لیست قیمت سنگ تراورتن بتاریخ امروز ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ در ساختمانچی | elitarchgroup

این سنگ از کیفیت بسیار خوب و سطح برقی برخوردار است و جزء پرفروش ترین سنگ های تراورتن محسوب می مشاوره اجرای ساختمان شود. همچنین برای دیواره های داخلی ساختمان (نمای داخلی)، کارهای دکوراتیو، نمای بیرونی ساختمان(نمای اصلی) به کار می رود. سنگ های تراورتن عباس آباد به دو صورت موج دار و بدون موج فراوری می‌شوند.

  • در نتیجه هنگام استفاده از سنگ‌های درزگیری نشده، بهتر است قبل از دوغاب زدن از سیلر استفاده کنید.
  • سنگ تروارتن به عنوان سنگ آهکی از ساختار متخلخل و پر منفذی برخوردار است.
  • رنگ و بافت های خاص این نوع سنگ ها نسبت به بافت های ساده تر دارای قیمت بالاتری هستند.
  • این سنگ ها به خاطر راحتی در برش و ابزار بهترین انتخاب برای نماهای رومی و پر از شکل هستند.
  • این سنگ ها وزن بالایی دارند و استفاده از آنها در نما، بار مرده بر ساختمان وارد می کنند.
که کارخانه‌جات صنعتی به تولید آن با غلظت و ویژگی‌های مختلفی می‌پردازند. به این دلیل برای سنگسابی این نوع از سنگ، متخصصان این امر یا به اصطلاح ساب‌زن با استفاده از رزین سطح آن را یک دست می‌کنند. نوع تقویتی باعث تیره شدن سطح سنگ می‌شود که سطح سنگ به نظر “مرطوب” میاید. ترکیبی از رنگ‌های طبیعی و الگوهای فوق‌العاده زیبا، تراورتن را برای معماری ایده‌آل می‌کند و فضایی باشکوه خلق خواهد کرد. سنگ تراورتن سطح کیفی بیشتری داشته و به استاندارد نزدیکتر می‌شود. قابل ذکر است که چون این رگه‌ها دارای ترکیب شیمیایی متفاوت از زمینه سنگ می‌باشند در سنگ ایجاد شده دارای استحکام کمتری بوده و نقطه حساس یک سنگ را تشکیل می‌دهند.

سنگ تراورتن تکاب

چندین معدن از این رنگ سنگ تراورتن در کشور وجود دارد که معروف ترین آن سنگ تراورتن قرمز آذرشهر و قرمز اصفهان می باشد. سنگ تراورتن قرمز را هم به صورت تراورتن بی موج و هم به صورت سنگ موج دار فرآوری می کنند ولی موج دار آن از طرفداران بیشتری برخوردار است. به دلیل بافت طبیعی و پیچیده و البته رنگ‌بندی‌های فراوان، این سنگ زیبا و جلاخورده بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد. سنگ تراورتن سیلور کاشان که رنگ آن بین سفید ، خاکستری متغیر است اغلب در نما به شکل ترکیبی بکار می رود .

مرمریت دهبید زارع

این سنگ مانند انواع سنگ های ساختمانی دیگر مانند مرمر، اونیکس، گرانیت و آهک در طبیعت موجود است. سنگ تراورتن بیشتر در رنگ سفید و توسی یا همان خاکستری دیده می شود ولی در رنگ های کرمی، برنزه تیره و روشن و همچنین قرمز هم می توانید آنها را مشاهده کنید. بقیه موارد اول به سلیقه شما مشتری عزیز بستگی دارد و بقیه موارد به شهر و محل استفاده سنگ بر میگردد. با یک مثال بهتر است به کسانی که برای خرید گوشی موبایل روی یک برند خاص تمرکز دارند اشاره کنیم. شما نمیتوانید بگویید گوشی با سیستم عامل خاص یا با اندازه خاص برای همه بهترین است.

لیست قیمت سنگ تراورتن بتاریخ امروز ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ در ساختمانچی | elitarchgroup