تعمیر ضبط آلفا رومئو zabtmashin تحویل سریع در ضبط ماشین | jacblog

این اتومبیل‌ در سال ۲۰۱۱ طراحی و تولید شده و در سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۷ به بازار کشور ایران راه یافت و توانست سهم عمده‌ای از فروش بازار اتومبیل را از آن خود کند. اگر طراحی چهره آلفا رومئو میتو نتوانسته در حد نام آلفارومئو شما را راضی کند اصلاه نگران نباشید. طراحی پنجره‌ها به‌صورت کشیده باعث شده طول خودرو از آن چیزی که هست بیشتر به نظر بیاید. نمای تک در، در هر طرف به لوکس‌تر کردن هرچه‌تمام‌تر خودرو کمک کرده است. برخلاف میتو کاربرد این خطوط در جولیتا باعث شد ظاهر خودرو بهبود پیدا کند و بیشتر شبیه به یک اسپرت قدرتمند شود.

آلفارومیو جولیتا ۲۰۱۵ دو گلگیر رنگ

در خصوص روغن موتور بهترین کار استفاده از روغن موتورهای توصیه شده توسط خود الفا است که در دفترچه راهنمای این خودرو نوشته شده است. از نظر هندلینگ و کیفیت سواری جولیتا و ام جی جایگاه بهتری دارند. اما در اروپا این محصول با این مشخصات موتوری در شرایط پرداخت نقدی از دلار شروع می شود. دوست خوبم در رابطه با سوال شما باید بگم خودروی جولیتا هم تقریبا با همین مشکلات رو برو است . در واقع ساخت موتورهای جدید مشابه سالهای قبل نیست و اکثر خودروسازان در تلاش هستند تا با کم کردن حجم توان بیشتری از موتور کسب کنند.

صندلی ماشین الیت پلاس دلیجان

از نظر من با توجه به بودجه،نوع استفاده و سلیقه خود خودروی موردنظر خودتان را انتخاب کنید. شاید دلیلی که بعضی ها فکر می کنند ماشین چینیی اینه که همون وارد کننده MG از چین داره آلفا رو از ایتالیا وارد می کنه. اصلا کم نمیاره ، قدرتش هم عالیه.نباید با مازراتی مقایسش کرد چون قیمت هاشون مجله خبری خودرو جک خیلی با هم متفاوته ولی من با مازراتی گرن توریسمو جولیتا رو قورتش دادم . فقط فراد تازه وارد و جوگیر هستن که یه ماشین 3800 CC کره ای رو با ماشین هاچ بک 1400 CC مقایسه میکنن و هیچی هم از ماشین سرشون نمیشه … اگه واقعی باشه به جرات میگم موتورش یکی از پیشرفته ترین موتورهای دنیاس.

  • جهت اجاره خودرو با شرایط آسان از موسسه کرایه اتومبیل نوین ایرانیان کلیک کنید.
  • البته دوستانی که ماشین باز واقعی باشن هرگز ایتالیایی رو با کره ای مقایسه نمیکنن ….
  • نام آ.ل.ف.ا که اختصاری از آنتونیما لومبارادا فابریکا اتومبیلی بود، از روز نخست ظاهر شد، که با علائم نظامی خاندان ویسکانتی درون یک دایره نوشته میشد.
  • محسن جان توی سایت خود الفا هم برای جولیتا 10 موتور مختلف معرفی شده !
  • سرنشینان بزرگسال روی صندلی جلو به شرطی که کمربند ایمنی خود را بسته باشند، امنیت نسبتا بالایی دارند.

در یک نگاه کلی امنیت سرنشینان بزرگسال در این خودرو 97 درصد، امنیت سرنشینان خردسال 84 درصد، امنیت عابرین پیاده 71 درصد و کیفیت عملکرد دستیار ایمنی خودرو 60 درصد می ‌باشد. سرنشینان بزرگسال روی صندلی جلو به شرطی که کمربند ایمنی خود را بسته باشند، امنیت نسبتا بالایی دارند. همچنین در صورتی که برای رفت و آمد همراه فرزندان خود از صندلی عقب استفاده کنید و تجهیزات ایمنی مانند صندلی کمکی و… استفاده کنید، این افراد نیز تا حد زیادی در امان خواهند بود.

والپیپر ماشین و موتور

این پیشرانه به توربوشارژر و سیستم تزریق مستقیم سوخت نیز مجهز شده است. در نمای جانبی این خودرو بسیار به خودرو های فیات شباهت دارد و کار خاصی برای طراحی این بخش انجام داده نشده است و بیشتر به جلوی خودرو توجه شده است. مخفی بودن دستگیره های درب عقبی تنها بخشی از طراحی جانبی است که نگاه ها را به سمت خود جلب کرده است. این خودرو در سال 2011 به جایگاه دوم خودرو سال در اروپا رسید و در این یکسال آنقدر توجه افراد را به خود جلب کرد که تقریبا همه حیرت زده شدند.

http://applemobilemag.ir