قیمت شارژ کارتریج در محل امداد چاپگر

در این فیلم سعی کرده ایم فوت و فن ها و نکات مهم برای شارژ کارتریج اچ پی را به صورت تمام و کمال توضیح دهیم. در حقیقت کلیپ آموزشی شارژ کارتریج اچ پی در حکم یک کلاس درس است که به شما یاد می دهد این کار را چگونه و چه طور انجام دهید. به محض خارج کردن کارتریج از چاپگر ، آن را در کیسه پلاستیکی قرار دهید. این کار باعث محافظت از کارتریج و جلوگیری از خشک شدن آن می شود. مراقب باشید هنگام حمل و نقل ، قطعات کارتریج را فشار ندهید تا آسیب نبینند.

  • کارتریج را که قصد شارژ آن را دارید به آرامی از پرینتر خارج نموده و کارتریج را با یک نواری که به آب نمناک شده است به آرامی ببندید طوری که نوار فقط با بدنه ی کارتریج تماس اندکی داشته باشد.
  • بخش مصرفی این دستگاه ها کارتریج نام دارد که بسته به نوع دستگاه می تواند شامل جوهر یا تونر باشد.
  • درام را یک تا دو دور در همان جهتی که قبلاً گفته شده بچرخانید و پیچ درپوش را ببندید برای دیدن دصد با قیمانده تونر کارتریج چیچ کارتریج را عوض کنید.

قیمت شارژ انواع کارتریج توسط آوند پرینتر بر حسب نوع شارژ و قطعات مورد نیاز آن تعیین می گردد. اگر به قیمت های کالا های داخل وبسایت ما دقت کرده باشید، متوجه رعایت انصاف خواهید شد. قیمت خدمات بر اساس برند، مدل و تونر و قطعات مورد نیاز آن نیز تعیین خواهد شد. درام در پرینتر‌های لیزری، به دو صورت متصل و جدا از کارتریج وجود دارند.

چون که با وسایل مورد نیاز، نظافت در مجموعه شما رعایت میشود و دیگر فرقی نمیکند که چند تا کارتریج برای شارژ دارید . به راحتی میتوانید از شرکت های معروف تهران تحقیق و پرس و جو کنید . بله ، ما تمامی کارتریج ها را چه اصلی و چه غیر اصلی موجود داریم . حال هر دو دسته از پرینتر ها هم تک کاره دارنند و هم چند کاره . تونر شارژ یک کیلوگرمی قابل استفاده در کارتریج های زیر برای برند HP 61x – 55a – 81a – 53a – 49A – 13a – 43x – 16a – 42a – 05a – 80a – 26a – 15a – 51a – 11a – 29x – 91a تونر شارژ یک کیلوگرمی قابل استفاده در… © تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت برای کلینیک پرینتر طهران محفوظ می باشد.

مشخصه ی بعدی تشخیص کارتریج های طرح چینی درجه ی یک، کشور سازنده ی آن کارتریج است که بایستی این مورد بر روی کاست کارتریج حک شده و با کارتن نیز شارژ تونر توشیبا مطابقت داشته باشد. گارانتی ما به این صورت است که شما تا زمان شارژ کارتریج بعدی هرگونه مشکلی داشته باشید به صورت رایگان براتون سرویس میشود . مثلا میخواهید برای شرکت پرینتری خریداری کنید که چهار کاره باشه و هزینه پایینی داشته باشد . ما یک نوع پرینتر صنعتی هم داریم که به نام دستگاه کپی نام گزاری شده است .

بعد از تمیزکردن بخش ضایعات، نوبت قراردادن این قسمت در جای خود است. برای این‌کار، ابتدا وایپر-بلید و سپس روکش پلاستیکی را سر جای خود قرار دهید. اکنون یک دستمال نرم بردارید و قسمت ضایعات کارتریج را به‌آرامی تمیز کنید. توجه داشته باشید که استفاده از برس برای تمیز‌کردن این قسمت، باعث خراش‌برداشتن بلید کارتریج شما خواهد شد.

قیمت شارژ کارتریج در محل امداد چاپگر