تاریخچه کامل مرسدس بنز و اولین اتومبیل جهان کافه رنت | jacblog

در بخش تجهیزات ایمنی مجهز به کیسه هوای( جلو- جانبی- پرده ای جلو)، سیستم پایداری و کمک راننده EBA, BA, TCS, ABS، دارای سیستم کلید هوشمند، مجهز به استارت دکمه ای و دارای سیستم ضد سرقت، قفل و باز کردن درب ها بدون کلید، قفل فرمان خودکار، دارای سیستم دزدگیر به همراه آژیر و قابلیت باز و بسته شدن اتوماتیک درب صندوق عقب با سیستم ایمنی است. با این حال، جولیوس گانز، یکی از اعضای هیئت مدیره شرکت، پس از تحقیقاتش به این نتیجه رسید، که نمی‌توان به مسابقات بی‌توجه ماند و بنز تصمیم گرفت، یک خودروی اسپورت بسازد. تنها شش دستگاه از بنز بلیتزن ساخته شد، که چهار دستگاه آن هنوز باقی است. این خودرو، با موتور ۲۱٫۵ لیتری خود ۲۰۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کرد و توانست رکورد سرعت ۲۰۲٫۷ کیلومتر در ساعت را به ثبت برساند. با این رکورد بنز سریعترین خودروی جهان را ساخته بود، که حتی از هواپیما و قطارهای زمان خود نیز سریع‌تر می‌رفت. رکورد بنز بلیتزن هشت سال پابرجا ماند و بنز به همین سرعت، به قهرمان بلامنازع مسابقات اتومبیل رانی تبدیل شد.

  • اصطلاح SL به تغییرات بازاریابی خودرو اشاره دارد، از جمله پیکربندی های متعدد موتور در شش نسل طراحی این خودرو.
  • خودروهای سنگین و نیمه سنگین مرسدس بنز در ایران توسط شرکت ایران خودرو دیزل تولید و عرضه می شوند و مدت کوتاهی هم، مونتاژ مرسدس بنز E کلاس در ایران خودرو انجام می‌شد.
  • همراه مکانیک در تمام این سال‌ها، برای محقق کردن شعار خود، تلاش کرده است تا در تمام مراحل خرید و فروش خودرو، ازجمله کارشناسی خودرو و کمک‌ به محاسبه قیمت روز خودرو کارکرده، در کنار شما باشد.
  • کلاس X در واقع نوعی وانت ۴ در هستند که از سال ۲۰۱۷ وارد بازار شده اند و در دسته خودروهای کلاس وانت اندازه متوسط لوکس قرار می گیرند.
  • حجم باک خودرو 13+95 لیتر می باشد و از استاندارد آلایندگی یورو 5 بهره می برد.
  • در بخش تجهیزات ایمنی مجهز به 7 عدد کیسه هوا( راننده- سرنشین جلو- زانویی- پرده ای)، مجهز به سیستم کنترل پایداری و کشش، سیستم تعلیق با قابلیت تنظیم در 4 حالت( کامفورت- اسپورت- اسپورت پلاس- ریس Race)، مجهز به ایموبلایزر، کیلس و دارای قفل مرکزی با کلید برقی است.

ماشین‌های پونتون از نظر ظاهری کمتر به ماشین‌های پیش از جنگ، با گلگیرهای بزرگ جلو و بیشتر به ماشین‌های امروزی شبیه بود. مرسدس بنز با عرضه این سری از ماشین‌ها تلاش کرد تا در کلاس‌هایی ماشین بفروشد که کمتر لوکس بود. در دهه ۱۹۹۰ بار دیگر طراحی و تولید مدل‌های مختلف مرسدس-بنز، روندی صعودی گرفت.

چادر خودرو بنز E300 ✅

این دو شرکت ابتدا نام برند خود را دایلمر بنز نامیدند و با توجه به فوت دایملر بزرگ و کنترل کارخانه توسط پسران او، لوگوی شرکت را به رسم احترام و یادگار همان ستاره ی 3 پره ی قدیم نگه داشتند. دایلمر و مایباخ به همکاری بسیار خوبی دست یافته بودند و پله های ترقی را یکی پس از دیگری طی می نمودند. این دو سر انجام در سال 1889 توانستند اولین اتومبیل چهار چرخ که موتوری چهار زمانه داشت را اختراع کنند و آن را به مرحله تولید برسانند. دایلمر و بنز از دانشمندان حوزه اتومبیل بودند و در پی اختراع خودرویی بودند که بتواند با استفاده از احتراق یک سوخت، حرکت کند.

http://applemobilemag.ir

حال اگر از شما بپرسند که نام چند کمپانی مشهور خودروسازی را نام ببرید، چند کمپانی اولی که به ذهن تان می رسد چیست؟بی شک، مرسدس بنز اگر اولین نباشد، جز پنج اسم اولی است که به ذهن تان خطور می کند. اما چه چیزی مرسدس بنز را تا این حد و با این وسعت مشهور نموده است؟ ما در این مقاله قصد داریم تا تاریخچه مرسدس بنز از روز پیدایش آن تا به امروز را بیان کنیم و در پایان به معرفی پرفروش ترین و بهترین خودروهای این کمپانی بپردازیم. همراه مکانیک در تمام این سال‌ها، برای محقق کردن شعار خود، تلاش کرده است تا در تمام مراحل خرید و فروش خودرو، ازجمله کارشناسی خودرو و کمک‌ به محاسبه قیمت روز خودرو کارکرده، در کنار شما باشد. با نصب اپلیکیشن همراه مکانیک، یک دستیار متخصص خودرویی داشته باشید و از خدمات متنوع این شرکت بهره‌مند شوید.

مشخصات فنی بنز 2022 EQS

Mercedes Benz B180 با موتور 1595cc با توان 122 اسب بخار در دور موتور 5000 دور در دقیقه و گشتاوری معادل 200 نیوتون متر در دور موتور 1250 تا 4000 دور در دقیقه متصل به یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک است که می تواند جثه 1395 کیلوگرمی این خودرو را در مدت زمان 10 ثانیه از حالت سکون به صد کیلومتر بر ساعت برساند و در هر صد کیلومتر به صورت ترکیبی 5/9 لیتر سوخت می سوزاند. حجم باک خودرو 54 لیتر می باشد و از استاندارد آلایندگی یورو 4 بهره می برد. مجله خبری خودرو جک ML350 با موتور 3498cc با توان 306 اسب بخار در دور موتور 6500 دور در دقیقه و گشتاوری معادل 370 نیوتون متر در دور موتور 3500 تا 4500 دور در دقیقه متصل به یک گیربکس 7 دنده اتوماتیک تیپ ترونیک است که می تواند جثه 2130 کیلوگرمی این خودرو را در مدت زمان 8 ثانیه از حالت سکون به صد کیلومتر بر ساعت برساند و در هر صد کیلومتر به صورت ترکیبی 7/8 لیتر سوخت می سوزاند. حجم باک خودرو 13+95 لیتر می باشد و از استاندارد آلایندگی یورو 5 بهره می برد.

مرسدس-بنز