سقف کاذب کناف ایران و لیست قیمت سقف کناف و سقف کاذب با نمونه کار سقف کاذب و سقف کناف

در نهایت برای استفاده از سقف های کاذب، پیشنهاد می شود تا راحت ترین روش برای نصب سقف را انتخاب کنید. سقف کاذب قابلیت های زیادی مانند؛ نور پردازی، تنوع طرح و رنگ، انعطاف پذیری و غیره برخوردار است. طراحان سقف های کاذب با ایجاد طرح های متنوع و جذاب و نور در سقف خانه ها قادرند تا سیمای تازه ای به دکوراسیون داخلی منازل ببخشند. برای خرید و فروش سقف کاذب در بازار، به عوامل مختلفی نظیر؛ قیمت سقف های کاذب، شرایط آب و هوا توجه می شود.

لیست قیمت آسمان مجازی

سقف کاذب کناف ایران و لیست قیمت سقف کناف و سقف کاذب با نمونه کار سقف کاذب و سقف کناف اگر با دیدن یک تصویر تصمیم به اجرای نوع خاصی از سقف کاذب دارید از پیمانکار سوال کنید که هزینه ای که قرار است پرداخت شود برای انجام کل پروژه ای است که در نظر دارید یا خیر. ممکن است برخی جزئیات در تصوری که می بینید شامل مسئولیت اجرای سقف مورد نظر نباشد. گریلیوم نوعی سقفکاذب دکوراتیو است که به صورت متحرک و بازشو اجرا می شود. در سقف کاذب گریلیوم ازورقه های آلومینیوم، آهن و آلیاژ آنها استفاده می شود. اجرای سقف کاذبگریلیوم در گروه سقف های کاذب سلولی قرار داده می شود.

سقف کاذب آشپزخانه

تئاتر بلک فرایز در لندن، انگلستان، که در سال 1596 ساخته شده است، از سقف کاذب برای کمک به سیستم آکوستیک استفاده کرده است. این سقف همچنین جهت عایق نمودن سقف در برابر صدا و حرارت، اجرای نورپردازی‌های دکوراتیو و غیره به کار می‌رود. سقف‌کاذب به سقف اصلی و دیوارهای اطراف متصل می‌گردد و سازه اصلی بار آن را تحمل می‌کند.

طرح از پر فروش ترین محصولات سقف کاذب در بازار

حتی می توان با ترکیب طرح ها و رنگ های مختلف بر جذابیت و زیبایی محیط افزود. می توان نورپردازی سقف كاذب پارچه ای را در پشت آن اجرای سقف کاذب نیز انجام داد. اجرای سقف کاذب برای پذیرایی همراه با نورپردازی مناسب، ضمن بزرگ تر نشان دادن فضا جلوه ای لوکس به سالن پذیرایی می بخشد. جدیدترین سقف کاذب پذیرایی در سبک های مدرن پیاده سازی می گردد. به عبارتی طرح های مدرن و بروز، امکان اجرای جدیدترین سقف کاذب پذیرایی را فراهم می نماید. شاید بتوان گفت از آنجایی که امروزه اکثر خانه ها با سبک و سیاق مدرن و امروزی ساخته و دکوراسیون می شوند، بنابراین سقف کاذب پذیرایی مدرن ، از پرکاربردترین انواع سقف كاذب جدید پذیرایی محسوب می گردد.

  • عواملی نظیر؛ مکان و محیط مورد نظر برای اجرای سقف یا نحوه نصب سقف کاذب و چگونگی نصب سقف و در پایان رطوبت داشتن و یا نداشتن بخشی که سقف در آن نصب می شود.
  • نسل جدید ی از این عنصر مهم دکوراسیون داخلی ،سقف کشسان میباشد؛ که از زیر مجموعه سقف های تصویری محسوب میشود، و تفاوت آن با آسمان مجازی در ابعاد و جنس مورد استفاده است.
  • البته وابستهبه نوع طراحی دکوراسیون و شرایط محیط اقدام به نصب نمونه های متفاوت از آنها میکنند.

ویژگی های مثبت فراوان این نوع سقف کاذب باعث گسترش استفاده از آن در فضای اداری ، تجاری ، درمانی ، آموزشی و ورزشی شده است . این نوع سقف را می توان به تنهایی یا در ترکیب با سقف کاذب یکپارچه کناف اجرا نمود. 5.سقف کاذب لوله ها و سیم کشی های رد شده در سقف اصلی را پوشش می دهد. امروزه سقف کاذب جایگاه مناسبی در صنعت ساختمان و رشد چشمگیری در ایران و کشورهای بزرگ و معتبر پیدا کرده است در حال حاضر کشور عراق و ارمنستان وارد کننده اول نسبت به کشور های همسایه می باشد. در حال حاظر ملزومات سقف کاذب مورد تایید کشورهای همسایه قرار گرفته است و استقبال خوبی از محصولات شرکت شده است. عزیزان محترم پیمان کاران محترم شرکت سقف کاذب جی اس تی شرکت از ساعت 8 الی 17 از شنبه تا پنج شنبه به جز ایام تعطیل در خدمت شما سروران گرامی می باشد.