در پایان سال مالی ۲۰۰۸ گردش مالی شرکت با مبلغی کاهش، به ۵۴٫۴ میلیارد دلار و سود خالص، به رقم ۴ میلیارد دلار رسید. پس از آن جنگ جهانی دوم آغاز گردید و پژو مجبور شد کامیون و ون برای جنگ تولید کند؛ اما در سال ۱۹۴۸ دوباره کار خود را با تولید پژو ۲۰۳ آغاز کرد. پس از آن مدلهای بسیاری با همکاری شرکت طراحی ایتالیایی پنین فارینا مانند پژو ۵۰۴ عرضه کرد. مدل جدید سال ۱۹۲۹، پژو ۲۰۱ ارزانترین خودرو در بازار فرانسه و مدلی بود که علامت تجاری پژو را دارا بود. مدت بسیاری از این شکوفایی پژو نگذشته بود، که در دهه ۱۹۳۰ میلادی دوران رکود اقتصادی آغاز شد.
- حتما به یک کارشناس مراجعه کنید چون باید بررسی شود و عیب یابی گردد، با این بیان مساله کوتاه نمی توان به صورت دقیق به مشکل خودروی شما پی برد.
- در این مدل از موتور XU7 پژو 405 GLX استفاده شده بود ولی از آنجایی که خانواده های ایرانی به دنبال خودرویی ایمن با مصرف سوخت پایین هستند ادامه مطلب…
- در نتیجه دو شرکت با یکدیگر ادغام شدند و شرکت جدید نیز پژو سیتروئن نامگذاری شد، که برندهای هر شرکت حفظ شود؛ اما از لحاظ منابع فنی و فناوری از تحقیقات یکدیگر بهرهمند شوند.
- سلام دوسته عزیز.تو بعضی موارده خیلی کم خرجش با پراید یکیه مثلا قیمته سنسورهاش،ولی کلی بگم خرجش خیلی خیلی بالاتر از پرایده.فقط تعمیر اکسل عقبش ۵۰۰ میگیرن در صورتی که تعویضه اکسله پراید ۱۵۰ درمیاد.
- حمل، نصب و تست دینام و سیستم برق خودرو پژو 405 کاملا رایگان بوده و به جز هزینه باتری، شما هیچ هزینه دیگری پرداخت نخواهید کرد.
هر باتری بر روی بدنه خود دارای یک سریال یکتا جهت شناسایی سال و ماه تولید میباشد. تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت آوای همراه هوشمند هزاردستان (فروشگاه برنامههای موبایلی اندروید بازار) است. برای قیمت و اطلاع ز مشخصات فنی خودروی 207 سقف شیشه ای بر روی لینک بزنید. با این استفادهایی که ما کردیم از این ماشین هر ماشین دیگه بود باید تا الان اوراقی ردش میکردیم ولی بزنم به تخته موتورش مثل ساعت کار میکنه و پر میکشه تو جاده…. موتور tu5 هم خوبه اما اگه سیستم برقش به مشکل بخوره خیلی اذیت میکنه. موتور ef7 مشکل شاتون دارهو اگه بیوفته توی خرج دیگه درست بشو نیست و مثل قبل نمیشه.
مزایای پژو 405
در زمان بحران مالی، فروش شرکت بسیار کاهش یافت، اما شرکت توانست نجات پیدا کند. در سال ۱۹۳۳ این شرکت مدل پژو ۴۰۲ را روانه بازار کرد که نخستین مدلی بود که سقف آن قابلیت جمع مجله خبری خودرو جک شدن داشت. میان سالهای ۱۹۱۴ تا ۱۹۱۸ با شعلهور شدن جنگ جهانی اول در اروپا، پژو به تولید خودروهای نظامی گوناگون، که از دوچرخه تا تانکهای بزرگ را شامل میشد، پرداخت.
خدمات و کسب و کار
توصیه می شود به دلیل کیفیت پایین روغن های SJ از روغن های با سطح کیفی SL و بالاتر استفاده شود. کابین 405 هم بسیار ساده طراحی شده و نکته قابل توجهی در آن وجود ندارد. در طراحی داشبورد همچنان دریچههای تهویه به شکل مستطیلی و ساده است و نمای قدیمی دارد. البته ایران خودرو در سالهای اخیر قبل از توقف تولید 405، از شاخصههای به روزتری در داخل کابین استفاده کرد و خصوصاً غربیلک فرمان دو شاخه آن را که دیگر خیلی قدیمی شده بود با یک غربیلک جدید جایگزین کرد.
درها مانند تکههای بزرگ فلزی هستند که وظیفه محافظت از این خودرو را دارند. برای نمای جلو و عقب نیز سادهترین چراغها طراحی شده و اصلا گرافیک جذابی را شکل نمیدهند. با همه این تغییرات و بهروزرسانیهای کابین پژو پارس همچنان قدیمی به نظر میرسد و قابل مقایسه با رقبای چینی و حتی محصولات جدید ایرانی نیست. رانا به معنی رونده نام سومین خودروی ملی است که اولین تیپ آن بر اساس پژو 206 اس دی با نام رانا EL در ایران خودرو تولید شد و اکنون فقط تیپ دو این خودرو با نام رانا LX تولید می شود. پژو پارس، فیسلیفت 405 ساخت ایران خودرو با قطعات مشابه و تفاوتهای جزئی در قوای محرکه است. پژو یکی از قدیمیترین برندهای تاریخ خودروسازی است که در اواسط قرن نوزدهم شکل گرفت.