احتمالا شما تنها در ویدئو های مرتبط و در شبکه های اینترنتی شاهد چنین رخدادی بوده اید که باید همین جا بگویم انها موتورهای مخصوص مسابقه ای و یا نمونه های تقویت شده هستند. مشکل اصلی ما توی ایران این هست که فقط به صحبت های و نقل قول های یک مجله خبری خودرو جک مشت بازاری و دلال گوش می کنیم و همون حرف ها رو بین هم رد و بدل می کنیم. اخه نامردااااا حداقل بگید 60 تومن.اخه اگه 60 تومن هم بود کسی اینقدر پول بابت 1300cc نمی داد. در دانشنامهٔ ویکیپدیای ایتالیایی، بازبینیشده در ۲۷ اردیبهشت ۱۳۸۹.
قیمت
در سال ۱۹۲۰ در پی تکمیل فرایند ادغام شرکتها، نام آن نیز، به آلفا رومئو تغییر یافت. از دیگر آپشن های خودرو آلفا رومئو Giulia GTA می توان به آیینه های جانبی خودرو مجهز به سیستم گرمکن اشاره کرد که این طراحی کمک میکند بتوانید در هنگام بارش باران یا یخ زدگی، آینه ها را تمیز کنید. یک رانندگی امن و ماجراجویانه را در کنار هم با خودرو آلفا رومئو جولیا تجربه خواهید کرد. کمپانی ایتالیایی سازنده این خودروها، آلفارومئو جولیتا را با ظاهری بسیار جذاب و دوست داشتنی طراحی کرده و این خودروها را به همراه جزئیاتی دقیق و البته جوان پسند به بازارها روانه کرده است. به دلیل برخورداری از این ویژگیها جوانان زیادی به خرید آلفارومئو جولیتا روی آوردهاند . این اتومبیلها از یک فرمان برقی تلسکوپی برخوردار شدهاند که به روکش چرمی مجهز شده و از امکان تنظیم سیستم صوتی هم برخوردار است.
این انتخاب نیاز به بهبود مشهود عملکرد کنترلی داشت، زیرا رد تایر برروی زمین بزرگتر میشد. رینگ نخستین ماشین آلفا یعنی 24 اسب بخاری با 12 اسپوک چوبی عظیم خود نقطه ی شروعی برای سفری بود که به آلفارومئو اجازه ی ساخت رینگ های امروزیش را داد. از سوی دیگر، بخش جلوی جولیتای جدید _حول نشان کلاسیک طراحی شده است؛ این نشان یک عنصر ضروری ست که بین ورودی های هوا در موقعیت جدید تعبیه شده است. آخرین طراحی مجدد به سال 1980برمیگردد، که اندازه ی نشان بزرگتر شد و تاج از روی آن حذف گردید. برای هواداران آلفا در سراسر دنیا، آلفا رومئو همواره پیوندی میان شور و حالت ورزشی به حساب می آمده است؛ نمادی از ارزشهای واقعی و اصیل، یک عاشقانه ی پایان ناپذیر. این بسته مواردی مانند رینگهای ۱۹ اینچی آلومینیومی، باربندهای مشکی رنگ، کالیپرهای ترمز رنگی، پدالهای اسپرت آلومینیومی و سیستم تعلیق اسپرت بهینه سازی شده را به این خودرو اضافه می کند.
- برای هواداران آلفا در سراسر دنیا، آلفا رومئو همواره پیوندی میان شور و حالت ورزشی به حساب می آمده است؛ نمادی از ارزشهای واقعی و اصیل، یک عاشقانه ی پایان ناپذیر.
- برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینهیانصراف کلیک کنید.
- حتی در نبود آلفارومئو میتو صفر، هنوز هم خودروهای واردشده بین طرفداران دستبهدست میشود.
- دریچه های تهویه هوا به صورت دایره ای، صفحه آمپر دیجیتال، فرمان دی کات و دکمه های کنترل چرخشی از برخی اجزای تشکیل دهنده کابین می باشند.
آلفا میتو نیز نمونه ی دیگری از این مسئله است که دارای ترکیباتی از آلومینیوم و فیبرکربن میباشد. در موتورهای 24 اسب بخاری سال 1910، رادیاتور عمودی برنجی بزرگ بوسیله ی دو شمعک گازی جانبی روشن میشد. بیست سال بعد، موقعیت بخش جلویی شیاردارتر شده بود و یک پنجره ی مشبک محافظ در جلو داشت. با سلام، من این ماشین رو دارم و باید بگم لذتبخش ترین قسمت رانندگی با جولیتا در سربالایی هاست.
چراغ های عقبی این خودرو از نوع ال ای دی هستند که دارای طراحی مناسبی هستند. یک خروجی اگزوز واقعی نیز در قسمت انتهایی خودرو تعبیه شده است که واقعی است و مانند برخی خودرو های اسپرت برای تزئیانت نصب نشده است. خودرو آلفا رومئو 4C در تاریخ 16 فروردین 99 در بازار رقمی حدود دو میلیارد تومان دارد. در نمای مجاور، ابعاد کوچک این خودرو، وجود خطوط و منحنی های روی بدنه، شیب سقف و رینگ هایی که پره های آن دایره است، دیده می شوند.
آلفارومئو جولیتا قهوهایی مدل 2016