بایگانی‌های خدمات تخصصی بدنه خودرو آموزش صافکاری و نقاشی بیابانی | mehrariya

بایگانی‌های خدمات تخصصی بدنه خودرو آموزش صافکاری و نقاشی بیابانی | mehrariya

از مشتی و قالب تنه برای صافکاری بدون رنگ استفاده می‎‌شود و معمولا برای فرو رفتگی یا برآمدگی‌‌های آسیب دیده به کار می‌رود. این ابزار جزو حرفه‌ای ‌ترین ابزار های صافکاری است که با استفاده از چسب گیره ‌هایی را به قسمت ‌های آسیب دیده (فرو رفته) می‌چسبانند و سپس با اعمال نیرویی به سمت بیرون می‌کشند تا فرو رفتگی ‌ها برطرف شود. ممکن است در حین تصادف، خودروی شما آسیب مستقیم ببیند یا پس از تصادف در قسمت بیرونی خراش عمیقی ایجاد شود. اکثر افراد این نوع تعمیر را فقط برای اینکه خودرو ظاهر خوبی داشته باشد، انجام می دهند؛ اما این کار تا حد زیادی در محافظت از خودرو شما در برابر آسیب های بیشتر کمک می کند.

نمونه کار ها

یکی از دلایل برتری مجموعه تخصصی لوکاپرو نسبت به دیگر مراکز صافکاری، حمل خودرو به محل ترمیم و صافکاری است. حادثه خبر نمی‌کند و همه ما به این موضوع واقف هستیم؛ از همین رو تیم لوکاپرو این امکان را فراهم ساخته است که خودرو شما پس از تصادف توسط خودروبرهای مدرن مجموعه لوکاپرو به مرکز صافکاری ما انتقال پیدا کند. تمام پروسه ترمیم و صافکاری با نظارت متخصصان لوکاپرو انجام می‌شود و نتیجه به صورت مرحله به مرحله به شما اعلام می‌شود. مجموعه لوکاپرو با در نظر گرفتن طیف گسترده‌ای از خودروهای وارداتی در ایران، این امکان را فراهم ساخته است که صاحبان اتومبیل‌های خارجی در کشور بتوانند پس از تصادف از قطعات و لوازم یدکی اصلی بهره‌مند شوند و خودروشان را به بهترین شکل ترمیم و تعمیر کنند. همچنین تمام پروسه صافکاری با مشورت با صاحب خودرو انجام می‌گردد و در صورتی که قسمتی از بدنه اتومبیل به ناچار باید نقاشی شود، به صاحب خودرو اعلام می‌شود.

اما مسلماً از سپری شدن زمانشان در این محیط نامناسب راضی نخواهند بود. همچنین شاغلین که همواره با مسئله اتلاف وقت در زمان شستشوی خودروشان مشکل دارند، می توانند در زمان هایی که اتومبیلشان درب منزل، پارکینگ و یا نزدیک به محل کارشان پارک است و هیچ نیازی به آن ندارند به صورت آنلاین از خدمات کارواش آنلاین استفاده کنند. مجتمع خدمات خودرویی برتر با کادری مجرب و آموزش دیده، دارای چند سال سابقه درخشان در زمینه خدمات خودرو و گذراندن دوره های آکادمی و دارای مدارک بین المللی  است. مجموعه تعمیرگاهی ما (اتوکلینیک رضایی) با مدیریت کمال رضایی و بهنام گرمسیری از سال 1363 افتتاح و افتخار ارائه خدمات خودرو با مطلوب ترین کیفیت را به دوستان و مشتریان محترم داشته ایم و در این مسیر بمدت 12 سال نماینده برتر و منتخب شرکت سایپا (از 93 الی 82) بوده ایم.

صافکاری و نقاشی ماشین های لوکس و گران قیمت خارجی هنرکده علی مومنی

نحوه کار این دستگاه با لامپ‌های مادون قرمز است که سرعت خشک کردن بالایی دارند. بعد از بتونه کاری و صیقل دادن قسمت آسیب دیده و ساخت رنگ مناسب برای خودرو، از این دستگاه برای زدن رنگ صافکاری مهرآریا استفاده می‌شود. نوعی تعمیر بدنه خودرو است که احتمال دارد برای افزایش سلامت خودرو شما ضروری نباشد. این مورد نوعی تعمیر است که باعث می شود در هنگام رانندگی از داشتن چنین خودرویی لذت ببرید.

  • امواج تولید شده توسط این دستگاه، مولکول‌های فولاد را به جنبش در می‌آورد و باعث ترمیم فرورفتگی‌ها می‌شود.
  • صدور دفترچه بیمه درمانی، انجام امور بازنشستگی، صدور بیمه ثالث و بدنه خودرو، خرید و فروش سهام توان آفرین، صدور بیمه های مسئولیت،عمر،آتش سوزی و…، ثبت …
  • ابزاری همچون دستگاه ساکشن بدنه خودرو یا میله‌های PDR جزء جدیدترین ابزار صافکاری محسوب می‌شوند که متخصصان لوکاپرو در پروسه صافکاری خودروهای لوکس وارداتی از آن‌ها استفاده می‌کنند.
  • همچنین تمام پروسه صافکاری با مشورت با صاحب خودرو انجام می‌گردد و در صورتی که قسمتی از بدنه اتومبیل به ناچار باید نقاشی شود، به صاحب خودرو اعلام می‌شود.
  • به صافکاری PDR به عنوان یک هنر نگاه کنید، به عنوان یک علم یا تکنولوژی بسیار کارآمد در زمینه صافکاری .
  • این روزها اغلب به دنبال راه و روشی برای کاهش دغدغه های روزمرگی هستیم.
نزدیکترین ایستگاه مترو به این مکان، ورودی ۱ مترو قائم و نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس مرکز آموزش و الکترونیک می‌باشد که دسترسی به این مکان را برای کاربران حمل‌ونقل عمومی آسان می‌سازد. همچنین در برنامه بلد کاربران امتیاز ۵ از ۵ را به این مکان داده‌اند. یکی دیگر از قطعات خودرو که در معرض ضربه قرار می‌گیرد، کاپوت آن است. کاپوت در جلوی خودرو قرار گرفته است، بنابراین بسیار مستعد آسیب است.