آموزش زبان انگلیسی با ۱۰۰ درس رایگان صفر تا صد+جزوه چرب زبان | zabannew

به علاوه می­‌توانید از آن­ها بخواهید که کتاب داستان انگلیسی مورد علاقه خود را به کلاس بیاورند و برای سایر همکلاسی‌­های خود بخوانند. برای آموزش واژگان جدید به کودکان دبستانی، می­توانید از کتاب داستان استفاده کنید. برای مثال؛ داستان­‌های Dr. Seuss یا نویسندگان دیگری که کتاب­‌های ریتمیک دارند، مانند، Sandra Boynton, P.D. Eastman , Shel Silverstein را بخوانید و تصاویر آن­ها را حین خواندن نشان دهید. تلاش کنید حتی کودکان خجالتی هم در خواندن شعر با شما همراهی کنند.

چکامه هم‌زمان با تقویت قوه شنیداری شما، تلفظ و املای لغات، گرامر و کلمات ترکیبی و اصطلاحات را هم به شما می‌آموزد. آن هم به شیوه‌ای جذاب و لذت‌بخش و با کمک بهترین موسیقی‌های جهان. شاید تعداد آرای این اپلیکیشن به نسبت دیگر رقبای خود خیلی پایین‌تر باشد، اما امتیاز بالای آن، نشان از قدرتمندی اوست. تهیه و تدوین این برنامه توسط یکی از مؤسسات کوچک آموزش زبان انجام شده، ولی بسیار آموزنده و کامل است. با کمک هوش مصنوعی حرفه‌ای آن، می‌توانید مکالمه کنید و زبان را کاملا رایگان بیاموزید.

قبل از دیدن بار دوم، اجازه دهید آن­‌ها سوالات خود را مطرح کنند تا ابهاماتشان از بین برود و با تماشای دوباره فیلم آن را بهتر بفهمند. اگر شما سه مهارت قبلی را به خوبی بیاموزید، این مهارت به صودت ناخودآگاه تقویت خواهد شد. زیرا با گوش دادن و صحبت کردن با گرامر این زبان آشنایی لازم را در دست دارید. با مهارت خواندن هم چشم شما املای صحیح کلمات را در حافظه ثبت کرده است. بهترین راه برای تخمین اینکه چقدر طول می کشد تا شخصاً زبان انگلیسی را یاد بگیرید، این است که تعداد ساعاتی را که از سطحی که اکنون هستید به سطحی که می خواهید باشید طی کنید، مشخص کنید.

انگلیسی کاربردی

آموزش زبان انگلیسی با ۱۰۰ درس رایگان صفر تا صد+جزوه چرب زبان | zabannew

البته باید اشاره کنیم که این اپلیکیشن فقط برای کاربران اندروید در دسترس است و دیگر دستگاه‌ها و سیستم‌عامل‌ها قادر به بهره بردن از آن وب سایت شخصی نخواهند بود. با شرکت در دوره‌های آنلاین، شما هفت روز هفته 24 ساعت شبانه روز به تمام محتوا دوره‌های خود دسترسی دارید. این مساله این امکان را برای شما فراهم می‌کند که طبق برنامه و زندگی شخصی خود درس بخوانید.

  • این اپلیکیشن با بهره‌گیری از موسیقی محبوب جهان به آموزش زبان می‌پردازد.
  • برای یادگیری کلمات انگلیسی میتوانید از راحت ترین لغات زبان انگلیسی شروع کنید.
  • تلاش کنید حتی کودکان خجالتی هم در خواندن شعر با شما همراهی کنند.
  • همچنین شما به دوره‌های مختلف آموزش زبان انگلیسی کاربردی از جمله زبان انگلیسی در محیط کار، سینما، هواپیما و رژیم غذایی دسترسی دارید.

آیا به سیاست علاقه دارید؟ آرایش و زیبایی؟ علوم پایه؟ یا می خواهید آشپزی کنید؟ یا شاید علاقه زیادی به اتومبیل دارید؟ پادکست ها و کانال های انگلیسی زیادی در یوتیوب برای هر موضوع وجود دارد. عضو شوید و هنگام رفت و آمد به مدرسه یا محل کارتان به آنها گوش دهید یا آنها را تماشا کنید. دقت کنید ۱۰۰ درس زیر تقریبا همه موارد ضروری و پایه ای زبان انگلیسی را به شما آموزش می دهند. سایت Art Projects for Kids  ایده­‌های بیشتری برای انجام فعالیت­‌های هنری به شما ارائه می­‌دهد که برای آموزش واژگان بسیار مفید می‌باشند.

آموزش آنلاین زبان آموزش حضوری زبان