قیمت انواع هیوندای کارکرده برای واردات + جدول / هیوندا، ارزان ترین خودروی خارجی در امارات، قطر، عمان، ارمنستان و…

شاید بعد از آن توافق همه منتظر کاهش قیمت خودروهای این شرکت کره ای بودند اما متاسفانه چنین نشد و این سود به جیب مردم نرفت.

هیوندای کارکرده یکی از ارزان ترین خودروهای خارجی در بازار خودروی امارات ، قطر ، عمان ، ارمنستان و گرجستان است که می تواند گزینه مناسبی برای واردات خودروی کارکرده باشد.

شرکت هیوندای از جمله خودروسازانی بود که علاوه بر صادرات گسترده خودروهایش طی دو دهه اخیر به کشورمان، در پروژه مونتاژ خودرو در ایران هم مشارکت کرد و برخی از مدل های هیوندا در شرکت خصوصی کرمان موتور مونتاژ شد.

نفروخت و بعضا حتی خودروهای وارداتی اورجینال نیز قیمت چندان بیشتری نداشتند! شرکت هیوندایی محصولات متنوعی را در بازار ایران دارد که محبوب ترین آنها سانتافه، آزرا و سونوتا هستند که مقداری بالاتر از IX35 ، جنسیس، وراکروز (IX55) ولستر و النترا قرار می گیرند.

مدل های اقتصادی دیگری چون آوانته ، ورنا ، I20 ، I30 هم در اولین مقطع صادرات به ایران جزو محصولات بودند که بعدها I20 جدی



منبع

در آگهی های فروش کرمان موتور هیچ گاه هیونداهای مونتاژی با قیمت های کمتر از برندهای هم رده ای چون کیاموتورز، میتسوبیشی و.

– در بررسی و انتشار قیمت خودروهای کارکرده خارجی در کشورهای همسایه و مناطق اطراف ایران، در این گزارش جدول قیمت خودروهای کارکرده هیوندای منتشر می شود.