بایگانی‌های آلفارومئو میتو کارشناسی خودرو در بهترین مرکز کارشناسی خودرو تامین خودرو آزمون TKA | jacblog

این خودرو علاوه بر قدرت و توانایی ‌های دینامیکی بسیار بالا از ظاهر متفاوت و اسپرتی نیز سود می برد. سلام بر دوستان؛ هر خودرویی خوبی ها و ایرادات مخصوص به خود دارد. می تونم فقط بابت ابن ماشین، کلاهم را به افتخار شرکت سازنده بر دارم.

http://applemobilemag.irاز لحاظ طراحی چه داخلی و چه خارجی هر سه در کلاس اسپورت هستند اما فکر می کنم ولوستر کمی جوان پسند تر همراه با رنگ های متنوع می باشد. اما در کنار این امتیاز ها هندلینگ پایینتر،قدرت موتور کمتر و کیفیت پایینتری نسبت به جولیتا ارائه می دهد. کمی خشک بودن و تکان در این خودرو عادی است و اگر به قسمت نظرات ام جی 6 مراجعه کنید در این خصوص یک توضیح کوچکی برای یکی از کاربران داده ام. البته باید بگم اوضاع قطعات و بازار دست دوم ان به علت داشتن نمایندگی و فروش بالاتر نسبت به سوبارو در جایگاه بهتری می باشد.

آلفا رومئو در بسیاری از زمینه‌ها و دسته‌های موتورهای اسپرت توانسته رقابت موفقی داشته باشد. دسته‌هایی مانند موتور مسابقه‌ای گرند پریکس فرمول یک، ماشین‌های مسابقه‌ای اسپرت، مسابقات تورینگ مجله خبری خودرو جک و رالی. این شرکت در هر دو زمینهٔ ساخت خودرو و تولید موتور، در بخش‌های کاملاً اختصاصی یا بخش‌های قراردادی که معمولاً تحت نام آلفا کورس یا اتو دلتا انجام می‌شد، توان رقابت داشت.

جمع بندی خودرو آلفا رومئو 4C

از نظر من این خودرو برای خانواده چهار نفره (به خصوص بزرگسالان) زیاد مناسب نبوده و من شخصا پیشنهاد نمی کنم، اگر خانواده قدبلندی هستید در فضای عقب قسمت سر شاید کمی فضا تنگ باشد. از نظر بازار فروش ولوستر جایگاه بهتری نسبت به دو خودروی دیگر داشته و از نظر ارزش پولی در برابر خودروی خریداری شده ام جی رتبه نخست را دارد. دوست خوبم طبق نوع انتخاب های شما اگر بخواهم در یک جمله پاسخ بدهم، کاملا به سلیقه شخصی شما بر می گردد، چرا که هر سه خودرو از ظاهر متفاوت و اسپورت،امکانات خوب و کیفیت مناسب بهره می برند. اما چند نکته برای شما بیان می کنم،امیدوارم به انتخاب شما کمکی کرده باشد. از نظر کلی جولیتا بهتر و بالاتر می باشد، اما به این توجه داشته باشید هیوندای با قیمت پایینتر،خدمات بیشتر،بازار دست دوم بهتر،داشتن نمایندگی های بیشتر نسبت به جولیتا شرایط بهتری دارد. با توجه به داشتن دو فرزند ،فکر می کنم گزینه های سدان از برندهای دیگر با بودجه مورد نظر شما انتخاب های بهتری باشند.

  • حداکثر قدرت این اتومبیل ۱۷۰ اسب بخار در ۵۵۰۰ دور در دقیقه بوده و حداکثر گشتاور آن ۲۵۰ نیوتن متر در ۲۵۰۰ دور در دقیقه است.
  • در حال حاضر آلفا به ساخت خودروهای اسپرت گران قیمت شهرت دارد.
  • درثانی هر برند اروپایی لزوما ماشین خوبی نیست مخصوصا اکه در چین هم تولید بشه….
  • اما در کنار این امتیاز ها هندلینگ پایینتر،قدرت موتور کمتر و کیفیت پایینتری نسبت به جولیتا ارائه می دهد.
این خودرو در حال حاضر نیز یکی از پرفروش ترین خودرو های آلفارومئو شناخته میشود. شرکت سپند خودرو آریا که در سال ۱۳۸۶ و با شماره ثبت ۴۴۶۳۰۶ تاسیس شده است معتبرترین و موفق ترین شرکت در حوزه فروش خودرو در ایران می باشد. جستجو برای قدرت، سبکی و عملکرد مناسب در تاریخ آلفارومئو باعث شده که هر جزء از ماشین با استفاده از غیرمتجانس ترین مواد طراحی و ساخته شوند. بویژه، بخش جلویی آلفا میتو دارای ورودی های هوای بزرگ است که جهت ایجاد امکان تنفس برای واحد قدرت نیرومند مورد نیاز است. این مدل همچنین دارای نسخه ای زیبا از پنجره ی مشبک کلاسیک و یک نشان برروی کاپوت است.

مسابقات اتومبیلرانی[ویرایش]