خرید و فروش و قیمت آلفارومئو امروز | jacblog

میزان تولی گاز آلاینده این خودرو نیز در حدود ۱۶۱ گرم در هر کیلومتر مسافت است. اما نمونه 1.4 لیتری با توان 170 اسب بخار طبق یک بخشنامه گمرکی برای شرکت وارد کننده در ایران حدود یورو است.در واقع این قیمت بدون احتساب هرگونه هزینه اضافی است. من در سایت اصلی الفارومئو نمایندگی ایران را پیدا نکردم، و اگر این موضوع درست باشد در واقع این خودرو ها از کشور دومی وارد ایران می شوند و الفا رومئو به صورت رسمی در ایران نمایندگی ندارد.

این رینگ ها دارای طراحی دینامیکی هستند که نگاه کردن به آن ها باعث احساس سرعت و حرکت میشود. اگرچه، تا زمانی که جولیتا به بازار آمد، ما شاهد ظهور شکل اصلی “تریلوبو” با یک سپر مرکزی و دو شارب جانبی نمادین که دارای چراغهای جلوی گرد بودند نشدیم. بخش جلویی بعنوان ویژگی متمایز کننده ی یک وسیله ی موتوری، خودرو و مدل آنرا در نگاه نخست قابل تشخیص مینماید. افرادی که فرزندان خردسال دارند، حتما باید از تجهیزات ایمنی جانبی برای این خودرو استفاده کنند تا امنیت فرزند خود را به حداکثر برسانند. خیر دوست من، این خودرو پنج درب بوده ، و دستگیره های درب های عقب در کنار ستون C طراحی شدند، و هدف نمایان کردن حس و طراحی اسپورت (کوپه مانند) در این خودرو بوده . از نظر فنی هرچند هر دو خودرو از یک توان برخوردارند اما به لطف تکنولوژی بالاتر و وزن پایینتر جولیتا از شتاب سریعتر و لذت بخش تری برخوردار خواهید بود .

  • از لحاظ خدمات و پشتیبانی هیوندای در وضعیت بسیار بهتری نسبت به دو برند دیگر است.
  • دسته‌هایی مانند موتور مسابقه‌ای گرند پریکس فرمول یک، ماشین‌های مسابقه‌ای اسپرت، مسابقات تورینگ و رالی.
  • آلفا یک نام ترکیبی است که تشکیل شده از نام Anonima Lombarda Fabbrica Automobili می باشد.
  • به همین دلیل از قوا و نیروی محرکه پر انرژی بهره برده است و لذا می‌تواند رانندگی آسان و لذت بخشی را برای شما به ارمغان بیاورد .
وقتی جولیتا اومد از نوار سمت چپش موتورها رو انتخاب کن میبینی . جوليتا يك ماشين منحصر بفرد بوده در اروپا با استاندارد Euro 4 كاملا نسبت به بسياري از رقيبان آسيايي برتري داره ولي نكته اي كه واردكنندگان به ان توجه نكردند بازار ايران مجله خبری خودرو جک است مشكلات اين ماشين از نقطه نظر بازاريابي به شرح ذيل است. اول قرار بود 60 تومن باشه اما حالا شده 82 ملیون ولی با اطمینان میتونم بگم توی ماشینهای تو ایران تو این قیمت رو دست نداره اما قیمتش خیلی بالاست.توی اروپا 26 هزار دلاره.

http://applemobilemag.ir

نوع شاسی این اتومبیل، یکپارچه و چرخ جلو و عقب آن از نوع اسپرت انتخاب شده است . طراحی کابین خودرو هم دقیقا مانند قسمت عقبی خودرو از استراتژی ساده اما زیبا پیروی می‌کند. آلفارومئو میتو 2012 یکی از زیباترین طراحی‌های داخلی را داشت. در سرگذشت اسطوره ی میلانی ترکیب رنگ قرمز و مشکی در قسمت داشبورد و اطراف سیستم صوتی تصویری، ترکیبی زیبا بود که برای هر جوان اسپرت پسندی نه گفتن به آن سخت بود. در ادامه این بخش به بررسی کلی تجهیزات ایمنی به کار رفته در بخش‌ های مختلف خودرو آلفارومئو استلویو می‌ پردازیم. این نیرو مانند پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۰ لیتری توسط یک جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک به هر چهار چرخ خودرو منتقل می گردد.

آلفارومئو جولیتا

همان‌طور که پیش از این نیز گفته شد خودرو آلفارومئو جولیتا به امکانات و آپشن‌های خاصی مجهز شده است. از جمله این امکانات می‌توان به سیستم تزریق مستقیم سوخت اشاره کرد و یا سیستم کنترل الکترو هیدرولیکی سوپاپ‌ها و یا توربو شارژ موتور را نام برد. تجربه نشان داده خودروهای هاچ‌بک این‌چنینی باب میل ایرانیان است. در اوایل ورود این خودرو به ایران توسط آلفاموتور، قیمت آلفارومئو میتو در ایران برای بسیاری از علاقه‌مندان محصولات این کمپانی جالب‌توجه بود و تعداد زیادی حاضر به پرداخت این مبلغ شدند تا یکی از این خودروهای ایتالیایی پرادعا را زیر پا داشته باشند. البته تعدادی از خودروهای ارائه‌شده از این مدل حجم‌های متفاوتی داشتند اما موتور 1368 معقول‌تر و مطلوب‌تر از سایر آن‌ها بود. داخل کابین خودرو آلفا رومئو 4C طراحی بسیار ساده و تجهیزات اندکی داشته و به هیچ عنوان با کابین لوکس و پر از امکاناتی رو به رو نیستیم.

آلفارومئو (Alfa Romeo)