اتاق فرار کیش رزرو و خرید آنلاین اسکیپ روم در کیش تا ۷۰٪ تخفیف کیش بوک | allescape

اگر به اندازه کافی جست‌وجو کنید؛ می‌توانید رمز عبور را پیدا کنید؛ همه قفل‌ها را باز کرده؛ موارد پنهان را بیابید؛ و در نهایت خودتان را آزاد کنید. بازی‌های اتاق فرار کیش دارای تم‌های متفاوتی هستند؛ که با یک داستان پس‌زمینه همراه است. بازی‌های متنوع اسکیپ روم از قتلی مرموز گرفته تا شیوع ویروسی مرگ‌بار و از ربودن شما تا گروهی از ابرقهرمانان که سعی در نجات یک شهر دارند را شامل می‌شود.

در این داستان شما کارآگاه‌هایی هستید که مسئول بازجویی از یک قاتل زنجیر‌ای است. اما همین قاتل شما را در یک اتاق حبس کرده و گازی سمی در حال پر کردن فضای اتاق است. حالا شما فقط یک ساعت زمان دارید تا خود را از این اتاق نجات دهید.

اتاق‌فرارهای غیرترسناک

اتاق فرار که گاهی به عنوان بازی فرار یا اتاق پازل شناخته می‌شود، یک فعالیت چالشی با تم مخصوص است که در آن بازیکنان برای پیدا کردن سرنخ‌ها، تکمیل وظایف و حل معماهای مختلف با یکدیگر همکاری می‌کنند. در اتاق دالان نفرین شده در کیش گروه شما برای تحقیق در مورد قتل های زنجیره ای که در یک موزه متروکه اتفاق افتاده وارد بازی میشود. • در یک سری از بازی‌های اتاق فرار، به شما دمپایی مخصوص بازی داده می‌شود. چون بایستی تمرکز خود را معطوف به حل معما یا فرار از محوطه بکنید. اتاق فرار گرمابه یکی از متفاوت‌ترین اسکیپ روم‌های حال حاضر شهر تهران وب سایت اتاق فرار است.

بازی اتاق فرار چیست؟

اتاق فرار کیش رزرو و خرید آنلاین اسکیپ روم در کیش تا ۷۰٪ تخفیف کیش بوک | allescape بازی اتاق فرار متناسب با مجموعه‌ای که بازی در آن برگزار می‌شود و ژانر بازی و سبک آن، محدودیت سنی دارد. بازی اتاق فرار، یک بازی ماجراجویانه فیزیکی است و بازیکنانی که در بازی شرکت دارد، بایستی از کلکسیونی از پازل و معما براساس سرنخ‌ها و راهنمایی و راهبردی که در نظر دارند، رد شده و مسائل را حل کنند تا به هدف مورد نظر برسند. اتاق فرار دالان نفرین شده واقع در شهربازی هایلند شامل یک فضای بزرگ است که شما در بدو ورود در آن محبوس می‌شوید و تنها با حل معماهایی که در هر مرحله و در هر هزارتو با آن مواجه می‌شوید می‌توانید از آنجا خلاص شوید.

  • اتاق فرار کولی دومین اتاق از مجموعه فونیکس است که در منطقه گلشهر کرج قرار گرفته است.
  • این بازی ۱۰۰ دقیقه زمان نیاز دارد و برای انجام آن بایستی ۴ تا ۱۰ نفر باشید.
  • برای پیشرفت در بازی، باید پازل ها را حل کنید، سرنخ ها را کشف کنید و کدها را بشکنید تا بتوانید از اتاق فرار کنید.

این اتاق فرار یکی دیگر از اتاق های فرار تهران از مجموعه اتاق فرار انگیما به شمار می‌رود و همان‌طور که از نام آن معلوم است سبک آن ترسناک است. این بازی به‌صورت چهار تا 5 نفره صورت می‌گیرد، شما با این اتاق فرار می‌توانید لحظات مهیج و ترسناکی را برای خود رقم بزنید و با معماهای اتاق فرار هوش خود را به چالش بکشید. البته ناگفته نماند افرادی که بالای 16 سال سن دارند مجاز هستند این بازی را انجام دهند. این بازی یکی دیگر از اتاق های فرار تهران است که انجام آن برای خیلی از افراد می‌تواند مهیج باشد.

اتاق فرار عذاب (Doom)