قیمت ام وی ام, خودرو صفر وکارکرده به روز در خرید و فروش کاراپ | jacblog

دلایل استقبال از خرید محصولات این شرکت شامل مواردی همچون قیمت مناسب، خدمات پس از فروش و تنوع محصولات این شرکت است. البته با توجه به شرایط فروش مدیران خودرو که برای فروش محصولات خود در نظر گرفته است، خرید این خودرو نیز امکان پذیر بوده و آن دسته از افرادی که به ماشین های شاسی بلند علاقه دارند، می توانند این نوع اتومبیل را برای سوار شدن انتخاب کنند. مدیران خودرو تولید کننده خودرو با برند های ام وی ام و فونیکس مستقر در منطقه اقتصادی بم کرمان است.

تجهیزات و امکانات رفاهی ام وی ام 110

به این صورت که ابتدا مبلغی را به عنوان ودیعه از خریدار دریافت نموده و مابقی آن را به صورت اقساط ۱۲ تا ۶۰ ماهه از فرد خریدار دریافت می کند. تعداد بالای قسط هایی که این شرکت برای فروش محصولات خود در نظر گرفته است، باعث شده است تا تعداد مشتریان این شرکت افزایش قابل توجهی داشته باشند. لذا برای خرید خودرو های سری ام وی ام، بایستی در ابتدا حداقل ۴۰ درصد از مبلغ نهایی ماشین به صورت ودیعه پرداخت شود و مابقی آن در قالب اقساط بلند مدت پرداخت خواهند شد. معمولا و در بیشتر موارد، پس از ثبت نام برای خرید خودرو از شرکت مدیران خودرو و واریز ودیعه و تهیه مدارک مورد نیاز برای خرید خودرو، طی ۳۰ روز کاری اتومبیل به دست خریدار خواهد رسید و معمولا مشکلی در این زمینه وجود نخواهد داشت.

ام وی ام،315 صندوق دار مدل 93

در ادامه درباره محصولات تولیدی این شرکت صحبت کردیم و به ۴ محصول این شرکت اشاره کردیم و درباره هرکدام توضیحاتی دادیم. همانطور که شاید مطلع باشید، محصولات ام وی ام دارای تنوع بسیاری می باشند که شامل خودرو های شاسی بلند، نیمه شاسی و سواری بوده و امکانات متفاوت و متنوعی داشته که براساس مجله خبری خودرو جک این امکانات، قیمت های متفاوتی نیز دارند. اما با توجه به شرایط و تسهیلات خوبی که این شرکت برای فروش محصولات خود گذاشته است، خرید ام وی ام را برای مشتریان بسیار راحت کرده است. تا آن جایی که طی سال های گذشته میزان فروش این نوع خودرو در سطح کشور بسیار افزایش پیدا کرده است.

  • 11- ارائه مدارک خودرو(سند مالکیت،وکالتنامه،بیمه نامه و …)دال بر مالکیت فروشنده بر خودرو مذکور،الزامی می باشد.
  • با استفاده از ابزار هزینه تعمیرات به قیمت قطعات و اجرت تعویض آنها برای همه خودروها دسترسی خواهید داشت.
  • 12- خریدار حق خرید خودرو را خارج از فرآیندهای سامانه دورهاتو،از فروشندگان معرفی شده از سوی این سامانه،از خود ساقط می نماید.
5-در سایت دورهاتو کاربر(ثبت کننده اطلاعات)،شخصاً مالک مطالب ارائه شده محسوب می شود و دورهاتو نسبت به اطلاعات ارائه شده هیچگونه مسئولیتی نداشته و نمی تواند صحت آگهی ها را تضمین نماید و هیچگونه تعهد یا مسئولیتی در قبال آگهی ها برعهده نخواهد داشت. 9- سایت دورهاتو و مشاوران این سایت هیچ گونه مسئولیتی بابت قیمت خودرو در هنگام معامله ندارند و قیمت گذاری مشاوران دورهاتو صرفا جهت مشاوره به خدمات گیرنده می باشد. 3- خودروی خدمات گیرنده می بایست عاری از هرگونه اقلام قیمتی و تجهیزات غیرضروری و خطرناک (مواد قابل اشتعال ، مواد منفجره،سمی و …) باشد.بدیهی است دورهاتو هیچ مسئولیتی در قبال مفقودی اقلام و آسیب دیدگی خودرو در هنگام ارائه خدمات نخواهد داشت. 12- معاوضین موظف هستند هرگونه معامله و تصمیم فروش و خرید خودرو خود از طرق دیگر را بلافاصله به دورهاتو اطلاع دهند. 5- انتخاب خدمت معاوضه خودرو به معنای پذیرش شرایط و قوانین و مقررات و هزینه های این خدمت می باشد و در صورت انصراف خدمات گیرنده پس از حضور نماینده دورهاتو در محل،هزینه ایاب و ذهاب از درخواست کننده دریافت می شود.

http://applemobilemag.ir

همراه مکانیک سعی کرده است تا با ارائه دقیق‌ترین اطلاعات موجود، این دغدغه را برطرف کند. مدیران خودرو شبکه ای متشکل از بیش از ۱۴۰ نمایندگی در سرتاسر کشور راه اندازی نموده‌است. تاکنون بیش از دویست هزار مصرف‌کننده در کشور محصولات مدیران خودرو را انتخاب کرده‌اند. این شرکت از طریق کیفیت بالا، قیمت مناسب و محصولات به صرفه خود موفق به جلب اعتماد مشتریان گردیده‌است. مدیران خودرو در ارتباط با شرکای خود روش برد- برد را که روش بین‌المللی پیشرو در کسب و کار است را دنبال می‌کند. شرکت صنایع خودروسازی مدیران (“MVM “، مدیران خودرو) با هدف تولید، واردات و صادرات انواع خودروهای سبک و سنگین و همچنین تحقیق و توسعه در زمینه خودرو و صنعت خودروسازی در سال ۱۳۸۱ در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم راه اندازی شد.

ام وی ام،315 هاچ بک اسپرت،لاکچری مدل 95