صنعت خودروسازی کشور با نوآوری در دانش بنیان در مسیر تکمیل زنجیره ارزش حرکت می کند.



چهارشنبه 16 اسفند 1402 ساعت 08:5503-06-2024دانش


به گزارش خبرنگار سایت قطری گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان دانشگاه، روح الله دهقانی در بازدید از دستاوردهای شرکت خودروسازی کرمان با اشاره به حرکت ارزشمند این فناوری، از دستاوردهای شرکت خودروسازی کرمان بازدید کرد. و صنعت خودرو در مسیر توسعه و با اشاره به نوآوری: – معاون علمی، فناوری و اقتصادی بنیاد رئیس جمهور در حاشیه انعقاد تفاهم نامه تولید انرژی کم مصرف با توانمندی های داخلی با کمک نهادهای دانش بنیان در کرمان موتور، تکمیل زنجیره ارزش این صنعت را با کمک این شرکت ها ضروری دانست.

به گزارش خبرنگار سایت قطری گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، روح الله دهقانی در بازدید از دستاوردهای شرکت کرمان موتور با اشاره به حرکت ارزشمند این فناوری و خودروسازی، به حرکت ارزشمند این فناوری و خودروسازی اشاره کرد. در مسیر توسعه و ذکر نوآوری: شرکت کرمان موتور دارای یک مزیت بارز وجود نیروی انسانی با انگیزه است که به اهمیت این حوزه معتقد است.

این سرمایه انسانی ارزشمند نقش مهم و کلیدی در پیشرفت فناوری و نوآوری برای تولید محصولات جدید با استانداردها، امکانات و الزامات زیست محیطی روز دارد.

این مجموعه فناوری متعلق به بخش خصوصی است و این امر علاوه بر چشم‌انداز نیروی انسانی برای توسعه و طراحی جدی این موضوع، مسئولیت حمایت از این امر بر عهده معاونت آموزشی دانشگاه علمی است.


برچسب ها: اقتصاد دانمارکی بانیان – دانمارکی بانیان – کرمان موتور – دانمارکی – شرکت کرمان موتور – بنیان – دانمارکی بانیان


آخرین اخبار خدمات:



صنعت خودروسازی کشور با نوآوری در دانش بنیان در مسیر تکمیل زنجیره ارزش حرکت می کند.

صنعت خودروسازی کشور با نوآوری در دانش بنیان در مسیر تکمیل زنجیره ارزش حرکت می کند.



تمامی حقوق این سایت متعلق به دراپ می باشد. Drop مسئولیتی در قبال محتوای محتوا ندارد.

کلیه خدمات این وب سایت دارای مجوزهای لازم از مراجع ذیصلاح حسب مورد می باشد و فعالیت های این وب سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد.


منبع