صفحه اصلی لوازم یدکی جک و انواع خودروی جک جک یدک | jacblog

نسخه اتومات دارای جعبه دنده ی 6 سرعته ی اتوماتیک دو کلاچه می باشد که در این نوع جعبه دنده سرعت تعویض دنده نسبت به سایر جعبه دنده های اتوماتیک بیشتر می باشد. در جعبه دنده ی 6 سرعته ی اتوماتیک، دو کلاچ قرار دارد که که نیرویی که روی دو محور چرخ دنده های زوج و فرد قرار دارند را قطع و وصل می کنند و این دو کلاچ به صورت جداگانه کار می کنند. یکی از کلاچ ها از چرخ دنده های فرد و کلاچ دیگر از چرخ دنده های زوج تشکیل شده اند. در نمای روبروی خودرو جک اس ۵ با چهره‌ای نسبتاً اخم آلود مواجه هستیم. چراغ‌های جلو در دو جناح بالایی چهره سایز مناسبی داشته و از طراحی ساده اما متناسبی برخوردار شده‌اند.

http://applemobilemag.ir

همچنین طبق آنچه که شرکت کرمان موتور اعلام کرده این خودرو در تست دوام این خودرو بیش از 40 هزار کیلومتر را با بنزین معمولی در جاده های ایران بدون هیچ مشکلی سپری کرده است. برای اینکه قدرت موتور این خودرو افزایش یابد می توانید از بنزین سوپر و یورو 4 استفاده کنید. پس از اینکه موتور مجله خبری خودرو جک s5 روشن کنید و شروع به حرکت کنید دو نکته باعث می شود که شما احساس رضایت کنید. اولین نکته این است که که فرمان این خودرو بسیار نرم می باشد و دلیل نرم بودن فرمان این خودرو این است که از سیستم چرخ دنده‌ای با کمک برقی Servomotor استفاده می شود و همین باعث می شود که فرمان این خودرو بسیار نرم باشد.

  • یک نمایشگر بزرگ لمسی، پانوراما، سانروف، چراغ‌های LED و دوربین ۳۶۰ درجه از آپشن‌ها و امکانات سی هائو X5 است و احتمالا با یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو با قدرت ۱۵۰ اسب بخار به بازار می‌آید.
  • محصولات کارخانه‌های خودروسازی چین در چند سال گذشته و بعد از نوسانات شدید قیمت خودرو در ایران، فروش قابل توجه‌ای داشته‌اند.
  • شتاب صفر تا ۱۰۰ این خودرو در مدل مجهز به گیربکس دستی معادل ۱۰.۵ ثانیه بوده و در جک اس ۵ اتوماتیک به حدود ۱۱.۵ ثانیه خواهد رسید.
  • جک اس5 دنده‌ای نیز اکثر امکانات ذکر شده برای مدل اتوماتیک را دارد و تفاوت اصلی این دو مدل در تعداد کیسه هوا برای سرنشینان است که در مدل دنده‌ای جک اس5 فقط برای سرنشینان جلو در نظر گرفته شده است.

این قابلیت به دلیل پشتیبانی نکردن مرورگر شما از موقعیت مکانی، غیر فعال است. ویکی‌پدیا® علامتی تجاری متعلق به سازمان غیرانتفاعی بنیاد ویکی‌مدیا است. همهٔ نوشته‌ها تحت مجوز Creative Commons Attribution/Share-Alike در دسترس است؛ برای جزئیات بیشتر شرایط استفاده را بخوانید. در این ویکی‌پدیا پیوندهای زبانی در بالای صفحه و هم‌تراز با عنوان مقاله قرار دارند.

قیمت جک S5 جدید

طرفداران این خودرو با یک موتور با حجم ۱۹۹۷ سی‌سی مواجه هستند که قدرت آن به کمک یک گیربکس شش سرعته دستی و یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک دو کلاچه کنترل می‌شود. این پیشرانه می‌تواند ۱۷۴ اسب بخار قدرت و ۲۶۵ نیوتن متر گشتاور تولید کند. در اوایل سال 2015 شرکت JAC یک کراس اوور که جک s5 نام داشت به بازار عرضه کرد، جک s5 اولین خودرویی بود که در داخل کشور تولید می شد و دارای جعبه دنده 6 سرعته یکدست و موتور 2000 سی سی می باشد.

فروش اقساطی جک S7

باتوجه به معاملات واقعی انجام شده در هر روز، کارشناسان همراه مکانیک لیست قیمت خودروهای جک دست دوم و کارکرده را از سطح بازار جمع‌آوری می‌کنند. همیشه پیدا کردن محبوب‌ترین گزینه در بین محصولات یک شرکت برای بسیاری از جمع‌های دوستانه یک چالش محسوب می‌شود و همین وضعیت در مورد محبوب‌ترین خودروی جک هم وجود دارد. البته خوشبختانه شرکت جک محصولات متنوع و زیادی در ایران ندارد و شاید بتوان سه مدل از آنها را در بین محبوب‌ترین گزینه‌ها قرار داد. شرکت سپند خودرو آریا که در سال ۱۳۸۶ و با شماره ثبت ۴۴۶۳۰۶ تاسیس شده است یکی از معتبرترین و موفق ترین شرکت های حوزه فروش خودرو در ایران می باشد. سپند خودرو شرکتی کاملا خصوصی است که توسط مدیران کاملا حرفه ای اداره می شود. بیش از 15سال تجربه موفق در زمینه فروش نقدی و اقساطی خودرو در سراسر کشور از افتخارات سپند خودرو می باشد.

قیمت جک S3