خرید فروش بنز صفر و کارکرده در ایران شیپور | jacblog

درنتیجه وقتی صحبت از چنین بازار غیرقابل پیش‌بینی می‌شود، جای خالی مرجعی که بتوان قیمت ماشین‌های بنز را به‌صورت لحظه‌ای مشاهده کرد، خالی است. همراه مکانیک سعی کرده است تا با ارائه دقیق‌ترین اطلاعات موجود، این دغدغه را برطرف کند. ظاهر این ماشین از جلوی کشیده تا درهای گالوینگ و پشت ساده‌اش، همگی یادآور مدل مرسدس بنز ۳۰۰اس‌ال دهه ۱۹۵۰ است، اما اس‌ال‌اس نشانی از مدل‌های آینده بنز را هم با خود دارد و نخستین ماشین از نسل تازه این شرکت است. این اتاق بنز هجده سال تولید شد و پس از سری جی، طولانی‌ترین مدتی است که یک مدل بنز تولید شده‌است. قوی‌ترین مدل این سری با موتور هشت سیلندر ۵٫۶ لیتری برای بازار آمریکا ساخته شد.

  • مرسدس بنز با دو مدل جدید اما کاملاً متفاوت، به نمایشگاه خودروی برلین در سال ۱۹۳۴ وارد شد.
  • پس از جنگ، این نخستین خودرویی بود که مرسدس بنز به‌طور کامل طراحی کرد و ساخت.
  • خریداران مرسدس بنز در اواخر دهه ۱۹۸۰ می‌توانستند مدل اس‌ال خود را با ۹۹ هزار مارک به آام‌گ داده تا این شرکت بزرگ‌ترین موتوری که تا آن زمان تولید کرده بود را، بر روی آن نصب کند.

نام یک تاجر اتریشی است که توانسته است نام خود را در تاریخ خودرو سازی جاودانه کند. آقای امیل یلینک در حوالی سال 1880 در شهر بادن واقع در نزدیکی شهر بزرگ وین زندگی می کردند. آقای یلینک مغز اقتصادی بسیار پویایی داشت و همیشه به دنبال سرمایه گذاری و کسب موفقیت های متعدد بود.یکی از علاقه مندی های اون در سرمایه گذاری، صنعت اتومبیل و به همین جهت نیز، در طی سفر خود به آلمان از کارخانه خودروسازی GMG دیدن کرد. با استفاده از ابزار هزینه تعمیرات به قیمت قطعات و اجرت تعویض آنها برای همه خودروها دسترسی خواهید داشت. پس از پرداخت و یا هماهنگی با ما ارسال محصول در تهران (توسط پیک یا پست) و درصورت سفارش محصول قبل از ساعت 17 محصول همان روز ارسال میگردد؛ در غیر این صورت ارسال محصول به صبح روز بعد موکول می شود. در شهرستان نیز ارسال از طریق تیپاکس و یا پست در کمتر از 48 ساعت صورت خواهد گرفت.

خرید و فروش بنز

مرسدس بنز E280 یکی از مدل های پرفروش و محبوب مرسدس بنز در سراسر دنیا می باشد که اصالت بنز در طراحی خارجی و داخلی آن به وضوح دیده می شود. این مدل از سری E در کشور ایران نیز طرفداران بسیاری دارد و با بهره بری از امکانات رفاهی فروش بسیار خوبی در بین خودروهای وارداتی را به ثبت رسانده است. این خودروی مدرن-کلاسیک با بهره وری از موتور 6 سیلندر با حجم 3000 سی سی، توانایی تولید 231 اسب بخار دارد. مرسدس بنز S500 ششمین نسل از کلاس C کمپانی مرسدس بنز می باشد و در سال 2014 از آن رونمایی شده است. گران ترین تیپ این ماشین First Class نام دارد و که قسمت عقب ماشین، کنسول یکپارچه با میز تاشو دارد. بنز S500 به سیستم MBC مجهز است که می تواند مسیر پیشِ رو را آنالیز کند و در صورت مشاهده چاله و یا سرعت گیر، میزان تعلیق ماشین را بالا ببرد.

http://applemobilemag.ir

موتور این خودرو در جلو و محور آن در عقب خودرو تعبیه شده و چهار چرخ آن محرک است. این خودرو تا قبل از اینکه خودروهای بنز کلاس A با تولید اولین نسل خود در سال ۱۹۹۷ میلادی به بازار بیایند، به عنوان کوچکترین خودروهای بنز شناخته می شدند. بنز E200 به عنوان مجله خبری خودرو جک خودروی پایه این کلاس محسوب می شود و در سال 2016 توسط شرکت ستاره ایران به بازار ایران راه یافت. این نسل در 4 نوع مختلف بدنه شامل سدان، کوپه، استیشن واگن و کروک عرضه می شود. E350 کوپه از پرطرفدارترین کوپه های لوکس در بازار داخلی شناخته می شود.

بنز کلاس CLK کروک

در نمای جانبی خط شانه ای از گلگیر جلو آغاز و تا روی درها ادامه دارد. در نمای داخلی شاهد حضور تریم چوبی قهوه ای و چرم تیره با کیفیت با دوخت درشت سفید هستیم. دکمه های کنترلی روی فرمان، دریچه های دایره ای سیستم تهویه و بسیاری جزئیات دیگر یک کابین فوق العاده را بوجود آورده است. در بخش تجهیزات ایمنی مجهز به کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل کشش و پایداری، توزیع نیرو ترمز، ترمز ضدقفل، ترمز کمکی، ترمز پارک برقی، ترمز اضطراری، کنترل ترمزها در پیچ، کیت ترمز AMG، هشت عدد ایربگ( سرنشینان جلو- پرده ای- جانبی جلو و عقب) و کمربند ایمنی پیش کشنده و محدود کننده است.

چادر خودرو بنز SLK 200 ✅