فروش اقساطی جک S5 با تسهیلات طولانی مدت سپند خودرو | jacblog

این جعبه دنده قدرت را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند و می‌تواند در عرض ۱۰.۸ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد. این کراس اوور چینی ۴۴۳۰ میلیمتر طول، ۱۸۴۰ میلیمتر عرض و ۱۶۶۰ میلیمتر دارد و وزنش با گیربکس دستی ۱۵۰۵ کیلوگرم است. به بهانه برگزاری یازدهمین نمایشگاه خودروی کرمان و حضور گسترده شرکت کرمان موتور در این روی… یک نمایشگر بزرگ لمسی، پانوراما، سانروف، چراغ‌های LED و دوربین ۳۶۰ درجه از آپشن‌ها و امکانات سی هائو X5 است و احتمالا با یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو با قدرت ۱۵۰ اسب بخار به بازار می‌آید. صندلی راننده قابلیت عقب رفتن اتوماتیک در هنگام خاموش کردن ماشین را داشت .

  • کابین JAC S5 با داشتن داشبور خوش ساخت، نمایشگر LCD همراه با مجموعه کلیدها و دکمه‌های اطرافش و دریچه‌های هوا با شکل هندسی زیبا، حس یک خودرو لوکس را به سرنشینان القا می‌کنند.
  • معیار ما قیمت روز بازار آزاد بوده و قیمت کارخانه ملاک محاسبه اقساط نیست.
  • آپشن هایی که در کابین جک s5 قرار دارد یکی از نقاط قوت این ماشین به حساب می آید.
  • جک S5 نیز مانند اکثر شاسی‌بلندهای هم رده خود، از جلوپنجره‌ کشیده بهره می‌برد که عرض آن مناسب است.

در این بازار پرتلاطم، افرادی که تمایل به استفاده از خودروهای جک را دارند، باید در لحظه از قیمت جک باخبر باشند؛ چراکه ممکن است از زمان تصمیم‌گیری تا انجام معامله، این بازه قیمتی تغییر کند. درنتیجه وقتی صحبت از چنین بازار غیرقابل پیش‌بینی می‌شود، جای خالی مرجعی که بتوان قیمت ماشین‌های جک را به‌صورت لحظه‌ای مشاهده کرد، خالی است. همراه مکانیک سعی کرده است تا با ارائه دقیق‌ترین اطلاعات موجود، این دغدغه را برطرف کند. نسخه دنده ای جک s5 دارای موتوری با حجم 1997 سی سی می باشد و توان خروجی موتور جک s5 174 اسب بخار در دور موتور 5200 دور در دقیقه است. قدرت تولید شده توسط این موتور 235 نیوتون متر است که در طیف دور موتور 2000 تا 4000 دور در دقیقه در دسترس می باشد. جعبه دنده ی 6 سرعته ی دستی تمام قدرت تولید شده را به چرخ هی جلو انتقال می دهد.

طراحی ظاهری جک اس۵

در این مقاله به بررسی کامل خودرو جک S5 دنده‌ای و جک اس5 اتوماتیک پرداختیم. سپندخودرو شرایطی را به وجود آورده تا امکان فروش اقساطی JAC S5 برای همه متقاضیان وجود داشته باشد. جک S5یک کراس اور (شاسی بلند شهری) می باشد که توسط شرکت JAC تولید می شود این شرکت در میان شرکت های خودروسازی قدیمی مجله خبری خودرو جک چین قرار دارد تلفظ نام برند JAC در واقع (جی ای سی) می باشد که در ایران همه این برند را به نام جک می شناسند. کار این کمپانی در گذشته ساخت کامیون های سبک بود و کامیون های خود را به بیش از 100 کشور جهان صادر می کرد. به مرور زمان این کمپانی شروع به ساخت ماشین های سدان و کراس اوور، کرد.

اطلاعات تماس لوازم یدکی جک

طراحی فریم پنجر‌ها در کنار انحنا و حجم بدنه درها اقتباسی وفادارانه از خودرو توسان هیوندا است. جک برای نمای پشت اس5 نیز سراغ خودرو معروف آئودی Q5رفته و الهامات خوبی از آن گرفته است. اما از نظر جعبه دنده این ماشین دارای دو نسخه اتومات و دنده ای می باشد که هر دو نسخه از نوع 6 سرعته هستند. در ساخت جعبه دنده اتوماتیک از فناوری دو کلاچه استفاده می شود که این فناوری سرعت تعویض دنده را افزایش می دهد و این فناوری در مصرف سوخت مصرف مناسب تری در مقایسه با سایر جعبه دنده های اتوماتیک دارد. هر دو نسخه اتومات و دستی جک s5 دارای یک نوع موتور هستند و فقط میزان تولید قدرت در این دو نسخه متفاوت است.

جک S5 نیز مانند اکثر شاسی‌بلندهای هم رده خود، از جلوپنجره‌ کشیده بهره می‌برد که عرض آن مناسب است. جک s5 اتوماتیک هنگام رانندگی در ترافیک روان شهری در حدود 9 لیتر در هر 100 کیلومتر مصرف سوخت دارد. جک s5 اتوماتیک هنگام رانندگی در ترافیک های سنگین و خیابان های شلوغ حدود 12 لیتر در هر 100 کیلومتر مصرف سوخت دارد که این اصلا عدد خوبی نسبت به مصرف سوخت نسخه دنده ای نیست.

http://applemobilemag.ir