طرح ویژه نوروز 1403 شرکت کرمان موتور از 5 اسفند ماه محمدرضا آغاز می شود



سه شنبه 22 اسفند 1402 ساعت 13:0503-12-2024اقتصادی


محمدرضا محمودی، معاون اجرایی بام خودرو با اعلام این خبر گفت: طرح ویژه نوروزی شرکت کرمان موتور از تاریخ 5 اسفند 1302 لغایت 23 فروردین 1303 با 120 پایگاه در سراسر کشور اجرا می شود.

به گفته وی، KMC T8 به عنوان خودروی استاندارد در تمامی مسیرهای هادی کشور آماده خدمت رسانی به مسافران و دارندگان محصولات کرمان موتور است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: متأسفانه امدادگران غیرمجاز مختلف از برند کارمان موتور به طرق مختلف از جمله تبانی با مکانیک، تخریب خودرو و … سوء استفاده می کنند.

اخذ هزینه های بالا از مالک خودرو موجب سردرگمی امدادگران می شود و محمودی در این خصوص تاکید کرد که مسافران حتما باید از خدمات رسمی شرکت خودروسازی کرمان استفاده کنند تا سفری راحت و آسودگی خاطر داشته باشند.

وی همچنین به مزایای کمک گرفتن از شرکت کرمان موتور، ارائه مشاوره فنی، استفاده از قطعات یدکی مورد تایید شرکت اصلی، حمل خودرو به نمایندگی در صورت نیاز، گارانتی قطعات مصرفی و پاسخگویی شرکت کرمان موتور در این رویداد اشاره کرد. وی گفت: شرکت کرمان موتور با ارائه بهترین خدمات کمکی به مشتریان خود این اطمینان را می دهد که در صورت بروز هرگونه مشکل می توانند به سرعت و به طور موثر از پشتیبانی شرکت استفاده کنند.


برچسب ها: موتور کرمان – کرمان – موتور – استفاده – کمک – ماشین – مسافر


آخرین اخبار خدمات:



طرح ویژه نوروز 1403 شرکت کرمان موتور از 5 اسفند آغاز می شود

طرح ویژه نوروز 1403 شرکت کرمان موتور از 5 اسفند آغاز می شود



تمامی حقوق این سایت متعلق به دراپ می باشد. Drop مسئولیتی در قبال محتوای محتوا ندارد.

کلیه خدمات این وب سایت دارای مجوزهای لازم از مراجع ذیصلاح حسب مورد می باشد و فعالیت های این وب سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد.


منبع