لیست قیمت خودرو مرسدس بنز Mercedes Benz ۱۹ بهمن ایمالز | jacblog

خودروی بنز کلاس CL در کلاس خودروهای جی تی طبقه بندی می شود که شکل بدنه آن به صورت کوپه ای ۲ در است و موتور آن در جلو و محور در عقب آن قرار گرفته است. در واقع این خودروی بنز به عنوان یک خودروی سایز بزرگ لوکس شناخته می شود. این خودرو نیز به مانند ماشین بنز کلاس A نوعی خودروی هاچ بک محسوب می شوند اما به جهت اینکه بدنه آن کمی بزرگتر از ماشین بنز کلاس A است بدان مینی ون کامپکت شرکتی هم گفته می شود که البته ظاهر اسپورت تری هم دارد. در واقع خودروی بنز کلاس B یک مینی ون ۵ در است که موتور و محور آن در جلو قرار دارد و تمام چرخ های آن نیز محرک است. در بخش تجهیزات ایمنی مجهز به کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل کشش و پایداری، توزیع نیرو ترمز، ترمز ضد قفل، ترمز کمکی، ترمز پارک برقی، ترمز اضطراری، کنترل ترمزها در پیچ( اتوهلد، کیت ترمز AMG، کالیپر قرمز در نسخه GLA45)، 8 عدد ایربگ( سرنشینان جلو- پرده ای- جانبی جلو و عقب)، پشت سری فعال و کمربند ایمنی پیش کشنده و محدود کننده است.

http://applemobilemag.irدر حال حاضر شرکت ستاره ایران نمایندگی این برند در ایران را بر عهده دارد…

دهه هفتاد[ویرایش]

در آن زمان واردات این خودرو به‌طور شخصی انجام می‌شد تا آن که شرکت لیدا طهران واقع در محدوده بازار تهران، واردات مرسدس بنز را برعهده گرفت. این شرکت فعالیت خود را در سال ۱۳۲۷ آغاز کرد و بیشتر واردات این برند به سری موفق ۱۷۰ محدود شد که توانست فروش خوبی تجربه کند. با آغاز دهه ۱۹۶۰، مرسدس-بنز با فکر جایگزینی پونتون، که ایده آن از سدان‌های دهه چهل آمریکایی گرفته شده بود، مدل مرسدس بنز دبلیو۱۱۱ را طراحی کرد.

  • این خودرو در دو نسخه کوپه و رودستر( کروک) به بازار عرضه شده است که مدل رودستر کمی بعد از مدل کوپه به بازار آمد اما تفاوت چندانی با مدل کوپه ندارد.
  • قرار گرفتن طولانی مدت در معرض نور خورشید تقریباً بیش از هر عنصر دیگری به رنگ، صندلی و دایره خودروی شما آسیب می رساند.
  • در بین سال‌های ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۹ مرسدس بنز اقدام به همکاری با کمپانی انگلیسی مکلارن نمود.
  • مدل محبوب ۱۹۰ در کنار سری مشهور به Fintail در دو اتاق بزرگ و کوچک در کنار مدل‌های اسپرت سری SL (در ابتدا 190SL و سپس پاگودا) وارد ایران شدند که هر یک توانستند بازار هدفشان را تسخیر کنند.

و سرانجام توانست در سال 1886 اختراع مهمی را ثبت کند و نام آن را به عنوان “پیشرانه ساعت پدر بزرگ” به کشور خود و دنیا معرفی کند. این اختراع در واقع کالسکه ای بود که بدون اسب حرکت می کرد و نیروی محرکه ی آن توسط یک مجله خبری خودرو جک موتور درون سوز تولید می شد. تقریبا تمام مردم جهان این ویژگی مشترک را دارند که اگر به آن ها گویید که نام چند برند معروف در زمینه محصول خاصی را نام ببرید، چند برند مشترک در اولین ثانیه ها به ذهن افراد می رسد.

راهنمای خرید

مرسدس بنز کلاس GLE که قبلا به کلاس M معروف بود یک شاسی بلند لوکس سایز متوسط است که از سال 1997 بر روی خط تولید مرسدس بنز قرار داشت. از لحاظ اندازه سایزی مابین کوچکترین خودروی کلاس GLC و بزرگترین خودروی کلاس GLS قرار دارد. از آوریل 2015 با عرضه فیس لیفت نسل سوم با نام W166 نام کلاس M به کلاس GLE تغییر یافت. مرسدس بنز GLC300 کوپه 4MATIC از موتور 4 سیلندر 16 سوپاپه 2 لیتری توربوشارژ با خروجی 255 اسب بخار استفاده می کند. ارزان ترین خودروی بنز در کلاس CLA قرار دارند و شامل تیپ های CLA45, CLA250, CLA180, CLA200 می باشد که مدل CLA45 قوی ترین و گران ترین مدل آن است.

بنز کلاس C240 C اتوماتیک مدل 2003