خرید اقساطی ام‌ وی ام جدیدترین شرایط اقساط MVM اتوخسروانی | jacblog

به این صورت که ابتدا مبلغی را به عنوان ودیعه از خریدار دریافت نموده و مابقی آن را به صورت اقساط ۱۲ تا ۶۰ ماهه از فرد خریدار دریافت می کند. تعداد بالای قسط هایی که این شرکت برای فروش محصولات خود در نظر گرفته است، باعث شده است تا تعداد مشتریان این شرکت افزایش قابل توجهی داشته باشند. لذا برای خرید خودرو های سری ام وی ام، بایستی در ابتدا حداقل ۴۰ درصد از مبلغ نهایی ماشین به صورت ودیعه پرداخت شود و مابقی آن در قالب اقساط بلند مدت پرداخت خواهند شد. معمولا و در بیشتر موارد، پس از ثبت نام برای خرید خودرو از شرکت مدیران خودرو و واریز ودیعه و تهیه مدارک مورد نیاز برای خرید خودرو، طی ۳۰ روز کاری اتومبیل به دست خریدار خواهد رسید و معمولا مشکلی در این زمینه وجود نخواهد داشت.

ام وی ام ایکس 22 اتوماتیک 1395-1397

4- انتخاب خدمت خرید اختصاصی به معنای پذیرش شرایط و قوانین و مقررات سامانه دورهاتو و هزینه های این خدمت می باشد و در صورت انصراف خدمات گیرنده پس از حضور نماینده دورهاتو در محل، هزینه ایاب و ذهاب از خریدار دریافت می شود. 9- فروشنده موظف است همکاری های لازم جهت تسهیل روند بازدید و بررسی خودرو و انجام فرآیند فروش را با دورهاتو داشته باشد. 7- اعلام هرگونه تغییر قیمت و مشخصات خودرو اعلامی پس از بازدید و بررسی خودرو،به دورهاتو الزامی مجله خبری خودرو جک است. کاربر به شخصی اطلاق می‌شود که در سایت یا اپلیکیشن دورهاتو ثبت نام نماید.ثبت اطلاعات در حساب کاربری به هر شکل و به هر نحوی به منزله تایید صحت اطلاعات از سوی کاربر می‌باشد. سلام من چند روز زودتر از 45 روز کاری پیامک تحویل بم امد و دارم مبرم تحویل بگیرم اما هیچگونه مدارکی هنوز بدستم نرسیده ،حتی به نمایندگی هم ندادن چیزی. الان بخوام ماشین رو با قطار یا کفی بیارم مشکل مدارک دارم ، هیچی نیومده واسم و فقط صادر شدن..

تحویل فوری مدیران خودرو

5-در سایت دورهاتو کاربر(ثبت کننده اطلاعات)،شخصاً مالک مطالب ارائه شده محسوب می شود و دورهاتو نسبت به اطلاعات ارائه شده هیچگونه مسئولیتی نداشته و نمی تواند صحت آگهی ها را تضمین نماید و هیچگونه تعهد یا مسئولیتی در قبال آگهی ها برعهده نخواهد داشت. 9- سایت دورهاتو و مشاوران این سایت هیچ گونه مسئولیتی بابت قیمت خودرو در هنگام معامله ندارند و قیمت گذاری مشاوران دورهاتو صرفا جهت مشاوره به خدمات گیرنده می باشد. 3- خودروی خدمات گیرنده می بایست عاری از هرگونه اقلام قیمتی و تجهیزات غیرضروری و خطرناک (مواد قابل اشتعال ، مواد منفجره،سمی و …) باشد.بدیهی است دورهاتو هیچ مسئولیتی در قبال مفقودی اقلام و آسیب دیدگی خودرو در هنگام ارائه خدمات نخواهد داشت. 12- معاوضین موظف هستند هرگونه معامله و تصمیم فروش و خرید خودرو خود از طرق دیگر را بلافاصله به دورهاتو اطلاع دهند. 5- انتخاب خدمت معاوضه خودرو به معنای پذیرش شرایط و قوانین و مقررات و هزینه های این خدمت می باشد و در صورت انصراف خدمات گیرنده پس از حضور نماینده دورهاتو در محل،هزینه ایاب و ذهاب از درخواست کننده دریافت می شود.

  • امروزه این نوع اتومبیل طرفداران زیادی پیداکرده و با توجه به جثه کوچکی که دارند، بسیار مورد استقبال مردم خصوصا خانم ها قرار گرفته اند.
  • دلایل استقبال از خرید محصولات این شرکت شامل مواردی همچون قیمت مناسب، خدمات پس از فروش و تنوع محصولات این شرکت است.
  • لذا برای خرید خودرو های سری ام وی ام، بایستی در ابتدا حداقل ۴۰ درصد از مبلغ نهایی ماشین به صورت ودیعه پرداخت شود و مابقی آن در قالب اقساط بلند مدت پرداخت خواهند شد.
  • این خودرو یک کراس اوور کوچک چینی است و نسل جدیدی از تیگو 4 است که چینی ها این خودرو را با نام تیگو X5 می شناسند.

10- خریدار موظف است همکاری های لازم جهت حضور و تسهیل روند بازدید و بررسی خودرو و انجام فرآیند خرید را با دورهاتو داشته باشد. 9- اعلام هرگونه تغییر در میزان نقدینگی و شرایط پرداخت و مشخصات خودرو درخواستی به دورهاتو الزامی است. 8- خریدار موظف است هرگونه معامله و تصمیم خرید خودرو خود از طرق دیگر را بلافاصله به دورهاتو اطلاع دهد.بدیهی است در صورت انجام معامله معارض،دورهاتو مسئولیتی نداشته و جمیع عواقب آن با خریدار است.

خودرو صفر روز و کارکرده

لذا با توجه به این توضیحات و با توجه به شرایط فروش اقساطی که شرکت مدیران خودرو برای فروش محصولات خود در نظر گرفته است، خرید خودرو را برای خریداران خودرو بسیار راحت کرده است و خریداران خودرو می توانند حتی با درآمد های متوسط هم، اقدام به خرید خودرو از این شرکت کنند. سری دیگری از محصولات ام وی ام که از جمله محصولات شاسی بلند این شرکت می باشد، اتومبیل MVM x33 می باشد. این خودرو، همانطوری که عرض شد، از دسته خودرو های شاسی بلند بوده که امکانات بیشتری نسبت به انواع خودرو های قبلی دارد. رنج قیمت این خودرو، براساس قیمتی که توسط مسئولان و مدیران شرکت مدیران خودرو تحت برنامه شرایط فروش مدیران خودرو اعلام شده است، بین ۵۶۰ تا ۵۹۰ میلیون تومن اظهار شده است که بسته به مدل آن می تواند ارزان تر و یا گران تر باشد. توضیحات تکمیلی درباره خرید و فروش این مدل از اتومبیل های MVM، در بروشور ها و شرایط فروش این اتومبیل آورده شده است که از طریق سایت های این شرکت قابل دسترسی هستند. این مدل از خودرو MVM نیز همانند مدل های قبلی، ۳ سال گارانتی داشته و سرویس اولیه آن ها رایگان می باشد.

http://applemobilemag.ir