فروش اقساطی جک S5 با تسهیلات طولانی مدت سپند خودرو | jacblog

برای اطراف اهرم تعویض دنده یک فضای خالی به جهت قرار دادن اشیایی همچون تلفن‌همراه تعبیه شده است. برخی درگاه‌های مختلف نظیر پورت برق ۱۲ ولت، پورت USB ،AUX و فندک خودرو نیز در این قسمت جای داده شده‌اند. غربیلک فرمان فرم و سایز خوبی داشته و خوش دست به نظر می‌رسد که با وجود پنل کیلومترشمار شش ضلعی، حس و حال مهیج و اسپرتی را برای راننده ایجاد می‌کنند. جک S۵ اتوماتیک برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت، به ۱۱.۷ ثانیه زمان نیاز دارد.

  • بعد از اینکه کارخانه‌های کره‌ای و به‌خصوص هیوندای با استخدام طراحان خارجی، پیشرفت چشمگیری در تولید خودروهایی با طراحی بیرونی زیبا و مدرن داشتند، بلافاصله کارخانه‌های خودرسازی چین سراغ چنین رویکردی رفتند.
  • حجم فضای صندوق عقب این خودرو نیز معادل ۵۰۵ لیتر است که کافی به نظر می‌رسد.
  • در ادامه لیستی از مشخصات فنی جک اس 5 را در قالب یک جدول برای شما آورده‌ایم.
  • از آنجایی که سابقه این خودروها در بازار ایران خوب است و ایمنی خوبی دارد، می‌توان آن را محبوب‌ترین خودروی جک در ایران معرفی کرد.

جک همچنین مدتی است که با یکی از شرکت‌های بخش خصوصی به نام رخش خودرو دیزل قرارداد بسته تا این شرکت، محصولات تجاری (کامیونت و مینی تراک) جک را تحت لیسانس در ایران تولید کند. کرمان موتور جهت سهولت دسترسی دارندگان محصولات این شرکت به قطعات یدکی اصلی ،سامانه آنلاین خ… بنظر من نسبت به بقیه خودروهای چینی ماشین خوبی است و باید در نمایندگی ثبت نام کرد.

خودرو جک J5 1.8 1396

برخی خطوط حجمی نسبتاً کم عمق نیز بر روی درب کاپوت و ناحیه زیرین چراغ‌های جلو نقش بسته‌اند تا حالتی تهاجمی و عضلانی‌تر را برای این خودرو پدید بیاورند. بخش عمده ناحیه میانی سپر یک هواکش ذوزنقه شکل است که سه نوار افقی کرم مجله خبری خودرو جک رنگ در زمینه آن مشاهده می‌شود. طراحی ذوزنقه‌ای شکل جلو پنجره و مجرای بزرگ ورودی هوا به گونه‌ای است که به دلیل وارونه قرار گرفتن این دو شکل هندسی مشابه نسبت به یکدیگر، ترکیب جالب و هماهنگی در چهره S۵ پدید آمده است.

کنترل پایداری ESC، پایش باد لاستیک‌ها، سیستم ورود بدون کلید، چراغ‌های جلو زنون، دیلایت LED، گرمکن شیشه عقب و کروز کنترل …

در خودروی جک J5 شاهد استفاده از یک موتور با حجم ۱۴۹۹ سی سی هستیم که دارای دو گیربکس اتوماتیک و دنده‌ای است. قدرت تولیدی این موتور به دیفرانسیل جلو انتقال داده می‌شود و ۴ سیلندر خطی و ۱۶ سوپاپ در آن به کار گرفته شده است. تولید حداکثر قدرت ۱۴۰ اسب‌بخار و همچنین حداکثر گشتاور ۱۶۵ نیوتون متر نشان می‌دهد که قدرت موتور جک J5 قابل توجه است. به همین دلیل می‌توان آن را یکی از گزینه‌های قطعی در بین محبوب‌ترین خودروهای جک معرفی کرد. دلایل مختلفی برای قرار دادن خودروی جک S5 به عنوان محبوب‌ترین گزینه وجود دارد. این خودرو هم از لحاظ طراحی خارجی بدنه و هم از لحاظ امکانات رفاهی یکی از بهترین خودروهای برند جک در بازار محسوب می‌شود و زیبایی‌های خاص خود را دارد.

نحوه عملکرد سیستم تعلیق این خودرو نیز به‌گونه‌ای است که شاید برخی سرنشینان حین عبور از مسیرهای ناهموار، نسبت به میزان کوبش‌های وارده به کابین ابراز نارضایتی کنند. تعادل و پایداری خودرو هنگام گذر از پیچ‌ها مناسب است و اعتمادبه‌نفس کافی در رانندگی منجر خواهد شد. دو عدد جا لیوانی نیز بر روی کنسول میانی در قسمت پشت اهرم تعویض دهنده وجود دارد. پنل کیلومتر شمار نیز از طراحی شش ضلعی مانند با حالتی کاملاً اسپرت و مهیج برخوردار شده که زیبایی خاصی به نمای داخلی این خودرو اعطا نموده است.

http://applemobilemag.ir