خانه بازی بزرگسالان دز اتاق فرار دزفول | allescape

وب‌سایت تخفیفان با همکاری با مجموعه‌ای از بهترین اتاق فرارهای تهران، بلیط آن‌ها را با تخفیف‌های قابل‌توجه در وب‌سایت خود به فروش می‌رساند. بازی اتاق فرار از جمله تفریح های جدید و هیجان انگیز در تهران است. در این بازی مهیج شما به همراه دوستاتون وارد یک اتاق اسرارآمیز میشید! 1 ساعت زمان دارید که یک سری معما حل کنید و خودتون رو نجات بدید!

اتاق فرار‌های تهران؛ جایی برای تجربه هیجان

کودکان ۱۰ سال به بالا نیز می‌توانند به شرط تهیه بلیط همراه بزرگسالان در اتاق‌های فرار حضور داشته باشند. دو نکته که قبل از ورود به اتاق فرار انیگمای تهران شاید بهتر باشد بدانید، تاریکی محض اتاق برخی بازی‌ها و بستن پست و پای شما ضمن بازی در برخی اتاق‌ها است. این مجموعه که در سال ۱۳۹۴ با هدف توسعه بازی‌های فکری و معمایی شکل گرفت، یکی از بهترین و مهم‌ترین مجموعه‌های اسکیپ روم در چهار شهر تهران، کرج، اصفهان و اهواز است. شعب این اتاق فرار شامل ۷ اتاق فرار ویژه، ۶ بازی کلاسیک، ۳ اتاق فرار آنلاین، ۳ بازی محیطی و ۱ اسکیپ باکس شده است. اتاق فرار طاعون در تهران یکی از بازی‌های پرطرفدار این مجموعه است.

لحظاتی هیجان انگیز در اتاق های خانه فرار تا 16% تخفیف و پرداخت از 35,000 تومان

خانه بازی بزرگسالان دز اتاق فرار دزفول | allescape

از ویژگی‌های اصلی و البته جذاب این بازی می‌توان به وقوع آن در یک‌ دنیای واقعی اشاره کرد. در این بازی شما می‌توانید قهرمان یا شخصیت اول یک داستانِ از پیش‌تعیین شده باشید. مجموعه اسکیپ روم تاج به عنوان یکی از زیرمجموعه های گروه سرگرمی آفلاین در پاییز ۱۳۹۸ با هدف طراحی و اجرای بازی های فکری معمایی و اتاق فرارشکل گرفت. در زمستان سال ۱۳۹۸موفق شد برای اولین بار بازی اتاق فرار را به عنوان یکی از محصولات خود در استان تهران راه‌اندازی کند.

اتاق فرار خونه جنی

داستان از این قرار است که یک قتل در شب تولد اتفاق افتاده است و شما باید با جمع‌کردن مدرک جرم در صحنه، قاتل مدنظر طراحی اتاق فرار را دستگیر کنید. برای اطلاعات بیشتر درباره این مجموعه و خرید رزرو سانس می‌توانید از طریق یکی از موارد زیر اقدام کنید. اتاق فرار نیز مانند سایر حرفه‌هایی که می‌شناسید، استاندارد‌های خاص خود را دارد که اگر شما قصد تاسیس‌ آن را داشته باشید، باید آن‌ها را رعایت کنید تا در این حرفه دچار مشکل نشوید. ازاین‌رو این بازی در جهان به یکی از پرطرفدارترین بازی‌های گروهی تبدیل شده و اخیرا در مدارس، دانشگاها و سازمان‌های بزرگ هم راه پیداکرده است. تیم ما افتخار این رو داره که به عنوان اولین اتاق فرار دزفول و در واقع شمال خوزستان در خدمت شما عزیزان باشد.

  • شما به همراه دوستانتان وارد اتاق‌هایی پر از معما می‌شوید که بر اساس سناریوی بازی، دکوراسیون مخصوص به خودش را دارد و می‌تواند در ژانرهای متنوعی مثل اتاق فرار ترسناک، مرموز، تعاملی، پلیسی، جنایی، فانتزی و …
  • همیشه وقتی گروه حدس هایی رو دربارۀ یک معما امتحان میکند، خود بازی به آنها فیدبک میدهد؛ که آیا حدسش درست است یا غلط.
  • هر چه بیشتر در مورد فضای بازی بدانید لذت بازی برایتان کمتر میشود پس بدون دانستن جزئیات وارد بازی شوید.
  • تمامی موارد ذکرشده از بهترین اتاق فرار‌های تهران‌اند و اگر شما فکر می‌کنید اتاق فراری وجود دارد که در این لیست اشاره‌ای به آن نشده است.
  • ی کاری، شلوغی ها و … باعث شده اند که آرامش برای انسان مدرن و شهری امروز،.
  • مطمئن باشید دقت کردن به آن وسایل یا برداشتن­ آنها فقط وقت شما را تلف می کند.

آن ها را می توان به عنوان لوکیشن خوب و مراکز اصلی تفریح در کرج معرفی نموده.. برای تخلیه هیجان است، که در آن گروهی از بازیکنان، که عموما بین ۴ تا ۱۰ نفر. این شخص از زندانی‌کردن افراد پیش از کشته‌شدن لذت می‌برد. این قاتل بخشی از زیرزمین خانه خود را مانند سلول زندان ساخته است. از زمانی که قاتل می‌خوابد ۶۰ دقیقه فرصت دارید که فرار کنید. شما به‌همراه یک تیم در حال گشت‌زنی با هواپیمای تحقیقاتی‌اید.