خودروهای مرسدس بنز موجود در بازار ایران | jacblog

در این بین، مرسدس بنز به لطف واردات محدود دانشجویی و همچنین برای استفاده در ناوگان تشریفات و مواردی از این دست، حضورش را در ایران حفظ کرد، هرچند این حضور تقریباً مربوط به نمایندگی‌های مجاز و رسمی نبود. بیشتر واردات بنز در این دهه مربوط به نمونه‌های مدل بالاتر W123 بودند که در ایران نیز به اتاق دانشجویی مشهور شدند. البته نباید از واردات نمونه‌هایی خاص توسط پناهندگان کویتی و عراقی نیز چشم‌پوشی کرد. مرسدس بنز ۱۹۰ای توانست ۱۲ رکورد سرعت در مسافت‌های طولانی را بنام خود ثبت نماید، که در پی آن، به سرعت به یک خودروی کلاسیک تبدیل شد. رادیو ساخت کارخانه بکر، سیستم تلفن موبایل وی‌اچ‌اف، ماشین تایپ، میز تحریر، پرده و سقف شیشه‌ای، از جمله این امکانات بود. از تاریخ ۲۸ ژوئن ۱۹۲۶ خودروهای تولید شده توسط کارخانجات شرکت جدید، با برند مرسدس بنز به بازار عرضه گردید.

بنز در مزایده دولتی

مثلا اگر در تاریکی شب راننده دستش را به سمت صندلی خالی سرنشین کناری دراز کند، ماشین چراغ‌های روی سقف را روشن می‌کند یا اگر راننده بخواهد آینه‌ها را تنظیم کند، ماشین با تشخیص جهت چرخیدن سر راننده می‌فهمد کدام آینه قرار است تنظیم شود. شرکت بنز برای طراحی چراغ‌های جلو یا عقب این خودرو هیچ یک از اصول خود را زیر پا نگذاشته و حتی بدون نماد سه پر روی جلوپنجره این خودرو، باز هم می‌توان مجله خبری خودرو جک متوجه شد که با یکی از محصولات شرکت بنز طرف هستیم. برای چراغ‌های جلو از سه چراغی سه یک‌تکه با سه ال‌ای‌دی استفاده شده که بسیار با چراغ‌های S کلاس شباهت دارد. این چادر مرسدس بنز دارای زیپ سمت راننده است تا بازهم مثل کش دور سپر علاوه بر پایداری مثل کوه ظاهری جذاب و دلنشین به پارکنیگ خودروی شما اضافه کند. این پیشرانه قدرتمند اما بسیار کم مصرف است و مصرف ترکیبی آن 7.1 لیتر می باشد.

http://applemobilemag.ir

جعبه دنده بنز CL500 دارای 7 دنده خودکار تیپ ترونیک است که شتاب صفر تاصد آن 4.9 ثانیه و حداکثر سرعت آن 250 کیلومتر برساعت می باشد.حجم باک این خودرو 94 لیتر می باشد. خودروی بنز در کلاس C در سال های 1993 تاکنون در کشورهای مختلف تولید و عرضه شده است. یکی از پرفروش ترین محصولات مرسدس بنز، بنز کلاس C است که مدل C200 از پرفروش ترین و پرطرفدارترین مدل های این کلاس محسوب می شود.

Mercedes Benz S-Class Coupe کلاس S کوپه

این وب سایت به هیچ گروه یا حزبی تعلق ندارد و تنها از طریق علاقه مندان به صنعت خودروسازی کشور اداره می شود. همچنین در تمامی زمینه ها صمیمانه پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود تا بتوانیم خدمات بهتری ارائه دهیم. قیمت ماشین به طور رسمی اعلام نشده، اما پیش‌بینی می‌شود از ۳۰۰ هزار دلار به بالا باشد. کاهش قیمت بنزین در آمریکا باعث شده که شاسی‌بلندهای بزرگ دوباره محبوب شوند و این شانس جیپ را برای پیدا کردن مشتری برای واگونیر افزایش می‌دهد. کیش، سومین مقصد مهم گردشگری در خاورمیانه به شمار می رود که هرساله پذیرای مسافران داخلی و خارجی است. به هنگام تعطیلات، خواه آخر هفته باشد یا تعطیلات عید نوروز، بدون شک شهر های شمال کشور می تواند از محبوب ترین مقصد ها برای هر سلیقه ای باشد.

کلاس های ماشین بنز از ترکیب یک تا چند حرف و یا در ترکیب با اعداد تشکیل یافته است. که در واقع این نقطه عطفی برای شرکت خودروسازی آلمانی مرسدس بنز نیز بود چون از طرفی توانسته بود خودرویی تولید کند که تماما توسط خودش طراحی گشته بود و از طرف دیگر به امکاناتی تجهیز شده بود که بسیار از زمان خودش جلوتر بود. زبان طراحی مرسدس بنز یکی از اصیل ترین نمونه ها در صنعت بین المللی خودرو است. در کلاس خودروهای شاسی بلند مرسدس حضور فعالی دارد که میان خانواده GLC جز پرفروش ترین برندها است.GLC از جذاب ترین و خوش قیمت ترین شاسی بلندهای لوکس است.

  • روکش خودرو بنز که از پلاستیک، نئوپرن یا موادی شبیه برزنت ساخته شده است، اگر مراقب نباشید، می تواند باعث خراشیدگی و آسیب به رنگ شما شود.
  • این شرکت برای تولید این محصول تمام الکتریکی از پلتفرم خاص و البته جدیدی استفاده می‌کند که قرار است در سال آینده هم روی همین پلتفرم خودروی دیگری با نام احتمالی EQE عرضه شود.
  • سپس در سال 1900، امیل بلینک با یک قرارداد 550 هزار مارکی درخواست خودرویی پیشرفته را داشت و به خاطر علاقه زیاد وی به دخترش مرسدس( مرسیدس) نام او را برای خودرو خود انتخاب کرد.
  • از جمله خدمات پس از فروش ساپتک اسپرت می توان به تعمیرات و تامین قطعات به مدت 36 ماه پس از فروش برای شما مشتریان گرامی اشاره کرد.
  • کاهش قیمت بنزین در آمریکا باعث شده که شاسی‌بلندهای بزرگ دوباره محبوب شوند و این شانس جیپ را برای پیدا کردن مشتری برای واگونیر افزایش می‌دهد.