را تحویل آقای ایلینک دادند. این دو خودرو در تاریخ به عنوان اولین وسایل نقلیه با داشتن 4 سیلندر ثبت شدند. یکی از جذابیت های داستان پدید آمدن کمپانی مرسدس بنز این است که در سال های آغازین، تمامی پدیدآورندگان این کمپانی به صورت مستقل اما موازی در حال نوآوری و پیشرفت بودند. کارل بنز نیز پس از جذب سرمایه از شرکای خود، کارخانه کوچک خود به نام Benz & Cie را در شهر اشتوتگارت آلمان به ثبت برساند.

چالش‌های قیمت محصولات بنز