خرید فروش بنز صفر و کارکرده در ایران شیپور | jacblog

ترمزهای مرسدس بنز CLK عالی عمل می کنند و کنترل خودرو را راحت تر می کنند. این پیشرانه به کمک 181 اسب بخار و گشتاور 250نیوتن متری می تواند CLK را در 8.6 ثانیه از صفر ه صد برساند. گیربکس جذاب و اسپرت نیست وی تعویض دنده ها و کارکرد نرم و ابل قبوی دارد.

خودروی مرسدس بنز GLK350 اتوماتیک سال 2014

برای حل این مشکل، مرسدس بنز پنجاه سال پس از ساخت نخستین خودرو، در فوریه ۱۹۳۶ مدل مرسدس-بنز ۲۶۰ دی را عرضه کرد که نخستین ماشین با موتور دیزل در جهان بود. حجم این موتور چهار سیلندر ۲٫۶ لیتر بود و ۴۵ اسب بخار قدرت تولید می‌کرد. اما جذابیتش به این محدود نشد و ساخت آن آغازگر روندی در صنعت خودروسازی شد که تا امروز ادامه دارد. موتور ۱۲ سیلندر مرسدس آام‌گ بیشتر برای قدرت دادن به پاگانی زوندا مشهور است.

خودروی مرسدس بنز S63 اتوماتیک سال 2016

جیپ کانسپتی از یک شاسی‌بلند بزرگ و لوکس رونمایی کرده که قرار است سال آینده به بازار عرضه شود. این ماشین که گرندواگونیر نام دارد با شاسی‌بلندهای لوکس آمریکایی نظیر کادیلاک اسکلید و لینکلن نویگیتور رقابت خواهد کرد. در مورد چراغ‌های عقب هم بنز چیزی کم نگذاشته و طراحی خاص آن به‌ ظاهر اسپرت این ماشین افزوده است. یکی از پارامترهایی که چراغ‌های عقب این خودرو را جذاب‌تر کرده، چینش مورب ردیف‌های ال‌ای‌دی در کنار هم خواهد بود. به خصوص در مناطق بادخیز، چادر ماشین بد می تواند به ماشین شما ساییده شود و باعث آسیب به رنگ شود. روکش‌های بی کیفیت همچنین می‌توانند خاک و زباله‌ها را در داخل خود جمع‌آوری کنند، که پس از کشیدن و پیاده‌روی روی خودرو به رنگ، شیشه و تزئینات شما ساییده می‌شود که می‌تواند منجر به خراشیدگی و آسیب شود.

http://applemobilemag.ir

شما می توانید به راحتی خدمات کرایه خودرو کافه رنت را در ایران و تقریباً در هر شهر بزرگ و مقصد گردشگری در سراسر خاورمیانه پیدا کنید. ما در مکان های مناسبی مانند فرودگاه ها، ایستگاه های مجله خبری خودرو جک قطار، بنادر کروز و هتل ها و… نیز ماشین اجاره می دهیم، خودرو های کافه رنت به دو دسته کلی لوکس و اقتصادی تقسیم بندی شده است که در روشهای مختلف در اختیار مشتریان عزیزمان قرار می گیرد.

  • اگر بخواهیم بنز 2022 EQS را با خودروهای دیگر هم رده از نظر قیمتی مقایسه کنیم؛ باید به لوسید ایر با قیمت 131 هزاردلاری و تسلا مدل S با قیمتی معادل 120 هزار دلار اشاره کنیم.
  • رولزرویس می‌گوید بحران کرونا تاثیری بر درآمد کارخانه نخواهد داشت و این شرکت امسال سود خواهد کرد.
  • در بخش تجهیزات ایمنی مجهز به کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل کشش و پایداری، توزیع نیرو ترمز، ترمز ضد قفل، ترمز کمکی، ترمز پارک برقی، ترمز اضطراری، کنترل ترمزها در پیچ( اتوهلد، کیت ترمز AMG، کالیپر قرمز در نسخه GLA45)، 8 عدد ایربگ( سرنشینان جلو- پرده ای- جانبی جلو و عقب)، پشت سری فعال و کمربند ایمنی پیش کشنده و محدود کننده است.
  • با آغاز دهه ۱۹۶۰، مرسدس-بنز با فکر جایگزینی پونتون، که ایده آن از سدان‌های دهه چهل آمریکایی گرفته شده بود، مدل مرسدس بنز دبلیو۱۱۱ را طراحی کرد.
  • بنز تصمیم گرفت تا به جای رالی، مدل ۱۹۰ را به مسابقات دی‌تی‌ام بفرستد.
  • در سال ۱۹۸۳، پس از ۴ سال، که بنز هیچ مدل جدیدی را طراحی و عرضه نکرده بود، از سرانجام از سری مرسدس بنز دبلیو۲۰۱ رونمایی نمود.

این خودروی متوسط خانوادگی، در آن زمان توسط شرکت تازه تأسیس مریخ واقع در خیابان سعدی تهران وارد می‌شد. این شرکت به لطف تبلیغات مناسب و خدمات خوب، توانست ۱۷۰ را به یکی از محبوب‌ترین خودروهای ایران بدل کند و ناوگان شهربانی و تاکسیرانی نیز به این خودروها مجهز شدند. پس از موفقیت این مدل بود که محصول لوکس‌تر مرسدس بنز یعنی ۳۰۰ در سال ۱۳۳۲ وارد ایران شد. این خودرو در فرم‌های مختلف بدنه و در تیراژی محدودتر به کشورمان آمد و توانست جایگاه مرسدس بنز به عنوان برندی لوکس و ارزشمند را تقویت کند.

معرفی انواع کلاس های ماشین بنز