جک S۵ شاسی بلند + مشخصات فنی، قیمت و عکس ماشین JAC اس فایو چینی ایمنا | jacblog

از نظر ابعاد و اندازه S5 دقیقا 4430 میلیمتر طول و کمی طویل تر از هیوندای توسان است اما کمی سبک تر است. Copyright 2020 طراحی سایت وب هانا تمامی حقوق و مطالب منتشر شده برای سایت امداد باتری محفوظ و هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد. تمام حقوق مادی و معنوی مطالب و قالب این سایت نزد دنده خلاص محفوظ میباشد و هرگونه کپی برداری از مطالب و یا قالب آن بر اساس قوانین انفورماتیک ایران پیگرد قانونی دارد. گروه طراحی سایت Atgo صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

  • این جعبه دنده قدرت را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند و می‌تواند در عرض ۱۰.۸ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد.
  • یک جلوپنجره بزرگ، چراغ‌های چند تکه از المان‌های جدید فیس لیف جک S5 است.
  • برای اینکه قدرت موتور این خودرو افزایش یابد می توانید از بنزین سوپر و یورو 4 استفاده کنید.
  • خودرو جک اس فایو در برنامه فروش‌های مختلف توسط کرمان موتور به صورت نقد و اقساط به مشتریان عرضه می‌شود.
  • پایگاه خبری اقتصادآنلاینمیباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

از آنجایی که سابقه این خودروها در بازار ایران خوب است و ایمنی خوبی دارد، می‌توان آن را محبوب‌ترین خودروی جک در ایران معرفی کرد. البته نباید فراموش کنیم که قیمت jac s5 در بازار ایران در حدود ۳۳۰ میلیون تومان است. نمای جلوی جک s5 شباهت بسیار زیادی با با هیوندای ix35 دارد و اگر برای دفعه اول این ماشین را مشاهده کنید می توانید این شباهت را تشخیص بدهید. دلیل استفاده نشدن جلو پنجره جدید شاختار خنک موتور 1500 سی سی میباشد که نمی تواند اندازه هوای مورد نیاز موتور 2000 سی سی را تامین کند. موتور این خودرو ۱۷۴ اسب بخار در ۵۲۰۰ دور در دقیقه قدرت و ۲۶۵ نیوتن متر در ۲۰۰۰ تا ۴۰۰۰ دور در دقیقه گشتاور تولید و آن را به وسیله یک گیربکس شش سرعته دستی و یا شش سرعته اتوماتیک دو کلاچه DCT به سوی محور جلو ارسال می‌کند. شتاب صفر تا ۱۰۰ این خودرو در مدل مجهز به گیربکس دستی معادل ۱۰.۵ ثانیه بوده و در جک اس ۵ اتوماتیک به حدود ۱۱.۵ ثانیه خواهد رسید.

جک،S5،اتوماتیک مدل 400

از جمله امکانات رفاهی خودرو هم می‌توان به وجود یک نمایشگر ۷ اینچی همچنین سیستم تهویه مطبوع و فرمان برقی اشاره کرد. صفحه نمایش لمسی در وسط کنسول میانی قرار گرفته است که این صفحه نمایش دارای قابلیت متصل شدن از طریق بلوتوث می باشد. یکی از آپشن هایی که در نسخه اتوماتیک اضافه شده است سیستم تهویه مطبوع دوگانه می باشد، و وجود نداشتن پخش‌کننده هوای صورت در ردیف عقب یکی از ایرادات آن می باشد. جک s5 از سیستم ورود بدون استفاده از کلید و استارت دکمه ای استفاده می کنند. میزان سوختی که در باک 55 لیتری موجود می باشد را، نمایشگر دیجیتالی روی کیلومتر نشان می دهد و این به قسمت کیلومتر شمار زیبایی بسیاری را می دهد. یکی از آپشن های روز جهان که در ماشین هایی که قیمت آن ها نسبتا بالا می باشد قرار دارد آپشن ترمز پارک برقی است که در این ماشین قرار دارد که این خودرو قیمت نسبتا مناسبی را دارا می باشد.

طراحی ظاهری جک اس۵

این ماشین در رانندگی جاده ای 7.8 لیتر در هر 100 کیلومتر مصرف سوخت دارد. پس از نخستین اقدام برای روشن کردن پیشرانه، حرکت روان عقربه‌های پنل کیلومتر شمار تا انتها و بازگشت آن‌ها به مکان اول خود، مجله خبری خودرو جک حسی شبیه به سوار شدن بر یک خودرو اسپرت را به راننده انتقال می‌دهد. از نظر فنی و با توجه به برخورداری جک S۵ از پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژ، جک اس فایو شتاب گیری و چالاکی تقریباً مناسبی دارد.

لوازم یدکی جک و انواع خودروی جک – جک یدک

ولی چیزی که باعث جذابیت کابین جک s5 امکاناتی است که است که بر روی آن قرار دارد مانند تهویه مطبوع دوگانه، استارت دکمه‌ای، ترمز پارک برقی و برخی امکانات دیگر که این امکانات را در بخش آپشن ها به صورت کامل توضیح خواهیم داد. طراحی بخش داخلی نسخه اتوماتیک با نسخه دنده ای تفاوتی ندارد اما در کل می توان طراحی کابین این خودرو با توجه به قیمت ان که نسبتا ارزان است خوب و موفق می باشد. از جمله مواردی که احتمالاً شما را به سمت این گزینه در خرید خودروهای جک می‌برد، طراحی بسیار زیبا و قابل قبول برای آن است که با امکانات رفاهی مناسبی همراه شده است. استفاده از یک پیشرانه قدرتمند و یک گیربکس هماهنگ و مناسب باعث شده که تجربه رانندگی با جک S5 بسیار دلنشین و جذاب باشد.

http://applemobilemag.ir