آگهی‌های انواع خودرو شاسی بلند در دیوار تهران | jacblog

خطوط تیز و خشن در سرتاسر بدنه این خودرو و حتی در داخل کابین هم دیده می‌شود که در جذابیت این خودرو بی‌تاثیر نبوده است. کیا اسپورتیج جدید از نظر ظاهری، به جذابیت نسل قبلی خود نیست؛ اما نمای کلی آن، قابل‌قبول به ‌نظر می‌رسد. فضای کابین اسپورتیج نسل چهارم، از طراحی زیبایی برخوردار است و نسبت به نسل گذشته خود، کمی اسپرت‌تر شده است. اما، خریداران باید درباره خرید شاسی‌بلندهایی که برای اهداف آفرود به روزرسانی شده‌اند، احتیاط کنند.

  • این ماشین دارای جعبه دنده اتوماتیک CVT می‌باشد و از سیستم انتقال قدرت دیفرانسیل جلو بهره می‌برد.
  • طراحی مدرن، آپشن‌های بسیار کامل و بعضاً کم نظیر این خودرو در کنار فضای بسیار خوب داخل کابین از جمله نکات مثبت آن است.
  • سری جدید LX با مدل LX 600 شروع می‌شود که سیستم چهار چرخ متحرک تمام وقت و سیستم ایمنی Lexus + ۲.۵ را به صورت استاندارد دریافت می‌کند.
  • گیربکس 6 سرعته تیوولی از نوع تیپ‌ترونیک بوده و ساخت شرکت ژاپنی AISIN است که عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان می‌دهد.

ولوو XC90 یک شاسی ‌بلند 7 نفره‌ لوکس است که بزرگ‌ترین شاسی‌بلند کمپانی سوئدی ولوو نیز به حساب می‌آید. این خودرو در سال ۲۰۱۶ و در سه تیپ Momentum، R-Design و Inscription وارد بازار ایران شد و توانست در ابتدای ورود خود به بازار داخلی فروش نسبتا موفقی را تجربه کند. تیگارد X35 از یک موتور 1.5 لیتری چهار سیلندر بهره‌مند است که به توربوشارژ نیز مجهز است.

گریت وال خودروهای شاسی بلند

اقبال این ماشین کره‌ای در کشور ایران بسیار بلند بوده است به‌طوری‌که در لیست ماشین‌های پرفروش شاسی‌بلند قرار گرفته است. 2 کیسه هوا، سیستم کنترل کشش و کنترل پایداری از امکانات خوب تیگارد x35 محسوب می‌شوند. مجله خبری خودرو جک از امکانات رفاهی این شاسی بلند می‌توان به سیستم چندرسانه‌ای به همراه نمایشگر، تریم چرمی، سانروف، کروز کنترل، دوربین 360 درجه و آینه تاشو برقی اشاره نمود که از این نظر رقیب خوبی برای هم‌رده‌های خود است.

جنسیس کوپه (Genesis Coupe) : هرآنچه باید درباره آن بدانید، مشکلات متداول، راهنمای خرید

ایکس تریل 2018 مجهز به یک پیشرانه 2.5 لیتری با توان تولید قدرتی معادل 170 اسب‌بخار است که به کمک گیربکس 7 دنده CVT ایکس‌ترونیک، می‌تواند نیروی موتور را به هر چهار چرخ خودرو منتقل کند. مصرف سوخت ترکیبی ایکس تریل، حدود 8.3 لیتر است و در جاده، تنها 6.6 لیتر سوخت مصرف می‌کند. با توجه به یکسان‌بودن قوای فنی این خودرو با رنو کولئوس، تقریبا در کلاس قیمتی یکسانی قرار می‌گیرند.

قدرت 150 اسب بخار و 210 نیوتون متر گشتاور از دیگر مشخصات Tigard x35 می‌باشد. این ماشین دارای جعبه دنده اتوماتیک CVT می‌باشد و از سیستم انتقال قدرت دیفرانسیل جلو بهره می‌برد. تیگو 8 پرو با پلتفرم T1X طراحی شده است؛ پلتفرمی که مهندسان سابق BMW، GM و Ford روی آن کارکرده‌اند. پیشرانه ام وی ام تیگو 8 پرو یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ با قدرت 156 اسب بخار و 230 نیوتن متر گشتاور است که در کنار یک گیربکس اتوماتیک CVT این خودرو را در زمان 8.9 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می‌رساند.

http://applemobilemag.ir