اجاره ماشین شاسی بلند لیست خودروهای شاسی بلند کاسپین رنت | jacblog

نمونه‌های جدیدتر این SUV دارای پیشرانه 2.4 لیتری هستند و معادل 169 اسب بخار قدرت دارند. از نظر ظاهری، گرند ویتارا یک خودروی قدیمی محسوب می‌شود و طراحی خشک و ساده آن، باب میل مشتری‌های امروزی نیست. در ضمن مصرف سوخت این خودرو در مقایسه با دو SUV قبلی که معرفی کردیم، بسیار بالاتر است. یکی از بهترین شاسی بلندهای داخلی در بازار ایران همین تیگو 5 است که با پیشرانه دو لیتری و قدرت 136 اسب بخار عرضه شده و دو نوع دنده اتوماتیک و دستی دارد. خودروی تیگو 5 از شکل ظاهری خوبی برخوردار است و مخصوصا از نمای جلو، چهره مناسبی دارد.

  • اگر هم زیاد به مسافرت می‌روید یا آفرودباز هستید، بدون شک بهترین گزینه برای شما خرید شاسی بلند است.
  • محصول دیگر هیوندای، توسان، یکی از زیباترین و پرطرفدارترین و بهترین ماشین‌های شاسی بلند بازار ایران است.
  • از نظر مصرف سوخت، تیوولی در هر صد کیلومتر حدود 5.7 لیتر بنزین می سوزاند که نسبت به وزن 1300 کیلوگرم، مصرف سوخت آن مناسب به نظر می رسد.
  • البته تویوتا لندکروزر تنها خودروی شاسی بلند گران قیمت بازار نمی باشد و در کنار این خودرو مدل‌هایی مثل لکسوس RX، پورشه ماکان، بی‌ام‌و X۴ و ولوو XC۹۰ به‌عنوان شاسی‌بلند‌های گران‌قیمت بازار حضور دارند.
  • البته گفته می‌شود که این شتاب پایین، با وزن بدنه هایما S7 نیز در ارتباط است.

مصرف سوخت ترکیبی این خودرو، حدود 7.2 لیتر در هر صد کیلومتر اعلام شده ‌است که برای خودرویی با وزن 1300 کیلوگرم، مصرف مناسبی به نظر می‌رسد. ماشین شاسی بلند در ایران و در اقصی نقاط جهان جزو پرطرف‌دارترین و محبوب‌ترین کلاس‌های خودرویی محسوب می‌شود. مهمتر از همه اینکه خیال شما را تا چند سال از بابت تامین ایمنی خود و خانواده‌تان راحت می‌کند. معمولا خودروهای SUV گارانتی طولانی‌تری هم دارند و این موضوع باعث می‌شود که نگران خراب شدن آنها یا به‌وجود آمدن مشکل فنی نباشید. اگر هم زیاد به مسافرت می‌روید یا آفرودباز هستید، بدون شک بهترین گزینه برای شما خرید شاسی بلند است.

هیوندای توسان نسل قدیم

سانگ یانگ تیوولی هم یکی از گزینه‌های بهترین ماشین شاسی بلند موجود در ایران است که طرفداران خاص خودش را دارد. بنابراین، هنگام خرید ماشین شاسی بلند باید با توجه به نیاز خود، از میان تعداد زیادی این خودروها یکی را انتخاب کنید. در این مطلب به اختصار تعدادی از شاسی بلندهای محبوب کشورمان را در بازه‌های قیمتی مختلف به شما معرفی می‌کنیم.

چرا ماشین شاسی‌بلند بخریم؟

اما اگر بخواهیم دقیق‌تر بگوییم , هزینه تعمیرات ماشین‌های کروک بسیار کمتر از ماشین‌های شاسی بلند است . از آنجا که در بالا تر توضیح دادیم , محبوبیت خودروهای شاسی بسیار بیشتر از خودروهای کروک است . اگر بخواهیم بگوییم محبوبیت کدام مدل بیشتر است باید بدانید که شاسی بلند نسبت به کروک بسیار محبوبیت بیشتری دارد . اکثر این خودروها , کوپه ( دو در ) هستند و کم پیدا می‌شود کروک 4 نفره باشد در اصل اصول طراحی کروک برای ماشین‌های کوپه است . شاسی بلند از دید خیلی از رانندگان گزینه بسیار مطلوبی برای خانواده می باشد اما برای جوانان اصولا این مدل از خودرو زیاد مورد پسند نیست .

فضای مخصوص بار

ماشین های شاسی بلند سعادت رنت در سه نوع ماشین عروس، ماشین بدون راننده و ماشین همراه با راننده رنت داده می شود. بدین گونه که تجهیزات و نصب نامناسب آن‌ها می‌تواند باعث تسریع فرسودگی قطعات اتومبیل شده و منجر به تعمیرات گران‌قیمت مجله خبری خودرو جک آن شود. آنها برای رانندگی در زمین‌های دشوارآفرود، مانند سنگ‌ها یا تپه‌های خاکی شیب‌دار، خیلی مناسب نیستند. رانندگانی که تقریباً همیشه در جاده‌های بدون برف و یخ سفر می‌کنند، باید یک مدل دو دیفرانسیل را در نظر بگیرند.

http://applemobilemag.ir