تعمیر شارژر لپ تاپ فروشگاه تک یک-شارژر لپتاپ مستر جانبی

بنابراین آنها را چک کرده و اگر مطمئن شدید که ایراد دارند، اتصال آنها را با لپ تاپ قطع کنید. در فروشگاه ها می توان به خرید انواع شارژر لپ تاپ پرداخت و البته جهت خرید به موارد مختلفی باید توجه داشت. گذشته از آن یک شارژر باید استاندارد لازم را داشته و در غیر این صورت ممکن است خطراتی را به دنبال داشته باشد. با انجام تمامی این مراحل، اگر هنوز مشکل شارژ نشدن باتری لپ تاپ شما حل نشده است، بر روی گزینه Microsoft ACPI-Compliant Control Method Battery راست کلیک کرده و Uninstall را انتخاب کنید تا درایوها لغو نصب شوند. وقتی این مرحله تمام شد روی گزینه Scan for hardware changes در تولبار کلیک کنید. می‌توانید تب Action را باز کنید و Scan را برای تست سخت افزاری انتخاب کنید.

برای مثال در شارژر لپ تاپ زیر همانطور که مشاهده میکنید ولتاژ خروجی 19 ولت با شدت جریان خروجی 6.32 آمپر می باشد. مهم‌ترین نکته‌ای که در زمان خرید شارژر لپ تاپ بایستی در نظر داشته باشید، مشخصات اداپتور است. چنانچه شارژر سازگار با لپتاپ خود را تهیه ننمایید، باتری و قطعات داخلی دستگاه شما به مشکل خواهد خورد.

مانیتور 24 اینچ G plus مدل GDM-245LN

ما در پلازا دیجیتال سعی کرده ایم که تمام موارد ضروری که شما باید در مراقبت,تعویض و تشخیص خرابی شارژر لپ تاپ ایسوس شارژر لپ تاپ ایسوس x541u بدانید را بیاوریم. اگر شارژر یا آداپتور لپ‌تاپ شما خراب شده است و در بازار به دنبال شارژر لپ‌تاپ یا پاور بانک آن هستید، ما شما را راهنمایی می‌کنیم. دلیل قطع و وصل شدن شارژر لپ تاپ، بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که هیچ زمان به هنگام روشن بودن سیستم، حتی در صورت وصل بودن شارژر، باتری را از لپ تاپ خود خارج نکنید. دلیل قطع و وصل شدن شارژر لپ تاپ، به هنگامی که پاسخ شما به پرسش های بیان شده مثبت است و همه موارد را تست کرده اید، شیوه ی بیان شده در قسمت بعد را تست کنید. چرا که همین یک یا دو ماه پیش بود باتری لپ تاپ خودم را عوض نمودم. من وقتی که مشتاقانه تر به دنباله‌ ی علت این موضوع می روم متوجه می شوم که سوکت شارژر به خوبی کار خود را انجام نمی‌ دهد.

  • نکته مهم دیگری که در خرید شارژر مطرح است، توجه به شکل و ابعاد کانکتور شارژر است.
  • ویژگی اصلی این دستگاه، وب‌کم Lenovo Go 4K Pro است که به‌عنوان یک دوربین مستقل هم عمل می‌کند و برای کنفرانس‌های ویدیویی و استریم با وضوح بالا طراحی شده است.
  • خرابی شارژر لپ تاپ، روند شارژ شدن باتری را مختل می کند و این مسئله می تواند باعث بروز مشکلاتی در تصویر لپ تاپ و دیگر عملکردهای این دستگاه شود.
  • پس حتما در هنگام خرید شارژر لپ تاپ ایسوس، به اصل بودن محصول بسیار دقت فرمایید.
  • ولتاژ خروجی آداپتور باید کاملا یکسان باشد و جریان آن می تواند مساوی و یا بیشتر از آداپتور اورجینال باشد.
تنها کافیست که در زمان خرید، علاوه بر یکی بودن برند، جریان و ولتاژ آن را با اداپتور قبلی لپ تاپ خود مقایسه نمایید. شما با خرید شارژر لپ تاپ می‌توانید به‌صورت ایمن و بدون ایجاد خرابی در دستگاه خود، باتری لپ تاپ خود را شارژ نمایید. اهمیتی که شارژر در کار لپ تاپ داره کاملا مشخصه و هیچ نیازی به ارائه ی توضیحات در موردش نیست. خرابی شارژر یا هر کدوم از بخش هاش، مشکلات زیادی رو برای شما ایجاد میکنه و لازمه که هرچه سریع تر این قطعه رو تعمیر کنید. نکته ای که که وجود داره اینه که تعمیر شارژر لپ تاپ و بخش های مختلف اون، اصلا کار راحتی نیست و باید حتما در شرایط تخصصی و حرفه ای انجام بشه. در غیر این صورت ممکنه آسیب های اون بیشتر بشه و شما مجبور بشید کلی هزینه واسه خرید یه شارژر جدید پرداختن کنین.

تعمیرات لپ تاپ پیکسل سوخته

برای تست شارژ لپ تاپ دل ابتدا می ‌بایست لپ ‌تاپ را خاموش کنیم. پس از آن شارژر و تمامی وسایل جانبی وصل شده به آن چون فلش ‌دیسک ‌ها، پرینتر و… را از آن جدا کنیم. (باتری لپ ‌تاپ معمولاً در پشت لپ ‌تاپ قرار دارد و برای خارج کردن آن می‌ بایست بسته به مدل لپ‌ تاپ اقدام کرد. در اغلب لپ‌ تاپ‌ ها، باتری معمولاً با فشار دادن یک اهرم و یا کلید از بدنه‌ی اصلی لپ‌ تاپ جدا می‌شود). پس از جدا کردن باتری از بدنه‌ی اصلی لپ ‌تاپ، شارژر را به لپ تاپ وصل کنید و لپ‌ تاپ را روشن نمایید. به اطلاعات روی آداپتور شارژر لپ تاپ خود توجه داشته باشید . برای تهیه ی شارژری جدید باید طبق ولتاژ دستگاه خود شارژر برایش تهیه کنید ، در غیر این صورت اتصال شارژر با ولتاژ بالا به برد لپ تاپ شما صدمه وارد می کند و اتصال شارژر با ولتاژ پایین دستگاه شما را روشن نمی کند .

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل VivoBook R565EA-BQ1978

تعمیر شارژر لپ تاپ فروشگاه تک یک-شارژر لپتاپ مستر جانبی