ساپتک اسپرت وارد کننده مستقیم اسکوتر برقی و لوازم جانبی و قطعات آن می باشد. دارای خدمات پس از فروش و گارانتی در تهران که امکان خرید حضوری و غیر حضوری دارد. امکان پرداخت در محل (برای عزیزان تهرانی) و خرید اینترنتی برای همه مشتریان عزیز می باشد. مجموعه ی نی نی بابا با حدود 12سال سابقه ی فروش حضوری در زمینه ی انواع لوازم سیسمونی نوزاد، ماشین شارژی و موتور شارژی و سرویس چوب نوزاد و نوجوان، مجله خبری خودرو جک و 6 سال سابقه ی درخشان به صورت آنلاین و اینترنتی، آماده ی مشاوره، فروش و ثبت سفارش و ارسال به تمامی هم میهنان عزیز می باشد. خودروهای بنز کلاس G که از قوی ترین خودروهای آفرود در جهان هستند و کاربرد نظانی هم دارند در کلاس خودروهای شاسی بلند، شاسی بلند لوکس، وانت لوکس طبقه بندی می شوند. گفته می شود که این خودرو برای اولین بار به پیشنهاد شاه سابق ایران در سال ۷۹ میلادی ساخته شده است.
- موتور سه لیتری آن نیز نخستین موتور چهارزمانهای بود، که از سیستم تزریق سوخت مستقیم استفاده میکرد.
- در کنار تولید نسخه های سدان، این خودرو در نسخه های کوپه با کد اتاق C217 و کروک با کد اتاق A217 به بازار آمد.
- خودرویی سوپر اسپرت با درب های پروانه ای است که در دو مدل کوپه و رودستر( کروک) تولید شده است.
- پیش از اینکه بنز خودروی لوکس و الکتریکی خود را معرفی کند، ماشینهایی مانند تسلا در رده اول استفاده از تکنولوژی موتورهای الکتریکی بودند.
- بنز میخواهد اولین کارخانهای باشد که ماشینهایش در سطح ۳ خودران است.
- خودروی بنز کلاس CLS که تا به امروز۳ نسل از آن تولید گشته است در کلاس خودروهای شرکتی قرار می گیرد که در دو شکل فست بک سدان ۴ در و شوتینگ بریک ۵ در تولید می گردد که موتور آن در قسمت جلو و محور درعقب قرار دارد.
تا سال ۱۹۷۱ حدود سیصد و هفتاد هزار دستگاه از مدل دبلیو۱۱۱ فروخته شد. مرسدس بنز ۵۰۰کا که با الهام از مدل مرسدس-بنز اساسکی، برای جلب نظر خریداران ثروتمند ساخته شده بود، در سال ۱۹۳۴ در نمایشگاه خودرو برلین رونمایی شد. ۵۰۰کا به جای مدل مرسدس-بنز ۳۸۰ به بازار میآمد، که یک سال پیش، معرفی شده بود، اما توجه خریداران را جلب نکرد.
Mercedes Benz E-Class کلاس E
در سالهای پس از جنگ، آمریکا یکی از پررونقترین بازارهای خودروی جهان بود و مرسدس بنز هم با اینکه در مسابقات اتومبیل رانی حاضر بود، اما خودروی اسپورت مناسبی برای بازار نداشت. با این حال، در ابتدا مرسدس بنز به صورت محدود و به طرقی خاص وارد کشور شد. تا باز شدن دوباره مرزها و واردات خودرو، تعداد انبوهی از کلاسهای مختلف اعم از نمونههای شناخته شده C, E، S و SL و کلاسهایی جدید همانند ML, SLK, CLK, CLS و A و B به ایران آمدند. در این دوره دوباره بنز و بامو رو در روی هم قرار گرفتند و تقابل این دو رقیب سنتی، بازار خودروهای لوکس و گرانقیمت ایران را داغتر کرد.
خودروی مرسدس بنز CLA 45 AMG اتوماتیک سال 2016
مهمترین مشخصه این مدل، درهای آن بود که شبیه به بال پرندگان باز میشد. موتور سه لیتری آن نیز نخستین موتور چهارزمانهای بود، که از سیستم تزریق سوخت مستقیم استفاده میکرد. مرسدس بنز ۳۰۰اسال با بیشینه سرعت ۲۲۵ کیلومتر در ساعت، سریعترین خودرو زمان خود بود. از همه زیباتر، مدل مرسدس بنز ۳۰۰اسال بود که در سال ۱۹۵۴ به بازار آمد. ایده ساخت این ماشین با همفکری مکس هافمن، فروشنده ماشینهای خارجی در ایالات متحده آمریکا به نتیجه رسید.
مدیران مرسدس بنز در اواخر دهه ۱۹۹۰ تصمیم گرفتند، به رسم نخستین سالهای فعالیت شرکت، خودروهایی ارزانتر و کوچکتر بسازد، که در سال ۱۹۹۷ مرسدس بنز رده ای را به بازار عرضه کرد. در همین زمان، شرکت آئودی، مدل آئودی کواترو را با سیستم چهار چرخ متحرک، به بازار فرستاد، که رقابت با آن مشکل بود. بنز تصمیم گرفت تا به جای رالی، مدل ۱۹۰ را به مسابقات دیتیام بفرستد. در این مسابقات خودروهایی حق شرکت دارند، که در بازار خودرو عرضه شده باشند. این قانون مرسدس بنز را ناگزیر کرد، که ابتدا نمونهای از این مدل را رونمایی کند. با تشکیل شرکت ادغامی، ضرورت استفاده از یک نام تجاری مشترک احساس میشد، چرا که در یک سو شرکت بنز آگ قرار داشت، که از سال ۱۸۸۳ تا هنگام تشکیل شرکت جدید، برای بیش از ۴۰ سال، خودروهایی با برند بنز تولید مینمود.