قیمت بنز کارکرده و صفر، قیمت محصولات بنز همراه مکانیک | jacblog

مرسدس بنز C200 که از جدیدترین مدل های سری C کمپانی بنز در ایران محسوب می شود، از کلاس و وجهه ی خاصی برخوردار است و در هنگام عبور از خیابان ها، همه نظرها را به خود جلب می کند. این خودروی لوکس با توجه به امکانات رفاهی فوق العاده و فضای داخلی با ترکیبی از اسپورت و کلاسیک، طرفداران زیادی دارد . شرکت خودروسازی مرسدس بنز به عنوان اولین کارخانه تولید اتومبیل جهان محسوب می شود کار خود را از سال 1926 به طور رسمی آغاز نموده مجله خبری خودرو جک است، اما پروسه ی تاسیس این کمپانی داستان مفصل و جالبی دارد که به اختصار به آن می پردازیم. اگر شما هم طرفدار پر و پا قرص این کمپانی هستید، باید به شما این نوید را بدهیم که اجاره خودرو یکی از راه هایی است که شما می توانید رانندگی با محصولات این کمپانی را تجربه کنید. مرسدس بنز ابتدا ایراد این مدل را انکار کرد، اما به سرعت با فراخواندن ماشین‌های فروخته شده، با نصب سیستم کنترل ایستایی اتوماتیک مشکل را رفع کرد.

http://applemobilemag.ir

کمپانی مرسدس بنز این مدل خودرو را با توجه به شرایط بومی ایران و مخصوص ارتش شاهنشاهی ایران ساخته بود اما به واسطه انقلاب 57 این محصول هیچ گاه به ارتش ایران نرسید. در بخش تجهیزات ایمنی مجهز به 9 کیسه هوای ایمنی( جلو- جانبی- پرده ای محافظ سر- پرده ای)، سیستم پایداری و کمک راننده ESP, ASR, BAS, EBD, ABS, DSC، کیلس، سیستم ضد سرقت، ستون جمع شونده فرمان در هنگام تصادف، قفل فرمان خودکار و سیستم دزدگیر به همراه آژیر است. در بخش تجهیزات ایمنی مچهز به 6 عدد کیسه هوای ایمنی( جلو- جانبی- پرده ای)، کلید غیر فعال سازی کیسه هوای ایمنی جهت نصب صندلی کودک، سیستم های پایداری و کمک راننده EBD, ABS، سیستم کلید ضد سرقت، دارای قفل مرکزی در اختیار راننده و دارای ریموت کنترل رادیویی است. آخرین مدل اما به‌عنوان یکی از شاهکارهای خودروهای الکتریکی شناخته می‌شود که EQS AMG نام دارد. شتاب 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت 3.4 ثانیه‌ای را می‌توان مهم‌ترین مشخصه این ماشین دانست. بنز برای این خودرو برنامه ویژه‌ای در نظر گرفته و آن را در سه نسخه با توان و مشخصات فنی متفاوت عرضه می‌کند.

ماشین مرسدس بنز eq

بنز 2022 مدل EQS یکی از جدید ترین مدل های بنز بلافاصله پس از معرفی توانست لقب لوکس‌ترین و سریع‌ترین خودروی الکتریکی را دریافت کند. فروش چادر ماشین بنز در سایت فروشگاهی برتر آپشن نسبت به ارزش سرمایه ای که قصد نگهداری ازش دارید بسیار خوش قیمت است. تمام مرسدس بنزهای پرفروش ای که از آن ها در این مقاله صحبت کردیم در سایت کافه رنت موجود می باشند و شما می توانید با مراجعه به سایت Cafeerent.com ، مرسدس بنز دلخواهتان را برای مدت زمان دلخواهتان اجاره کنید و از خدمات اجاره بدون راننده و با راننده خودرو نیز بهرهمند شوید. دایملر پس از راه اندازی خط تولیدش با مهندس و طراح قدرتمندی به نام مایباخ آشنا شد و پس از مدتی شرکت Daimler Motoren Gesellschaft یا همان DMG را تاسیس نمود. DMG توانسته بود پیشرفت های مناسبی در زمینه ی اختراع اتومبیل داشته باشد.

  • اما خودروهای C کلاس را می توان یکی از لاکچری ترین خودروهای مرسدس بنز و لاکچترین خودروهای دنیا نامید.
  • احتمالا این سیستم بیشتر در ترافیک‌های سنگین استفاده خواهد شد و ماشین می‌تواند تا سرعت ۶۰ کیلومتر در ساعت کنترل را در اختیار داشته باشد.
  • جهان در دهه ۱۹۳۰ میلادی، هنوز سال‌ها با بحران انرژی فاصله داشت، اما کم بودن تعداد جایگاه‌های سوخت، رانندگان را به میزان مصرف سوخت خودروهایشان، حساس کرده بود.
  • اس‌اس‌کی به سرعت به ماشینی محبوب در پیست مسابقه تبدیل شد که نه تنها مرسدس بنز بلکه تیم‌های دیگر هم از آن استفاده کردند.

مهم‌ترین بازار این محصول در آمریکا بود و مدیران بنز نگران بودند که قوانین سختگیرانه‌ای که برای ایمنی ماشین‌های روباز در آمریکا در حال تصویب بود، فروش این ماشین را مشکل کند. آن‌ها فکر می‌کردند که شاید بهتر باشد به جای ماشین روباز، مدلی با طرح تارگا (سقف نیمه باز) تولید شود. بین سال‌های ۱۹۵۴ تا سال ۱۹۵۹، مرسدس بنز با عرضه سری مرسدس-بنز ۱۸۰ نسل تازه‌ای از ماشین را ساخت که به پونتون مشهور شد.

قیمت بنز C کلاس مدل ۲۰۱۲-۲۰۱۴

این پلتفرم شباهت‌های کمی با S کلاس‌ها دارد، اما بسیار اسپرت‌تر از آن‌ها به نظر می‌رسد. طول EQS با استفاده از این پلتفرم به 5.265 متر می‌رسد، اما از بیرون این خودرو به‌هیچ‌عنوان کشیده به نظر نخواهد رسید. این خودرو علاوه بر این که باطری قوی‌تری دارد، از دو موتور برای تولید 516 اسب بخار قدرت استفاده می‌کند. از دیگر مشخصات آن می‌توان به گشتاور 828 نیوتن متری یا 0 تا 100 تنها در 4.1 ثانیه‌ای آن اشاره کرد. پیش از این‌که بنز خودروی لوکس و الکتریکی خود را معرفی کند، ماشین‌هایی مانند تسلا در رده اول استفاده از تکنولوژی موتورهای الکتریکی بودند.