امداد خودروی انواع ماشین بنز در تهران توسط آقای امداد خودروبر، یدک کش ، مکانیک سیار | jacblog

G به معنای وسیله نقلیه آفرود آلمانی، L به معنای مرتبط بودن و C به معنای شاسی بلند می باشد. از رقبای این خودرو می توان به BMW X3, Acura RDX, Infiniti EX, Audi Q5 اشاره کرد. در بخش تجهیزات ایمنی مجهز به 12 کیسه هوای ایمنی( جلو- جانبی- پرده ای جلو و عقب- زانویی)، سیستم های پایداری و کمک راننده ESP, ASR, BAS, EBD, ABS, DSC، دارای سیستم کلید هوشمند و مجهز به استارت دکمه ای و دارای سیستم ضد سرقت، قفل و باز کردن درب ها بدون کلید، ستون جمع شونده فرمان در هنگام تصادف، قفل فرمان خودکار، سیستم دزدگیر به همراه آژیر و کاپوت فعال در هنگام تصادف است.

Mercedes Benz CLK-Class کلاس CLK

حجم باک خودرو 56 لیتر می باشد و از استاندارد آلایندگی یورو 6 بهره می برد. AMG GT با موتور 4 لیتری با توان 476 اسب بخار در دور موتور 6000 دور در دقیقه و گشتاوری معادل 630 نیوتون متر در دور موتور 1700 الی 5000 دور در دقیقه متصل به یک گیربکس 7 سرعته اتوماتیک دو کلاچه است که می تواند جثه 1650 کیلوگرمی این خودرو را در مدت زمان 4 ثانیه از حالت سکون به صد کیلومتر بر ساعت برساند و در هر صد کیلومتر به صورت ترکیبی 11/5 لیتر سوخت می سوزاند. حجم باک خودرو 65 لیتر می باشد و از استاندارد آلایندگی یورو 6 بهره می برد. GLS63 4MATIC پلاس با موتور 3982cc با توان 162 اسب بخار در دور موتور 1750 تا 6500 دور در دقیقه و گشتاوری معادل 850 نیوتون متر در دور موتور 2500 تا 4500 دور در دقیقه متصل به یک گیربکس 9 دنده اتوماتیک دو کلاچه است که می تواند جثه 2500 کیلوگرمی این خودرو را در مدت زمان 4/2 ثانیه از حالت سکون به صد کیلومتر بر ساعت برساند و در هر صد کیلومتر به صورت ترکیبی 11/9 لیتر سوخت می سوزاند.

خودروی مرسدس بنز CLA 45 AMG اتوماتیک سال 2016

جدیدترین مدل بنز که از قوای محرکه الکتریکی استفاده می‌کند، از نظر فنی مشخصات خاص و بی‌همتایی دارد. نسخه اول یا همان +EQS 450 دارای یک منبع ذخیره روی اکسل عقب بوده و توان تولید 329 اسب بخار قدرت را دارد. این مدل 550 نیوتن متر گشتاور به راننده می‌دهد و از جمله خودروهای دوچرخ متحرک است. به فاصله تنها پنج ماه، مرسدس بنز نخستین دستگاه مرسدس بنز ۳۰۰اس‌ال را آماده کرد و برخلاف رسم همیشگی آن را به جای آلمان، در نمایشگاه خودروی نیویورک رونمایی کرد.

  • ماشینی که تجربه سواری مرسدس بنز را برای رانندگان بیشتری امکان‌پذیر کرد.
  • از رقبای این خودرو می توان به BMW X3, Acura RDX, Infiniti EX, Audi Q5 اشاره کرد.
  • با توجه به شرایط بحرانی جنگ جهانی و قدرت خرید پایین مردم ، دایملر بنز تصمیم گرفتند تا کار تولید اتومبیل هایی با سطح پایینتر و کامیون را آغاز کنند.
  • باتوجه به معاملات واقعی انجام شده در هر روز، کارشناسان همراه مکانیک لیست قیمت خودروهای بنز دست دوم و کارکرده را از سطح بازار جمع‌آوری می‌کنند.

موتور این کلاس از خودروی بنز در جلو تعبیه شده و تمام چهار چرخ آن محرک است. مرسدس بنز کلاس GLS از خانواده کلاس GL یک شاسی بلند فول سایز لاکچری است که از سال 2006 بر روی خط تولید این کمپانی قرار گرفت.طیق گفته خودروساز این خودرو شاسی بلند سه ردیف و 7 نفره مشابه کلاس S می باشد. جز مجله خبری خودرو جک تعداد معدودی از محصولات که در سال 2007 در کارخانه خودروسازی آلمان مونتاژ می شد، بیشتر خودروهای GLS در کارخانه مرسدس آلباما مونتاژ می شوند. اولین نسل از این خودرو با نام X164 بین سال های 2006 تا 2012 تولید شده است سپس نسل بعدی کلاس GL با نام X166 از سال 2012 جایگزین آن شد.

خودرویی سوپر اسپرت با درب های پروانه ای است که در دو مدل کوپه و رودستر( کروک) تولید شده است. خودرو درخواستی یلینک مشخصاتی بسیار پیشرفته‌تر از خودروهای زمان خود داشت. به دلیل علاقه زیاد یلینک به دخترش مرسدس (مرسیدِس)، که تولد او را برای زندگی خود خوش‌یمن می‌دانست، نام او را برای خودرو خود انتخاب کرد و اولین خودرو با برند دایملر-مرسدس پس موفقیت مایباخ در طراحی خودروی موردنظر یلینک تولید شد. گِ به دلیل موفقیت چشمگیر سری خودروهای مرسدس، این نام را برای همیشه برای خودروهای تولیدی خود حفظ کرد. در این سطح، بخشی از کنترل به ماشین سپرده می‌شود، اما راننده همیشه باید هشیار بوده و دستش را روی فرمان نگه دارد. بنز می‌خواهد اولین کارخانه‌ای باشد که ماشین‌هایش در سطح ۳ خودران است.

http://applemobilemag.ir