اعلام مشخصات تحویل تاکسی های برقی و میزان تسهیلات رانندگان تهرانی



دوشنبه 21 خرداد 1403 ساعت 14:1506-10-2024اقتصادی


مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران درباره تحویل تاکسی های برقی توضیحاتی ارائه کرد.

– مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران درباره تحویل تاکسی های برقی توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل از ایسنا، شادی مالکی در حاشیه مراسم واگذاری تاکسی های برقی شرکت خودروسازی کرمان به شهرداری تهران، با بیان اینکه در گام نخست دویست تاکسی برقی تحویل داده می شود، گفت: به تاکسی ها رانندگان بیان کردند: سایر خودروهای برقی نیز تحویل داده شده و تا چند هفته آینده وارد مدار شده و به رانندگان تحویل داده می شود.

وی با بیان اینکه حرکت به سمت برق الزامی است که از سوی دولت و شهرداری تهران به منظور کاهش آلودگی هوا و بهبود خدمات رسانی به شهروندان در اولویت قرار گرفته است، گفت: با توجه به فراهم بودن شرایط در حال برنامه ریزی است 55000 تاکسی و 10000 کامیون برقی وارد ناوگان می شود و چند تاکسی نیز طی تفاهم نامه ای با شرکت های خودروسازی و پس از اخذ استانداردها و شماره گذاری خودرو وارد پیست می شود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه رونمایی امروز در شرکت خودروسازی کرمان به دلیل تفاهم نامه عرضه 2000 خودروی برقی بوده است، خاطرنشان کرد: وام 300 تومانی شهرداری تهران با بازپرداخت 3 درصد با همکاری صندوق کارآفرینی امید. و خودروساز 600 میلیون تومان وام در الباب


برچسب ها: تاکسی – تاکسی – تاکسی شهری تهران – برق – سازمان تاکسیرانی – تحویل – تهران


آخرین اخبار خدمات:



اعلام مشخصات تحویل تاکسی های برقی و میزان تسهیلات رانندگان تهرانی

اعلام مشخصات تحویل تاکسی های برقی و میزان تسهیلات رانندگان تهرانی



تمامی حقوق این سایت متعلق به دراپ می باشد. Drop مسئولیتی در قبال محتوای محتوا ندارد.

کلیه خدمات این وب سایت حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشد و فعالیت های این وب سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد.


منبع