انفجار کارخانه مواد محترقه در هند (فیلم) | رسانه های هندی




سه شنبه، 17 بهمن 1402 ساعت 15:002024-02-06اقتصادي


رسانه های هندی با انتشار تصاویری اعلام کردند که در پی انفجار کارخانه مواد محترقه در شهر هاردی در ایالت «مادیا پرادش» در مناطق مرکزی این کشور دست کم 11 نفر کشته و 60 تن دیگر نیز زخمی شدند.

– فرودگاه شهرکرد بستر پروازهای بدون سرنشین برای باروری ابرها آغاز فروش 3 خودرو کرمان موتور / شاسی بلند جدید x5 ، جک j4 و پیکاپ T8 در طرح طرح فروش قرار گرفتند (+جدول فروش و جزییات) مژه مصنوعی؛ صادرات کلان کره شمالی/ مید این چاینا به غرب می رود (فیلم) روز چهارم جشنواره فجر چهل و دوم در سینما رسانه ؛ فیلم ها و حاشیه ها (+عکس) درآمدزایی به سبک شهربانو منصوریان و صادق بوقی /فیلتر می کنند و مالیات هم می خواهند! چگونه 2 کیلو سیب زمینی را در یونولیت پرورش دهیم و 25 کیلو برداشت کنیم؟ (فیلم) خاطره شنیدنی از پژمان جمشیدی (فیلم) واکنش امیر قلعه نویی به تقابل با قطر در نیمه نهایی (فیلم) ثبت تصویری شگفت انگیز از زرنگ بازی عقاب نر/ سر همسرش کلاه می ذاره تازه جایزه هم می گیره (فیلم) چه زمانی خارش بدن در بارداری خطرناک است؟ (فیلم) نابود شدن یک خودرو پس از کمک رسانی مردم (فیلم) نحوه کشت گوجه فرنگی روی پشت بام و برداشت 40 کیلوگرم .


برچسب ها: انفجار کارخانه – مواد محترقه – فیلم – شهربانو منصوریان – کارخانه – امیر قلعه نویی – فروش


آخرین اخبار سرویس:



انفجار کارخانه مواد محترقه در هند (فیلم)

انفجار کارخانه مواد محترقه در هند (فیلم)




همه حقوق این سایت برای قطره محفوظ است. قطره مسئولیتی در قبال محتوای مطالب ندارد.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.




منبع