خرید فروش ام وی ام صفر و کارکرده در ایران شیپور | jacblog

این شرکت، نمایندگی مونتاژ برخی از محصولات شرکت چینی چری اتومبیل را دارا می‌باشد. ادامه شرایط کامل و دقیق خرید مدل های ام‌وی‌ام ذکر شده ولی پیش از آن به راهنمای زیر دقت کنید. مجله خبری خودرو جک هم اکنون مالکیت این شرکت به صورت مشترک در اختیار چری چین و بخش خصوصی ایرانی است. با ورود به این صفحه و کلیک روی مدل خودرو موردنظر، می‌توانید از میزان افت قیمت آن مطلع شوید.

  • نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد.
  • آخرین و جدیدترین شرایط خرید نقدی و اقساطی محصولات ام وی ام و مدیران خودرو را در جدول زیر مشاهده نمائید.
  • همانطور که شاید مطلع باشید، محصولات ام وی ام دارای تنوع بسیاری می باشند که شامل خودرو های شاسی بلند، نیمه شاسی و سواری بوده و امکانات متفاوت و متنوعی داشته که براساس این امکانات، قیمت های متفاوتی نیز دارند.
  • در طرح های مختلف شرکت، شرایط خرید به صورت اقساطی و نقدی با قیمت ها و پیش پرداخت های متغیر در دسترس شما هستند.
  • 7-تمامی حقوق این وب سایت مربوط به دورهاتو می باشد و هرگونه کپی برداری از سایت پیگرد قانونی دارد.

در این صورت می توان گفت رضایت مشتریان نقطه ای است که مدیران خودرو هدف گیری کرده است و شرایط فروش اقساطی ام وی ام دقیقا بر اساس نیازهای کاربران برنامه ریزی شده است. در طرح های مختلف شرکت، شرایط خرید به صورت اقساطی و نقدی با قیمت ها و پیش پرداخت های متغیر در دسترس شما هستند. ام وی ام و چری در فروش اقساطی خود بخشی از قیمت محصول را به عنوان پیش پرداخت دریافت می­کند و مابقی را در اقساط 12، 24، 36، 48 و 60 ماه دریافت می­نماید.

خودرو ام وی ام 110 دنده ای 1385

4- در صورت وجود مبلغ ما به التفاوت هنگام انجام معامله،طرفین مسئول دریافت و پرداخت وجه می باشند و دورهاتو هیچ تعهدی در قبال انتقال وجه ما به التفاوت را ندارد. 3- در صورتیکه معلوم گردد مورد معامله به هر علتی مانند مصادره،رهن،عملیات اجرایی دادگستری یا اجرای اسناد رسمی،مستحق للغیر و یا غصبی بودن قانوناً قابل انتقال به منتقل الیه نبوده،مراجع قضایی صلاحیت حل و فصل موضوع اختلاف را خواهند داشت و دورهاتو مرجع حصول سازش نمی باشد. 9-تسهیلات دهنده در رد یا قبول تقاضای متقاضیان جهت استفاده از تسهیلات،مختار می باشد. 7- عواقب بازدیدهایی غیر از هماهنگی دورهاتو،با خود خریدار است و دورهاتو هیچگونه مسئولیتی در قبال بروز تبعات احتمالی نخواهد داشت. 5- خدمات گیرنده می‌پذیرد هزینه های خدمات ارائه شده،از طرف دورهاتو مشخص می‌شود و پس از استفاده از خدمات، اعتراضی نسبت به هزینه خدمات نمی‌تواند داشته باشد.

امکانات ایمنی و فناوری خودرو

8- در خصوص تایید اصالت خودرو،دو تکه بودن و اتاق تعویضی و عیوب مستوره،فقط توسط کارشناسان راهور مستقر در مراکز تعویض پلاک امکان پذیر و معتبر است. 5- انتخاب یک خدمت به معنای پذیرش هزینه آن خدمت توسط خدمات گیرنده می باشد.پس از انتخاب و پرداخت هزینه ی مربوط به آن و انجام مشاوره کارشناسی،امکان استرداد وجه پرداخت شده وجود نخواهد داشت. 2- مشاور اعزامی دورهاتو تنها مسئول ارائه همان خدمت درخواستی می باشد و امکان ارائه دیگر خدمات خارج از حیطه کاری خود را ندارد. 14-خدمات گیرنده اعلام می دارد که در کمال صحت و صداقت،اطلاعات فرم های مربوطه را تکمیل نماید و بدیهی است در صورت احراز خلاف آن،کلیه مسئولیت های آن را می پذیرد. 8- در صورتی که هر یک از طرفین درخواست معاوضه خودرو،به هر علتی خارج از هماهنگی های دورهاتو اقدام به بازدید خودرو و انعقاد قرارداد بنمایند کلیه عواقب و ضررهای احتمالی بر عهده طرفین معامله می باشد. 6- خدمات گیرنده می‌پذیرد هزینه های خدمات ارائه شده،از طرف دورهاتو مشخص می‌شود و پس از استفاده از خدمات اعتراضی نسبت به هزینه خدمات نمی‌تواند داشته باشد.

ام‌وی‌ام X33 اتوماتیک، مدل ۱۳۹۵

مدیران خودرو شرکتی مسئول است و تلاش می‌کند تا مأموریت خود در زمینه حمایت از محیط زیست، اشتغال زایی و رشد اقتصادی را همواره مورد توجه قرار دهد. بدینوسیله شرکت سپند خودرو اعلام مینماید که تنها شعب و آدرس های اعلامی در این سایت ، شعب قانونی سپند خودرو بوده و این شرکت هرگونه ارتباط و تعهد در قبال سایر شرکتها در زمینه فروش مدت دار و تحویل غیر فوری را تکذیب مینماید. به عنوان یکی از اولین و شناخته شده ترین ماشین های مونتاژی بازار ایران شناخته می شود و در تمام این سال ها طرفدارهای زیادی به سمت خودش جلب کرده است. خودرویی زیبا، جذاب و با قابلیتهای شهری و اسپرتی که آن را انتخابی مناسب برای تمام اقشار به ویژه جوانان و بانوان می نماید و نمایان گر مفهوم مدرن و به روز بودن در بین خریداران می باشد.

http://applemobilemag.ir