جک، لیست انواع خودروهای جک خودرو | jacblog

برخی خطوط حجمی نسبتاً کم عمق نیز بر روی درب کاپوت و ناحیه زیرین چراغ‌های جلو نقش بسته‌اند تا حالتی تهاجمی و عضلانی‌تر را برای این خودرو پدید بیاورند. بخش عمده ناحیه میانی سپر یک هواکش ذوزنقه شکل است که سه نوار افقی کرم رنگ در زمینه آن مشاهده می‌شود. طراحی ذوزنقه‌ای شکل جلو پنجره و مجرای بزرگ ورودی هوا به گونه‌ای است که به دلیل وارونه قرار گرفتن این دو شکل هندسی مشابه نسبت به یکدیگر، ترکیب جالب و هماهنگی در چهره S۵ پدید آمده است.

  • همراه مکانیک در تمام این سال‌ها، برای محقق کردن شعار خود، تلاش کرده است تا در تمام مراحل خرید و فروش خودرو، ازجمله کارشناسی خودرو و کمک‌ به محاسبه قیمت روز خودرو کارکرده، در کنار شما باشد.
  • قدرت تولید شده توسط این موتور 235 نیوتون متر است که در طیف دور موتور 2000 تا 4000 دور در دقیقه در دسترس می باشد.
  • طراحی زیبا و قیمت گذاری مناسب باعث شد تا بخش اعظمی از جامعه که قصد خرید ماشین شاسی‌بلند را داشته ولی توانایی پرداخت هزینه برای برندهایی مانند هیوندا و تویوتا را نداشتند، با آغوشی باز از جک S5 استقبال کنند.
  • نمای کلی جک s5 نشان می دهد که این خودرو یک شاسی بلند کوچک شهری می باشد.
  • برای کسب اطلاعات می توانید با کارشناسان فروش مبین خودرو تماس حاصل فرمایید.

جک همچنین مدتی است که با یکی از شرکت‌های بخش خصوصی به نام رخش خودرو دیزل قرارداد بسته تا این شرکت، محصولات تجاری (کامیونت و مینی تراک) جک را تحت لیسانس در ایران تولید کند. کرمان موتور جهت سهولت دسترسی دارندگان محصولات این شرکت به قطعات یدکی اصلی ،سامانه آنلاین خ… بنظر من نسبت به بقیه خودروهای چینی ماشین خوبی است و باید در نمایندگی ثبت نام کرد.

درباره جک

همچنین در تمامی زمینه ها صمیمانه پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود تا بتوانیم خدمات بهتری ارائه دهیم. دوستای عزیز ما به دلیل نوسانات عرضی و تغییر نرخ ارز (دلار) نمیتوانیم که یک قیمت ثابت به شما عزیزان ارائه کنیم زیرا همانطور که در بالا توضیح داده شد میتوانید مجله خبری خودرو جک که با ما ارتباط برقرار کنید تا به شما دوستان یک قیمت دقیق عرضه کنیم. مشتریان سپندخودرو این امکان را دارند که در زمان بازپرداخت اقساط خودروی خود را تعویض کرده و مدل جدیدتری دریافت کنند. با عقد قرارداد و ارائه پیش پرداخت، سند خودرو از ابتدا به نام خریدار خواهد بود.

جک S3 مدل 1400 گارانتی فعال

برای اطراف اهرم تعویض دنده یک فضای خالی به جهت قرار دادن اشیایی همچون تلفن‌همراه تعبیه شده است. برخی درگاه‌های مختلف نظیر پورت برق ۱۲ ولت، پورت USB ،AUX و فندک خودرو نیز در این قسمت جای داده شده‌اند. غربیلک فرمان فرم و سایز خوبی داشته و خوش دست به نظر می‌رسد که با وجود پنل کیلومترشمار شش ضلعی، حس و حال مهیج و اسپرتی را برای راننده ایجاد می‌کنند. جک S۵ اتوماتیک برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت، به ۱۱.۷ ثانیه زمان نیاز دارد.

نحوه عملکرد سیستم تعلیق این خودرو نیز به‌گونه‌ای است که شاید برخی سرنشینان حین عبور از مسیرهای ناهموار، نسبت به میزان کوبش‌های وارده به کابین ابراز نارضایتی کنند. تعادل و پایداری خودرو هنگام گذر از پیچ‌ها مناسب است و اعتمادبه‌نفس کافی در رانندگی منجر خواهد شد. دو عدد جا لیوانی نیز بر روی کنسول میانی در قسمت پشت اهرم تعویض دهنده وجود دارد. پنل کیلومتر شمار نیز از طراحی شش ضلعی مانند با حالتی کاملاً اسپرت و مهیج برخوردار شده که زیبایی خاصی به نمای داخلی این خودرو اعطا نموده است.

http://applemobilemag.ir