دلنوشته اندوه بار نیکی کریمی : بیتا فرهی در « زمانی در ابدیت » (+ عکس تست گریم)

» – اعلام جرم دادستانی علیه روزنامه اعتماد / دادستانی : سند محرمانه بود نیکی کریمی منتشر کرد: بیتا فرهی در زمانی در ابدیت (عکس) رأی اعتراض پرسپولیس و سپاهان مشخص شد جانشین فرمانده سپاه : سال گذشته خبیثان عالم درخصوص امر حجاب شبهه درست کردند/ در این 50 روز وقایع غزه یک زن بی حجاب ندیدید / صهیونیست ها یک تصویر هم نشان ندادند که یک سرباز حماس را اسیر گرفته یا کشته باشند نان در تهران گران شده است ؟ /فرماندار: در دست بررسی است آغاز فروش جک S5 جدید با نام KMX X5 از سوی کرمان موتور (+جدول فروش و قیمت و مشخصات خودرو) شلیک به 3 دانشجوی فلسطینی در آمریکا به خاطر پوشیدن چفیه باقی مانده تن ماهی، گوشت قرمز و مرغ را چطور نگهداری کنیم؟ دو افسر عالی رتبه رژیم صهیونیستی فرار را به جنگ ترجیح دادند معرفی برنده جایزه ادبی بوکر سال 2023 با ترامپ هلند آشنا شوید: مخالف مهاجران و مسلمانان، دوست اسراییل و طرفدار خروج از اتحادیه اروپا وزش باد شدید آذربایجان غربی را فرا می گیرد  مردم کدام کشور اتحادیه اروپا پول بیشتری خرج تفریح و ورزش می کنند؟ ادعای سنتکام درباره شلیک موشک از یمن به سمت کشتی آمریکایی معاون شهردار تهر


برچسب ها: نیکی کریمی – بیتا فرهی – دادستانی – پرسپولیس و سپاهان – کریمی – زمانی – اعتراض پرسپولیس
آخرین اخبار سرویس:



دلنوشته اندوه بار نیکی کریمی : بیتا فرهی در « زمانی در ابدیت » (+ عکس تست گریم)

دلنوشته اندوه بار نیکی کریمی : بیتا فرهی در « زمانی در ابدیت » (+ عکس تست گریم)





دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 12:052023-11-27ورزشي


نیکی کریمی بازیگر سینما، با انتشار تصویری نوشت که «بیتا فرهی در فیلمی که سال گذشته به نام «زمانی در ابدیت» تهیه کردم، بازی کرد.


همه حقوق این سایت برای قطره محفوظ است. قطره مسئولیتی در قبال محتوای مطالب ندارد.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.




منبع