بایگانی‌های آلفارومئو میتو کارشناسی خودرو در بهترین مرکز کارشناسی خودرو تامین خودرو آزمون TKA | jacblog

دریچه های تهویه هوا به صورت دایره ای، صفحه آمپر دیجیتال، فرمان دی کات و دکمه های کنترل چرخشی از برخی اجزای تشکیل دهنده کابین می باشند. متریال به کار رفته در کابین مرغوب بوده و صندلی ها و جنس فرمان نیز از روکش چرم برخوردار است. آلفارومئو استلویو اولین نمونه تولیدی این شرکت در کلاس بدنه خودروهای شاسی بلند اسپرت این شرکت خودروساز ایتالیا است که اولین بار در سال ۲۰۱۶ میلادی و در نمایشگاه خودروی لس آنجلس سال ۲۰۱۶ میلادی به نمایش عمومی مجله خبری خودرو جک در آمد. این خودرو از پلتفرم مشترکی با مدل این شرکت، آلفارومئو جولیا استفاده می کند. دوست من خودروهای مدنظر شما هر کدام با موتورهای مختلف برای بازارهای مختلف می باشد اما خودروی وارد شده به ایران با حجم 1400 سی سی و قدرتی معادل 170 اسب بخار را دارا می باشد و فروش این خودرو توسط نماینده وطنی الفا موتور (مدیا موتورز-ام جی) می باشد. یکی از بی نظیرترین طراحی هایی که برای خودرو آلفا رومئو Giulia GTA اجرا شده، قابلیت ایزوفیکس است.

http://applemobilemag.ir

این خودرو ایتالیایی با نام جولیتا تایپ ۹۴۰ نیز معروف و شناخته شده است. جهت اجاره خودرو با شرایط آسان از سایت شرکت اجاره خودرو نوین ایرانیان کلیک کنید. درود، بین انتخاب های شما خودروی لکسوس از کیفیت و اعتبار بیشتری برخوردار است، اما از نظر قیمت و قدرت خودروی جولیتا بصرفه است، در کل خودروی با کیفیت مناسب، ایمنی بالا،قدرت خوب و امکانات مناسب جولیتا پیشنهاد می شود.

برندها

این خودرو با مصرف سوخت درون شهری ۷.۸ لیتر در صد کیلومتر طراحی و تولید شده و مصرف سوخت برون شهری آن هم ۴.۶ لیتر در صد کیلومتر است. حجم باک این اتومبیل ۶۰ لیتری بوده و از استاندارد آلایندگی یورو ۵ برخوردار شده است. میتو نیز یکی از خودروهایی است که از قابلیت DNA‌ استفاده می‌کند. جهت اجاره خودرو با شرایط آسان از موسسه کرایه اتومبیل نوین ایرانیان کلیک کنید. مدلی که روانه بازارهای ایران شد با پیشرانه ۴ سیلندری با حجم ۱٫۴ لیتری است؛ این پیشرانه از سری پیشرانه های مولتی ایر فیات می باشد.

مشخصات تولید کننده

گروه خودروبانک با شعار دسترسی به بهترین انتخاب تلاش دارد از طریق این وب سایت به هموطنان عزیز کمک کند تا انتخابی آگاهانه داشته باشند. این وب سایت به هیچ گروه یا حزبی تعلق ندارد و تنها از طریق علاقه مندان به صنعت خودروسازی کشور اداره می شود. همچنین در تمامی زمینه ها صمیمانه پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود تا بتوانیم خدمات بهتری ارائه دهیم. بستگی داره شما سرتر را به چی میگی؟ همتون ماشین را با پول می سنجید. از نظر من انتخاب خودتان را بر پایه شرایط و معیارهایی که دارید در نظر بگیرید و در صورت امکان هر خودرو را از نزدیک بررسی کنید.

  • این خودرو در ژوئن ۲۰۱۵ رو نمایی و در فوریه ۲۰۱۶ به بازار عرضه گردید.
  • مشخصات خودرو آلفا رومئو استلویو مدل سال ۲۰۱۸ میلادی از دو پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۰ لیتری توربو و ۶ سیلندر خورجینی ۲.۹ لیتری توربو استفاده می کند.
  • اما در رابطه با سوال شما،اگر استفاده های بیرون شهری و جاده های خاکی دارید از نظر من هیچکدام از این خودروها مناسب نیستند اما بین این دو خودرو لنسر نرم تر از جولیتا عمل می کند.
  • با ورود به این صفحه و کلیک روی مدل خودرو موردنظر، می‌توانید از میزان افت قیمت آن مطلع شوید.
  • این خودرو از گیربکس 6 سرعته اتوماتیک و یا گیربکس 5 سرعته دستی استفاده می‌کند که برای چنین خودرویی کاملاه مناسب است.
با نصب اپلیکیشن همراه مکانیک، یک دستیار متخصص خودرویی داشته باشید و از خدمات متنوع این شرکت بهره‌مند شوید. خودرو آلفا رومئو Giulia GTA مجهز به سنسور پارک دنده عقب می باشد. سنسور پارک، سیستم هشدار برخورد به مانع دارد که راننده رراو از وجود مانع در قسمت عقب ماشین هنگام پارک کردن مطلع می سازد. بسیاری از افراد به ویژه رانندگانی که تجربه کمتری دارند بر این باورند که خودرو آلفارومئو جولیتا از دید عقب کافی برخوردار نشده است . صندلی‌های آلفارومئو جولیتا با روکش‌هایی از جنس چرم طراحی شده و به همراه گرمکن روانه بازار مصرف شده‌اند. آینه داخلی به کار رفته در ساختار این اتومبیل از نوع فتوکرومیک بوده و حساسیت بسیار بالایی هم به نور خورشید دارد.