خرید فروش جک شاسی بلند صفر و کارکرده در ایران شیپور | jacblog

خودرو جک اس فایو در برنامه فروش‌های مختلف توسط کرمان موتور به صورت نقد و اقساط به مشتریان عرضه می‌شود. وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودرو‌ها را انجام بدهیم. چینی‌ها قصد دارند تا دستی به سر و روی جک S5 بکشند و این شاسی بلند پرطرفدار را با چهره‌ای جدید به بازار خودرو برگردانند. تصاویر منتشر شده از فیس لیفت جک S5، خودرویی را نشان می‌دهد که تغییرات زیادی پیدا کرده است. هاوال H2 نام یکی از محصولات پرفروش کمپانی گریت وال است که در سال 2015 عنوان ششمین شاسی بلند پرفروش چین را به خود اختصاص داده است.

  • این خودرو هم از لحاظ طراحی خارجی بدنه و هم از لحاظ امکانات رفاهی یکی از بهترین خودروهای برند جک در بازار محسوب می‌شود و زیبایی‌های خاص خود را دارد.
  • تا چند سال گذشته خودرو های چینی طراحی چندان دلنشینی نداشتند و مردم این طراحی ها نمی پسندیدند.
  • یکی از کلاچ ها از چرخ دنده های فرد و کلاچ دیگر از چرخ دنده های زوج تشکیل شده اند.

یک جلوپنجره کشیده با فرم ذوزنقه مانند و پهنای نسبتاً کم که بخش زیادی از آن توسط تزئینات کرومی و لوگوی ستاره‌ای (جی ای سی) به اشغال درآمده و فضای مابین دو چراغ اصلی را پر کرده است. طراحی داخلی جک S5 به ویژه هنگام عرضه اولیه این خودرو به بازار ایران در قیاس با سایر تولیدات نسبتا اقتصادی موجود در کشور بسیار زیباتر و مدرن به نظر می‌رسید. به ویژه که بسیاری از مشتریان توانایی خرید خودرو گرانتر کره‌ای مجله خبری خودرو جک را نداشته و می‌توانستند با بودجه ای در حدود ۷۵ میلیون تومان اقدام به خرید یک کراس اوور با طراحی داخلی نسبتا مدرن کنند. مشتریان گرامی قادر خواهند بود با مراجعه به وب سایتمبین خودرو، از انواع خودروها، قیمت روز و همچنین شرایط فروش اقساطی ایران خودرو اطلاع پیدا کنند. در صورت لزوم در تماس با کارشناسان مجموعه ما راهنمایی های لازم را در رابطه با فروش اقساطی تمامی خودروهای ایران خودرو کسب نمایند.

http://applemobilemag.ir

دکمه فلاشر نیز با رنگ قرمز خود در ناحیه زیرین این قسمت تعبیه شده و به راحتی در دسترس قرار دارد. در بخش جلویی اهرم تعویض دنده یک فضای خالی برای قرار دادن اشیایی همچون تلفن همراه تعبیه شده و برخی درگاه‌های مختلف نظیر پورت برق ۱۲ ولت، پورت USB ،AUX و فندک خودرو در این قسمت قرار گرفته است. از نکات مثبت آن می توان به طراحی ظاهری زیبا، کابین جادار و جذاب، امکانات رفاهی قابل قبول، پیشرانه پرقدرت و خدمات پس از فروش گسترده کرمان موتورنام برد.

جک S5 سفیدمدل 96بسیاراستثنایی کم کار30000هزارتاکار

طرح متمایز و عمودی دریچه‌های تهویه میانی داشبورد به علاوه شمایل اسپرت غربیلک فرمان و پنل کیلومتر شمار پشت آن از جمله نقاط قوت و نسبتا تاثیر برانگیز نمای داخلی جک اس ۵ به شمار می‌رود. کیفیت متریال به کار رفته در ساخت کابین و داشبورد نیز گرچه از نوع مرغوب نیست اما با این حال می‌توان در این رنج قیمت نمره نسبتا قابل قبولی به آن اعطا کرد. کیفیت رویه صندلی‌ها و فرم آنها هم مناسب بوده و بدن سرنشین را در طول مسافرت‌های طولانی چندان خسته نمی‌کند. بدون شک یکی از بهترین بخش‌های این کراس ‌اوور چینی، کابین داخلی آن است که بعد از گذشت چند سال از زمان تولید، همچنان مدرن جلوه می‌کند. کابین JAC S5 با داشتن داشبور خوش ساخت، نمایشگر LCD همراه با مجموعه کلیدها و دکمه‌های اطرافش و دریچه‌های هوا با شکل هندسی زیبا، حس یک خودرو لوکس را به سرنشینان القا می‌کنند. شرکت کرمان موتور نمایندگی رسمی این خودرو در ایران می باشد و تقریبا در تمامی نقاط ایران نمایندگی دارد و این خبر خوبی برای خریداران این خودرو می باشد زیرا با افزایش نمایندگی های کرمان موتور قطعات این ماشین راحت تر پیدا می شود.

فروش KMCصفرمدل1401

برای اطلاع از آخرین اخبار، شرایط فروش و جدیدترین محصولات کرمان موتور در خبرنامه عضو شوید. کنترل پایداری ESC، پایش باد لاستیک‌ها، سیستم ورود بدون کلید، چراغ‌های جلو زنون، دیلایت LED، گرمکن شیشه عقب و کروز کنترل … طراحی سپر، جلوپنجره، چراغ‌های جلو، گلگیر و کاپوت این خودرو که در چین با نام سی هائو یا سیهول X5 شناخته می‌شود، از نو طراحی شده است. یک جلوپنجره بزرگ، چراغ‌های چند تکه از المان‌های جدید فیس لیف جک S5 است. یه مطلبی رو هم بگم فکر اینکه این ماشین یه ماشین چینی هست و ارزش خرید نداره رو از ذهنتون خارج کنید و ازش لذت ببرین . با ورود به صفحه قیمت جک و کلیک روی مدل خودرو موردنظر، می‌توانید نمودار نوسانات قیمت‎ بازار آن را مشاهده کنید.

بررسی مشخصات فنی جک S5