اتاق فرار گرمابه متفاوت ترین و ترسناک ترین اتاق فرار تهران-آل اسکیپ

همزمان با تاسیس مجموعه‌ی اسکیپ‌‌رومیست از لوگوی این مجموعه نیز رونمایی شد. این لوگو ترکیبی از دایره‌های در هم تنیده و به هم قفل شده، ستاره، کلید و حرف E است که هر کدام از آن‌ها معنای خاصی دارند و بیانگر مفهوم متفاوتی هس… یکی از موفق‌ترین اقتباس‌های سینمایی از زنان کوچک در سال ۲۰۱۹ با کارگردانی گرتا گرویگ ساخته شد. این فیلم موفق به نامزدی شش جایزه اسکار، پنج جایزه از جوایز آکادمی فیلم بریتانیا و دو جایزه گلدن گلوب شد.

چقدر طول می‌کشد تا پلیس از هویت واقعی بتمن آگاه شود؟

یکی از کارکشته‌ترین کارآگاه‌های انگلستان پس از تحقیق ۴ نفر مضمون اصلی را می‌یابد، اما این کارآگاه در دفتر خود کشته می‌شود. شما و همراهانتان به‌عنوان دستیار کارآگاه انتخاب شده‌اید و باید در مدت‌زمان ۶۰ ثانیه قاتل را پیدا کنید در غیر این صورت کشته خواهید شد. موشک‌های هسته‌ای کوبا و آمریکا آماده شلیک‌اند، شما و تیمتان به اتاق جنگ راه پیدا کرده‌اید و سربازهای دشمن در حال تلاش برای ورود به اتاق‌اند. در هر صورت جان خود را از دست می‌دهید؛ فقط باید برای جلوگیری از نابودی دنیا تلاش کنید. این مجموعه جز معدود مجموعه‌هایی است که شما می‌توانید کودکان در بازه ۱۰ تا ۱۴ سال را همراه خود به اسکیپ روم ترسناک آن ببرید. در اتاق بیگانه شما با موضوعی تخیلی روبه‌رو خواهید شد و به همین دلیل می‌توانید خاطرات خوبی از آن در ذهن خود ثبت کنید.

اسکیپ روم فانتزی

در این اتاق فرار خبری از تم و دکوراسیون‌های خاصی نیست و داستان خیلی مهیجی در آن وجود ندارد، اما معماهای بسیار متفاوت و دشواری دارد. حالا زمان آن است که شما با هوش و خلاقیت خود و دوستانتان از دست این قاتل جان سالم به در ببرید و توجه داشته باشید که زمان شما محدود است که این موضوع جذابیت و استرس بازی را دوچندان می‌کند. بدون شک صداگذاری حرفه‌ای و ترسناک و دکوراسیون جالب این مجموعه هیجان بازی را برای شما چندین برابر می‌کند.

اتاق فرار گرمابه متفاوت ترین و ترسناک ترین اتاق فرار تهران-آل اسکیپ

کما اینکه در جامعه آماری در نظر گرفته شده در نظرسنجی مذکور حدود ۵۰ درصد از صاحبان اتاق‌های فرار اعلام… البته نقاط مشترکی هم بین این اتاق‌ها وجود دارد؛ مثلا همه موارد به سبک ایرانی طراحی شده و برای اولین بار در ایران ارائه شده است. تیم‌ها برای شرکت در این بازی باید حداقل ۲ و حداکثر ۴ نفر باشند.

حداقل ۱۰ مترمربع برای فضای مانیتورینگ و اتاق انتظار حتما در نظر گرفته شود. در این بازی حل هر معما و بازشدن هر قفل مانند بازشدن یک در به دنیا ناشناخته‌هاست زیرا پشت هر قفل یا معما اتفاقی است که هیچ‌کدام بازیکنان از آن اطلاعی ندارند؛ ازاین‌رو با یافتن یک سرنخ، هیجانی وصف‌ناپذیر برای بازیکنان پدید می‌آید. البته بعضی از وقت ها طراحان خلاق میتوانند با تلفیق چندین ژانر این بازی را جذاب تر کنند.

داستانهايي که تو بچگي با گفتنش ما رو ميترسوندن

در اين داستان زيبا که هيچ نشانه اي از نحوه ورود و خروج قاتل به اتاق وجود نداره، يکي از خلاقانه ترين پرونده هاي جنايي ديده ميشه که با هوشمندي هلمز به پايان ميرسه. شکوه ها و گلايه هاي طرفدارا، کانن دويل را مجبور مي کنه تا سري جديد شرلوک هلمز را بنويسه که به طرز شگفت آوري اولين داستان بعد از اين غيبت طولاني، يکي از شاهکارهاي اين مجموعه به شمار مياد. اين بخش نه تنها يکي از بهترين هاي داستان هاي شرلوک هلمز به شمار مياد بلکه نقطه اوج اين سري هم محسوب ميشه. موضوع داستان نبرد مرگبار بين هلمز با موريارتي، اصلي ترين دشمن هلمزه که به توصيف خود شرلوک تنها کسيه که از نظر هوش و ذکاوت باهاش برابري مي کنه.

  • در این پست سعی کردم تا شما را به صورت خلاصه و مفید با اتاق فرار آشنا کنم در صورتی که علاقه دارید اطلاعات بیشتری نسبت به اتاق فرار بدست بیاورید به نظر من سایت کج بریم یکی از سایت هایی است که اطلاعات زیادی دارد و میتوانید به آن مراجعه کنید.
  • در اتاق بیگانه شما با موضوعی تخیلی روبه‌رو خواهید شد و به همین دلیل می‌توانید خاطرات خوبی از آن در ذهن خود ثبت کنید.
  • حداقل از یک کپسول بیوورسال ( کپسول آتش‌نشانی) ۶ لیتری برای جلوگیری از آتش‌سوزی استفاده کنید.
  • بله شما میتواندی سوپرایز تولد در اتاق فرار داشته باشید ولی حتما باید از قبل با پرسنل اسکیپروم مربوطه هماهنگی های لازم را انجام دهید .
  • آدرس ایمیلی که با آن ثبت‌نام کرده‌اید را وارد نمائید تا یک رمز عبور جدید برای شما ارسال شود.