ماشین بنز دسته دار قیمت ماشین بنز دسته دار خرید اینترنتی ماشین بنز دسته دار | jacblog

خوشبختانه نسل‌های متمادی این خودروها نیز به‌طور مستمر به ایران وارد می‌شدند تا تنوع در کشورمان به طرز قابل توجهی بالا باشد. پس از موفقیت قابل توجه مرسدس بنز در دهه سی بود که شرکت مریخ، تنوع محصولات ارائه شده به بازار ایران را در دهه چهل شمسی افزایش داد. مدل محبوب ۱۹۰ در کنار سری مشهور به Fintail در دو اتاق بزرگ و کوچک در کنار مدل‌های اسپرت سری SL (در ابتدا 190SL و سپس پاگودا) وارد ایران شدند که هر یک توانستند بازار هدفشان را تسخیر کنند.

  • این موضوع در واقع نشان از اعتمادی است که بنز به خودروی خود دارد و به شما هم این اطمینان را می‌دهد که قرار نیست به این زودی‌ها به تعمیرگاه مراجعه کنید.
  • مرسدس بنز ۳۰۰اس‌ال با بیشینه سرعت ۲۲۵ کیلومتر در ساعت، سریع‌ترین خودرو زمان خود بود.
  • علاوه بـــر آن، توافق کردند که نام مرسدس دایملر برروی اولین موتور تولید شده حک شود بدین ترتیب، تغییر نام بنز به مرسدس بنز در تاریخچه کمپانی مرسدس بنز ثبت شد.
  • مرسدس بنز از روزهای اول ورود خودرو به ایران، به کشورمان آمد و از دهه بیست نیز به‌طور جدی و با نماینده مجاز، فعالیتش را در ایران پیگیری کرد.

اما پس از آن بود که نسل جدید محصولات مرسدس بنز با فرمی جدید معرفی شدند و شرکت مریخ هم واردات نسل جدید یعنی W108 را که در دو گونه 250S و 280S محبوب‌تر بود، آغاز کرد. علاوه‌براین، شرکت خاور اقدام به مونتاژ کامیون‌های مختلف مرسدس بنز کرد که خود پیشرفتی بزرگ برای صنعت خودروی ایران بود. شرکت تازه تأسیس ایران ناسیونال نیز اتوبوس‌های سری ۳۰۲ را مونتاژ می‌کرد که در تیراژی قابل توجه صادر می‌شدند. بازار خودروی ایران پیش از دهه سی، تنوع محدودی داشت و واردات نیز حجم سال‌های بعد را نداشت.

قیمت بنز ML

CLA45 در سال 2016 توسط ستاره ایران به بازار ایران عرضه شد که تمامی نسخه های وارداتی آن مجهز به پکیج تیونر آلمانی MEC Design بودند هرچند نمایندگی ایرانی مرسدس بنز تمایلی به خدمات دهی این خودروها نداشت و سرانجام در بهار 1396 مجوز واردات این خودرو نیز لغو شد. در بخش تجهیزات ایمنی مجهز به 7 عدد کیسه هوا( راننده- سرنشین جلو- زانویی- پرده ای)، مجهز به سیستم کنترل پایداری و کشش، سیستم تعلیق با قابلیت تنظیم در 4 حالت( کامفورت- اسپورت- اسپورت پلاس- ریس Race)، مجهز به ایموبلایزر، کیلس و دارای قفل مرکزی با کلید برقی است. این ماشین سرعت 0 تا 100 را در 4.8 ثانیه پر می کند و با توجه به موتور حجیم و پرقدرت، مصرف سوخت پایینی دارد. ماشین های مرسدس بنز در کلاس های مختلفی ارائه می شوند که هرکدام از این کلاس ها دارای خصوصیات متفاوتی می باشند. اما در میان تمام این کلاس ها، سری E و C به ترتیب پرفروش ترین ها بنز در دنیا بوده اند. خودروهای E کلاس معمولا خودروهای سدانی می باشند که از لحاظ موتوری و ساختاری مانور بیشتری روی آن ها انجام شده است.

خودرو مرسدس بنز

مرسدس-بنز در سال ۲۰۰۴ پس از ۷ سال که مدل جدیدی را معرفی نکرده بود، با مشارکت مک لارن، اقدام به تولید مرسدس بنز اس‌ال‌آر مک لارن نمود. در اواخر همین سال، مدل دیگری بنام مجله خبری خودرو جک مرسدس بنز سی‌ال‌اس نیز رونمایی شد. اما سرانجام قرار شد با توجه بیشتر به ایمنی، این خودرو در کلاس رودستر ساخته شود و این امکان باشد، تا یک سقف فلزی نیز روی آن نصب شود.

لیست قیمت خودرو مرسدس بنز Mercedes Benz (۱۹ بهمن)

صندلی‌های نسل جدید سدان لوکس بنز ۱۸ موتور دارد و علاوه بر گرم و خنک شدن، سرنشینان را با ده روش مختلف ماساژ می‌دهد. تعدادی از ۳۱ بلندگوی سیستم صوتی ماشین هم در داخل صندلی‌ها قرار داده شده تا به گفته مرسدس-بنز کیفیت موسیقی که سرنشینان می‌شنوند به خوبی یک استودیوی صدابرداری باشد. بنز همراه با نسل جدید کلاس S، نسل جدیدی از سیستم مدیریت ماشین را هم عرضه کرده است.

http://applemobilemag.ir