ماشین بنز دسته دار قیمت ماشین بنز دسته دار خرید اینترنتی ماشین بنز دسته دار | jacblog

مرسدس بنز CL500 به عنوان یک کوپه سوپرلوکس فضای جادار و مناسبی را همراه با امکانات منحصر به فرد در اختیار 4 سرنشین قرار می دهد. موتور8 سیلندر آن یک رانندگی اسپرت و هیجان انگیز را برای راننده بوجود می آورد. این خودرو در دو نسخه کوپه و رودستر( کروک) به بازار عرضه شده است که مدل رودستر کمی بعد از مدل کوپه به بازار آمد مجله خبری خودرو جک اما تفاوت چندانی با مدل کوپه ندارد. اما در جنگ جهانی دوم و با توجه به شکست آلمان در جنگ، مرسدس بنز دچار بحران و رکود شدیدی شد اما طرح های که پیش از جنگ در سر داشت را رها نکرد و تا پایان جنگ جهانی دوم صبر. سرانجام پس از صلح و شکست المان ، مرسدس بنز از خودروی زیبا و لوکس خود به نام Mercedes Benz 300 رونمایی کرد.

SLS AMG

در این دوره محصولات دیگری همانند مرسدس-بنز_۱۹۰اس‌ال 190SLیونیماگ، [۲]، کامیون‌های دیزل، مینی بوس‌ها و حتی تعداد انگشت شماری از سری 300SL نیز به ایران آمدند. ایده ساخت این خودرو، با هم‌فکری مکس هافمن، فروشنده خودروهای خارجی، در ایالات متحده آمریکا، به نتیجه رسید و برخلاف رسم همیشگی، آن را به جای آلمان، در نمایشگاه خودروی نیویورک رونمایی کرد. مهم‌ترین مشخصه این خودرو، درهای آن بود، که شبیه به بال پرندگان باز می‌شد.

  • یک سال پس از ارائه مدل مرسدس بنز ۳۰۰اس‌ال، مرسدس بنز ۱۹۰اس‌ال به بازار وارد شد، که اگر چه از نظر فنی قابلیت‌های ۳۰۰اس‌ال را نداشت، اما به همان اندازه پرطرفدار شد.
  • قیمت بنز برای طرفداران خودروهای آن، فاکتور مهمی برای انتخاب مدل‌های مختلف این شرکت است.
  • مرسدس بنز ۵۰۰کا که با الهام از مدل مرسدس-بنز اس‌اس‌کی، برای جلب نظر خریداران ثروتمند ساخته شده بود، در سال ۱۹۳۴ در نمایشگاه خودرو برلین رونمایی شد.
  • با تشکیل شرکت ادغامی، ضرورت استفاده از یک نام تجاری مشترک احساس می‌شد، چرا که در یک سو شرکت بنز آگ قرار داشت، که از سال ۱۸۸۳ تا هنگام تشکیل شرکت جدید، برای بیش از ۴۰ سال، خودروهایی با برند بنز تولید می‌نمود.

روندی از چند سال پیش شروع شده و دلیل این است که خودروسازهای بزرگ دنیا به دنبال ارائه محصولاتی با موتور‌ الکتریکی هستند. بنز هم برای این که از قافله عقب نماند، تمام توان طراحی و فنی خود را به کار گرفت تا امسال این مدل زیبا و لوکس را به بازارهای جهانی معرفی کند. اگر شما هم کمی به دنیای خودروهای الکتریکی علاقه داشته باشید، حتماً می‌خواهید اطلاعات کامل‌تری درباره بنز الکتریکی EQS داشته باشید. تا انتهای این مطلب با رادیس کار همراه باشید تا به بررسی مشخصات فنی و ظاهری این ماشین زیبا بپردازیم. همچنین این نکته را مد نظر داشته باشید که انواع لوازم یدکی بنز را می توانید از فروشگاه لوازم یدکی رادیس کار خریداری کنید.

حجم باک خودرو 97 لیتر می باشد و از استاندارد آلایندگی یورو 5 بهره می برد. حجم باک خودرو 66 لیتر می باشد و از استاندارد آلایندگی یورو 6 بهره می برد. حجم باک خودرو 41 و 66 لیتر می باشد و از استاندارد آلایندگی یورو 6 بهره می برد. حجم باک خودرو 67 و 74 لیتر می باشد و از استاندارد آلایندگی یورو 5 بهره می برد. SLS AMG در دو نسخه کوپه و رودستر به ترتیب با موتور 6208cc با توان 571 اسب بخار در دور موتور 4750 دور در دقیقه و گشتاوری معادل 650 نیوتون متر متصل به یک گیربکس 7 سرعته اتوماتیک دو کلاچه است که می تواند جثه 1595 و 1635 کیلوگرمی این خودرو را در مدت زمان 3/8 ثانیه از حالت سکون به صد کیلومتر بر ساعت برساند و در هر صد کیلومتر به صورت ترکیبی 13/2 لیتر سوخت می سوزاند. حجم باک خودرو 85 لیتر می باشد و از استاندارد آلایندگی یورو 5 بهره می برد.

خرید بنز در مزایده دولتی

مرسدس بنز با دو مدل جدید اما کاملاً متفاوت، به نمایشگاه خودروی برلین در سال ۱۹۳۴ وارد شد. مدل مرسدس-بنز ۱۳۰ که نخستین خودرویی بود، که بنز با موتور عقب تولید می‌نمود و دیگری مرسدس بنز ۵۰۰کا بود. در ۲۹ ژانویه ۱۸۸۶، کارل بنز سه چرخه‌ای را، که با موتور گازسوز حرکت می‌کرد، به شماره ۳۷۴۳۵ تحت نام بنز پتنت-موتورواگن در دفتر ثبت اختراعات آلمان، در شهر برلین ثبت کرد. همزمان کمتر از صد کیلومتر دورتر، گوتلیب دایملر در حال ساخت نخستین ماشین چهار چرخ بود. منتقدان در ابتدا آینده‌ای برای ایده کالسکه بدون اسب متصور نبودند، اما نوآوری این دو نفر سنگ بنای تولید محصولی را بنا گذاشت، که امروز تصور زندگی بدون آن مشکل است. ماشین بنز دسته دار با قابلیت جداسازی دسته و کاملا ایمن با کمربند و جایگاهی بسیار راحت برای کودک شما.

http://applemobilemag.ir